Przetargi.pl
Usługa polegająca na usuwaniu dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
  • Data zamieszczenia: 2023-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    10 Lutego 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
    REGON: 191675557
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na usuwaniu dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. CZĘŚĆ 1 – usługa polegająca na usuwaniu dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miasta Gdyni, z wyłączeniem odpadów o kodzie 16 01 03.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia CZĘŚCI 1 obejmuje:1) usuwanie dzikich wysypisk odpadów z miejsc niezagrażających bezpieczeństwu, wskazanych przez Zamawiającego na terenach gminnych,2) interwencyjne usuwanie dzikich wysypisk odpadów z pasa drogowego i terenów bezpośrednio do niego przyległych, a także terenów zieleni miejskiej i gminnych terenów rekreacyjnych,3) usuwanie odpadów nielegalnie magazynowanych lub składowanych na terenach innych niż gminne (w ramach wykonania zastępczego przez Gminę) oraz usuwanie odpadów nielegalnie magazynowanych lub składowanych na terenach gminnych w miejscach trudno dostępnych – strome skarpy, brak dojazdu, gęsto porastająca roślinność itp., 4) podstawianie kontenerów na odpady i ich wywóz po zapełnieniu sprzątniętymi odpadami w terminach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w szczególności w związku z potrzebami wynikającymi z działań inicjowanych przez Rady Dzielnic (sprzątanie terenu miasta) i Wydział Środowiska Urzędu Miasta Gdyni, 5) wykonanie i montaż kompletnych (znak + słupek) tablic informacyjnych o zakazie wysypywania i składowania odpadów, 6) wykonanie i montaż nowych znaków informujących o zakazie wysypywania i składowania odpadów na istniejących słupkach (uzupełnienie znaków zaginionych lub wymiana uszkodzonych).2. Szacunkowa ilość prac przewidzianych do wykonania w ramach realizacji CZĘŚCI 1 zamówienia obejmuje: 1) usuwanie odpadów z terenów gminnych oraz usuwanie odpadów z terenów innych niż gminne (wykonanie zastępcze), w tym: – usuwanie odpadów (z wyłączeniem odpadów o których mowa w pkt 2 Opisu przedmiotu zamówienia (zał. A/1)) - łącznie 438 ton, w tym:a) usuwanie odpadów typu gruz, ziemia, kamienie itp. (m.in. 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07, 17 05 04, 20 02 02) - 90 ton,b) usuwanie odpadów ulegających biodegradacji - zielonych: gałęzi, liści, trawy itp. (20 02 01) - 18 ton, c) usuwanie innych odpadów (m.in. 20 03 99, 20 03 07, 20 03 01, 20 02 03, 17 09 04, 17 06 04, 16 01 19 lub inne według potrzeb) - 330 ton, – wykonania zastępcze (przewidywane 1-2 wykonania, szacunkowa ilość odpadów ok. 60 ton została uwzględniona powyżej: tiret pierwszy, 2) interwencyjne usuwanie odpadów (ilość odpadów została uwzględniona powyżej: pkt 1) tiret pierwszy) - ok. 30 wyjazdów,3) podstawianie kontenerów na odpady i ich wywóz po zapełnieniu sprzątniętymi odpadami w terminach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego (ilość odpadów została uwzględniona powyżej: pkt 1), tiret pierwszy) - ok. 10 razy, 4) wykonanie i montaż kompletnych tablic informacyjnych (znak + słupek) - 2 szt., 5) wykonanie i montaż nowych znaków na istniejących słupkach - 1 szt. 3. Ilość prac objęta zamówieniem jest ilością orientacyjną (przewidywaną) i może ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do SWZ: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Zał. A/1 (CZĘŚĆ 1),2) Wzór umowy – Zał. 7a.B. CZĘŚĆ 2 - usługa polegająca na usuwaniu dzikich wysypisk odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) na terenie Gminy Miasta Gdyni.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia CZĘŚCI 2 obejmuje:1) usuwanie odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) z miejsc niezagrażających bezpieczeństwu, wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Gdyni, 2) interwencyjne usuwanie odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) z pasa drogowego i terenów bezpośrednio do niego przyległych oraz terenów zieleni miejskiej i gminnych terenów rekreacyjnych.2. Szacunkowa ilość prac przewidzianych do wykonania w ramach realizacji CZĘŚCI 2 zamówienia obejmuje:1) selektywne usuwanie zużytych opon (16 01 03) – 25 000 kg,2) interwencyjne usuwanie odpadów - ok. 15 wyjazdów (ilość odpadów została uwzględniona w ust. 2 pkt 1 powyżej),3. Ilość prac objęta zamówieniem jest ilością orientacyjną (przewidywaną) i może ulec zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do SWZ: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Zał. A/2 (CZĘŚĆ 2),2) Wzór umowy – Zał. 7b.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:CZĘŚĆ 1 – 4 400,00 zł.,CZĘŚĆ 2 - 1 500,00 zł.W przypadku składania Oferty na więcej niż jedną część zamówienia, musi być ona zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na wybrane przez Wykonawcę części zamówienia.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofert, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2) i 3) oraz ust.2 ustawy.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni w PKO BP Oddział 14 w Gdyni, nr: PL 56 1440 1084 0000 0000 0619 0227, z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr EZP. 271.44.2023, część …6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu).7. Gwarancje lub poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być złożone w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia przedmiotowych dokumentów (np. bank, ubezpieczyciel) i złożone wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy.8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego9. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 pkt 1)-3) ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium, z tym że Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu w Formularzu OFERTA adres e-mail gwaranta do złożenia oświadczenia o zwolnieniu wadium.12. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy.13. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot wadium, w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 1) – 4) ustawy.14. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 13, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.15. Kopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniądza zaleca się dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda posiadania takich uprawnień, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, w szczególności:2.1. CZĘŚĆ 1/ CZĘŚĆ 22.1.1. posiadania aktualnego wpisu do rejestru „Baza danych odpadowych” (BDO), prowadzonego przez marszałka województwa, na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 699), wraz ze wskazaniem numeru rejestrowego BDO;W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek musi być spełniony przez jednego Wykonawcę.W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na CZĘŚĆ 1 i CZĘŚĆ 2 zamówienia, Zamawiający dopuszcza wykazanie jednego aktualnego wpisu do rejestru „Baza danych odpadowych”.3. W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:3.1 CZĘŚĆ 13.1.1 dysponowania urządzeniami technicznymi, obejmującymi co najmniej:a) dwa samochody ciężarowe o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony, przystosowanymi do transportu odpadów,b) dwa samochody ciężarowe o ładowności min. 4 tony, przystosowanymi do transportu odpadów (samochody skrzyniowe, wywrotki lub śmieciarki),c) dwa samochody ciężarowymi do transportu kontenerów na odpady - hakowcami, umożliwiającymi transport kontenerów o pojemności min. 7 m3,d) jeden samochód ciężarowy, przystosowanym do transportu odpadów, wyposażonym w urządzenie HDS o udźwigu min. 1000 kg, przy czym może to być jeden z samochodów wymienionych w litera b lub c,e) sześć kontenerów na odpady, każdy o pojemności min. 7 m3,f) jedną koparko-ładowarką lub ładowarką, wyposażoną w łyżkę o pojemności nie mniejszej niż 1 m3 i osprzęt umożliwiający wyrównywanie terenu,g) jeden pojazd mechaniczny, umożliwiający przemieszczanie odpadów w trudnym terenie (napęd na wszystkie koła), przy czym może to być jeden z pojazdów wymienionych w lit. a, b c, d, f;W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub polegających na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na CZĘŚĆ 1 i CZĘŚĆ 2 zamówienia, Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych urządzeń technicznych (sprzętu) dla poszczególnych części zamówienia.3.2 CZĘŚĆ 23.2.1 dysponowania urządzeniami technicznymi (sprzętem), obejmującymi co najmniej:a) jeden samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony, przystosowany do transportu odpadów,b) jeden samochód ciężarowy o ładowności min. 4 tony, przystosowany do transportu odpadów (samochód skrzyniowy, wywrotka, śmieciarka lub hakowiec),c) jeden samochód ciężarowy, przystosowany do transportu odpadów, wyposażonym w urządzenie HDS o udźwigu min. 1000 kg, przy czym może to być jeden z samochodów wymienionych w literaa lub lit. b;W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub polegających na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców.W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na CZĘŚĆ 1 i CZĘŚĆ 2, zamówienia, Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych urządzeń technicznych (sprzętu) dla poszczególnych części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach