Przetargi.pl
Usługa polegająca na zabezpieczeniu potrzeb wojska w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich kompleksową obsługą serwisową, celem zabezpieczenia ćwiczeń.

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 313 015 , fax. 261 313 304
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
    ul. Kwiatkowskiego 15
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 313 015, fax. 261 313 304
    REGON: 28138539600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na zabezpieczeniu potrzeb wojska w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich kompleksową obsługą serwisową, celem zabezpieczenia ćwiczeń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zabezpieczeniu potrzeb wojska w przenośne urządzenia sanitarne wraz z ich kompleksową obsługą serwisową, celem zabezpieczenia ćwiczeń. W ramach zamówienia Zamawiający określa następujący zakres usługi: 1) Usługa polegać będzie na zabezpieczeniu funkcjonowania polowego węzła sanitarnego w kompleksie wojskowym w Elblągu przy ul. Królewieckiej 169 (przykoszarowy plac ćwiczeń) składającego się z kontenerów sanitarnych wyposażonych w: - 5 natrysków i 5 umywalek – 1 szt.; - 10 natrysków i 2 umywalki – 1 szt.; - 12 umywalek – 2 szt. 2) Planowane rozpoczęcie użytkowania od dnia 23.11.2018 r., zakończenie użytkowania 06.12.2018 r. Możliwość montażu ustala się na okres 48 h przed planowanym rozpoczęciem użytkowania, a możliwość demontażu do 48 h po planowanym zakończeniu użytkowania. Przed przystąpieniem do ww. prac Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego – Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 3)Przewidywana ilość serwisów – 13 serwisów (codziennie, włącznie z sobotami i niedzielami) w następujących terminach: od dnia 24.11.2018 do dnia 06.12.2018 r. (serwis końcowy należy wykonać w dniu 06.12.2018 r. po godz. 18.00, ewentualnie w dniu następnym). 4) Usługa obejmować będzie kompleksową obsługę sanitarną, tj. wynajem kontenerów, transport w terminie i miejsce wskazane przez Zamawiającego, ustawienie na miejscu przeznaczenia, montaż wraz ze zbiornikami na wodę czystą i brudną, sukcesywne dostawy wody oraz odbiór nieczystości, a także bieżące utrzymanie czystości. 5) Wykonawca zapewni niezależne źródło zasilania kontenerów sanitarnych (agregaty prądotwórcze) wraz z paliwem i innymi materiałami eksploatacyjnymi, zapewniającymi dostawę cieplej wody (o temperaturze 50oC) przez minimum 8 godzin na dobę. Okresy dostarczania ciepłej wody ustalane będą z bezpośrednimi użytkownikami polowych węzłów sanitarnych. 6) Wykonawca zabezpieczy ciągłą obsługę kontenerów przez swój wykwalifikowany personel (dostawy energii elektrycznej, dostawy wody, wywóz ścieków, zapewnienie sprawności urządzeń). 7)Wykonawca zapewni pracę kontenerów w ujemnych temperaturach. Wymagania dotyczące usługi w zakresie kontenerów sanitarnych: 1) Kontenery sanitarne muszą być wyposażone w kompletne, sprawne urządzenia zapewniające ich bezawaryjne, bezpieczne użytkowanie. 2) Oferowane kontenery powinny być wyposażone w: a)natryski i umywalki; b)przeciwpoślizgową podłogę; c) nad umywalkami muszą być zawieszone lustra; d) wieszak na ubranie; e) bojler elektryczny do podgrzania wody lub inny system podgrzewania wody; f) instalację elektryczną wyposażoną w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo prądowe; g) zewnętrzne źródło zasilania w energię elektryczną – agregat prądotwórczy; h) hermetyczne oświetlenie wewnętrzne; i) zbiornik na czystą wodę i nieczystości płynne. 3)Obsługa serwisowa kontenerów sanitarnych obejmuje: a)całkowite opróżnienie zbiornika (szamba) z nieczystości płynnych, b) uzupełnianie na bieżąco zbiornika wody, c) posprzątanie kontenera wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych kontenera przy każdym serwisie; d) zmycie i dezynfekcję kontenera wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium Polski; e) usunięcie i utylizację wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonego serwisu; f) zapewnienie zasilania kontenerów w energię elektryczną z agregatów prądotwórczych (wraz z zabezpieczeniem w paliwo i inne materiały eksploatacyjne); g) ciągła obsługa kontenerów sanitarnych wraz z urządzeniami zasilającymi przez wykwalifikowany personel Wykonawcy; h) ustawienie kontenera w sposób stabilny, aby nie zagrażał zdrowiu osób korzystających z kontenera; i) bieżące usuwanie wszelkich niesprawności kontenera lub jego wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 900,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach