Przetargi.pl
Usługa pośrednictwa przy zakupie biletów lotniczych dla uczestników projektu "Programowanie doskonałości - PK XXI 2.0. Program Rozwoju Politechniki Krakowskiej na lata 2018-22

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31155 Kraków, ul. Warszawska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24
    31155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pośrednictwa przy zakupie biletów lotniczych dla uczestników projektu "Programowanie doskonałości - PK XXI 2.0. Program Rozwoju Politechniki Krakowskiej na lata 2018-22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca rezerwację, sprzedaż i dostawę: biletów lotniczych na trasach zagranicznych dla uczestników projektu „Programowanie doskonałości – PK XXI 2.0. Program Rozwoju Politechniki Krakowskiej na lata 2018-22” w ramach realizacji projektu pn. „Programowanie doskonałości – PK XXI 2.0. Program Rozwoju Politechniki Krakowskiej na lata 2018-22”, umowa nr POWR.03.05.00-00-z224/17 dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia sukcesywnie, na podstawie jednostkowych zamówień przez cały okres trwania umowy. Rezerwacja i kupno biletów realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa skala potrzeb: - bilety lotnicze zagraniczne – 26 szt. Główne kierunki podróży: kraje UE, USA, Chiny, Indie, Japonia, Australia, Brazylia. Przedmiot zamówienia dotyczy wszystkich możliwych tras i przewoźników. Zamawiający zastrzega, że liczba i kierunki zamówionych biletów, uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. W związku z tym, całkowita wartość zamówienia, może być niższa od wartości maksymalnej przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia a Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. Zamawiający gwarantuje, że zrealizuje zamówienia o wartości co najmniej 50% wartości przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. W ramach świadczenia usług, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) proponowania optymalnego połączenia pod względem kosztu zakupu biletu u wszystkich przewoźników, czasu oczekiwania na przesiadkę, czasu trwania całej podróży, stosownie do zamówień Zamawiającego. 2) przedstawienia Zamawiającemu możliwych wariantów przelotu na zamawianej trasie (o ile istnieją), wraz ze wszystkimi warunkami przelotu, celem umożliwienia Zamawiającemu wyboru najkorzystniejszego wariantu, w tym: a) nazwę linii lotniczych; b) najkorzystniejszych tras podróży, długości trasy i czasu podróży; c) zapewnienie dostępu do wszystkich taryf publikowanych i niepublikowanych linii lotniczych; 3) pośredniczenia między Zamawiającym a przewoźnikiem w sprawach reklamacyjnych; 4) dysponowania stroną internetową, przez którą będą dokonywane rezerwacje biletów w systemie 24 godzinnym, przez 7 dni w tygodniu; 5) każdorazowego przekazywania Zamawiającemu drogą elektroniczną informacji nt. dokonywanych rezerwacji biletów, obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu; 6) informowania o zbliżających się terminach wykupu biletów. Bilet na trasie „tam i z powrotem” traktowany jest jako jeden bilet; Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletu „w jedną stronę”. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2 do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach