Przetargi.pl
Usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych oraz masek do aparatów powietrznych.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 452026, 261 452000 , fax. 261 452024, 261 452029
  • Data zamieszczenia: 2016-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 452026, 261 452000, fax. 261 452024, 261 452029
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych oraz masek do aparatów powietrznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu napraw, konserwacji i przeglądów aparatów powietrznych oraz masek do aparatów powietrznych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: Część I - Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu AERIS, X-PRO/FENZY. Część II - Naprawa i konserwacja aparatów powietrznych i masek do aparatów powietrznych typu BD-96 Compact / AUER. Część III - Przegląd aparatów powietrznych i masek typu AERIS/FENZY. Część IV - Przegląd aparatów powietrznych i masek typu BD-96 COMPACT, AIRGO FIX / AUER. Część V - Przegląd aparatów powietrznych i masek typu PSS 5000. 3. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia, załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia, załącznik 4.3 do SIWZ - dla części III zamówienia, załącznik 4.4 do SIWZ - dla części IV zamówienia, załącznik 4.5 do SIWZ - dla części V zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia objęty częścią I i II zamówienia (naprawy) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w swojej siedzibie. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. Odbioru przedmiotu zamówienia w celu wykonania naprawy Wykonawca dokona w RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Odbioru przedmiotu zamówienia po wykonaniu usługi dokona w swojej siedzibie wyznaczona przez Zamawiającego komisja, dokonując spisania protokołu odbioru, który będzie podstawą wystawienia faktury. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wpisu w książkach paszportowych aparatów powietrznych i książkach przeglądów masek. 5. Przedmiot zamówienia objęty częścią III, IV i V zamówienia (przeglądy) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w siedzibach Zamawiającego. Miejscowości oraz adresy wykonywania usług określone zostały w zał. nr 6 do SIWZ - Wykaz Wojskowych Oddziałów Gospodarczych i Jednostek Wojskowych oraz osób uprawnionych w imieniu Zamawiającego do odbioru usługi. Koszty związane z dojazdem do miejscowości, w których będą wykonywane przeglądy pokrywa Wykonawca. Zamawiający najpóźniej na 14 dni przed końcowym terminem realizacji usług określonym w załączniku- Terminy przeglądów aparatów powietrznych, nr 5.1 do SIWZ - dla części III zamówienia, załącznik 5.2 do SIWZ - dla części IV zamówienia, załącznik 5.3 do SIWZ - dla części V zamówienia powiadomi pismem (fax) Wykonawcę o możliwości przystąpienia do realizacji zamówienia (usługi). Wykonawca na 2 dni przed każdą planowaną usługą zobowiązany jest przesłać do odbiorcy docelowego usługi pismo, fax potwierdzające gotowość realizacji usługi z jednoczesnym wskazaniem dokładnego terminu jej wykonania, osób (imię, nazwisko), które wezmą udział w realizacji zamówienia oraz rodzaju pojazdu (marka, typ, numer rejestracyjny).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752511001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 400,00 PLN dla całości zamówienia, w tym: dla części I: 1 400, 00 PLN, dla części II: 600, 00 PLN, dla części III: 400, 00 PLN, dla części IV: 900, 00 PLN. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części V zamówienia W przypadku składania oferty na kilka części, należy wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę tych części.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach