Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych ogłasza przetarg
- Adres: 01-919 Warszawa, Wólczyńska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8353041 w. 407, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych
Wólczyńska 133
01-919 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8353041 w. 407, , fax. -
REGON: 000039025 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.itme.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń stopnia I i II w zakresie Międzynarodowego Stowarzyszenia Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (MA TRIZ) na podstawie współczesnej Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (TRIZ) dla pracowników Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu certyfikacyjnych szkoleń stopnia I i II w zakresie MA TRIZ na podstawie współczesnej TRIZ dla 25 pracowników Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych. Szkolenie będzie prowadzone w języku polskim. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujący sposób: 1) Szkolenie stopnia I w zakresie MA TRIZ przeprowadzone na podstawie współczesnej TRIZ realizowane w formie zajęć/wykładów/warsztatów w języku polskim i trwające łącznie 24.45’ godziny szkoleniowej dla grupy liczącej 25 osób. Szkolenie zrealizowane będzie w systemie 3-dniowym, po 8.15’ godzin na każdy dzień (wliczając przerwy). Każdego dnia przewidziane są dwie przerwy 15-minutowe i jedna przerwa 45 minutowa. a. Zakres tematyczny szkolenia stopnia I: Metody aktywacji twórczego myślenia i generowania pomysłów (rodzaje, podstawy, obszary zastosowania, ranking przydatności); Podstawy innowacji (historia rozwoju innowacji, rodzaje innowacji ze względu na obiekt innowacji, ich radykalność i źródło pochodzenia); Historia stworzenia i rozwoju Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań; Podstawowe pojęcia TRIZ (przedmiot nauki TRIZ, aparat pojęciowy, podstawowe pojęcia metodyki w odniesieniu do systemów technicznych i nietechnicznych); Analiza funkcyjna dla produktów (omówienie + przykłady treningowe służące wypracowaniu umiejętności praktycznych wykorzystywania analizy funkcyjnej do identyfikacji wad funkcyjnych systemu technicznego); Diagram funkcjonalno-kosztowy; Trimming dla produktów (omówienie + przykłady treningowe służące wypracowaniu umiejętności praktycznych wykorzystywania trimmingu do identyfikacji problemów treningowych); Analiza łańcucha przyczynowo- skutkowego wad (omówienie + przykłady treningowe służące wypracowaniu umiejętności praktycznych wykorzystywania analizy łańcucha przyczynowo- skutkowego wad do identyfikacji ukrytych wad kluczowych); Zasoby i analiza zasobów (analiza zasobów systemu technicznego, algorytm wyboru odpowiedniego zasobu); Sprzeczność techniczna, formułowanie sprzeczności technicznej i zasady rozwiązywania sprzeczności technicznej (omówienie; podstawy formułowania sprzeczności technicznej, parametry i algorytm przejścia od sprzeczności ogólnej do sprzeczności typowej); Matryca Altszullera jako narzędzie do rozwiązywania sprzeczności technicznej (omówienie; podstawy wykorzystania matrycy Altszullera); Sprzeczność fizyczna, formułowanie sprzeczności fizycznej i zasady rozwiązywania sprzeczności fizycznej (omówienie; podstawy formułowania sprzeczności fizycznej, parametry i algorytm rozwiązywania sprzeczności fizycznej); Szczegółowe omówienie tematów z wykorzystaniem przykładów praktycznych (zrozumienie istoty i podstawowych pojęć TRIZ i analizy funkcyjnej; przeprowadzenie analizy funkcyjnej dla produktów, identyfikacji komponentów systemu i supersystemu systemu technicznego, formułowania głównej funkcji systemu technicznego i jego komponentów, modelowania funkcyjnego systemu technicznego, tworzenia łańcucha przyczynowo- skutkowego wad i jego analizy, przeprowadzenie trimmingu dla produktów i formułowania problemów trimmingowych, formułowania sprzeczności technicznej i jej rozwiązania z wykorzystaniem matrycy Altszullera, formułowanie sprzeczności fizycznej i jej rozwiązywanie z wykorzystaniem zasad innowacyjnych). b. Szkolenie będzie prowadzone w sposób dostosowany do specyfiki grupy metodą aktywizacyjną, tj. warsztaty, ćwiczenia praktyczne, prezentacje, dyskusje. c. Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe, zawierające treść wykładów i ćwiczeń. d. Realizacja szkolenia będzie udokumentowana poprzez: • prowadzenie przez Wykonawcę listy obecności uczestników szkolenia; • przeprowadzonych testów egzaminacyjnych potwierdzającym zakończenie szkolenia I stopnia MA TRIZ; • wystawienie zaświadczenia o zakończeniu szkolenia potwierdzające udział w szkoleniu dla każdego uczestnika; • wydanie dokumentu certyfikacyjnego potwierdzającego ukończenie szkolenie I stopnia MA TRIZ wydane przez Międzynarodowe Stowarzyszenie TRIZ. 2) Szkolenie stopnia II w zakresie MA TRIZ prowadzone na podstawie współczesnej TRIZ zrealizowane w formie zajęć/wykładów/warsztatów prowadzone w języku polskim trwające łącznie 41.15’ godzin szkoleniowych dla grupy liczącej 25 osób. Szkolenie zrealizowane będzie w systemie 5-dniowym, po 8.15’ godzin na każdy dzień (wliczając przerwy). Każdego dnia przewidziane są dwie przerwy 15-minutowe i jedna przerwa 45 minutowa. a. Zakres tematyczny szkolenia stopnia II: Powtórzenie materiału z szkolenia I stopnia MA TRIZ; Analiza funkcyjna dla procesów (omówienie + przykłady treningowe służące wypracowaniu umiejętności praktycznych wykorzystywania analizy funkcyjnej procesów); Trimming dla procesów (omówienie + przykłady treningowe służące wypracowaniu umiejętności praktycznych wykorzystywania trimmingu do identyfikacji problemów trimmingowych); Modelowanie substancjalno-polowe i standardy na rozwiązanie problemów innowacyjnych (omówienie modelowania substancjalno-polowego systemu technicznego oraz 76 standardów na rozwiązanie problemów innowacyjnych + przykłady treningowe służące wypracowaniu umiejętności praktycznych wykorzystywania modelowania substancjalno-polowego i wykorzystywania standardów do rozwiązania problemów innowacyjnych); Wstęp do Algorytmu Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań (omówienie + przykłady treningowe służące wypracowaniu umiejętności praktycznych wykorzystywania algorytmu rozwiązywania innowacyjnych zadań – pierwsze trzy kroki algorytmu); Analiza krzywej S rozwoju systemu technicznego (omówienie + przykłady służące wypracowaniu umiejętności praktycznych wykorzystywania wskaźników pozwalających na identyfikację położenia na krzywej S rozwoju systemu technicznego); Transfer cech (omówienie + przykłady treningowe służące wypracowaniu umiejętności praktycznych wykorzystywania transferu cech); Poszukiwanie ukierunkowane funkcjonalnie (omówienie + przykłady treningowe służące wypracowaniu umiejętności praktycznych wykorzystywania poszukiwania ukierunkowanego funkcjonalnie); Odwrócone poszukiwanie ukierunkowane funkcjonalnie (omówienie + przykłady treningowe służące wypracowaniu umiejętności praktycznych wykorzystywania odwróconego poszukiwania ukierunkowanego funkcjonalnie). b. Szkolenie będzie prowadzone w sposób dostosowany do specyfiki grupy metodami aktywizacyjnymi warsztaty, ćwiczenia praktyczne, prezentacje, dyskusje. c. Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe, zawierające treść wykładów i ćwiczenia. d. Realizacja szkolenia będzie udokumentowana poprzez: • prowadzenie przez Wykonawcę listy obecności uczestników szkolenia; • wystawienie zaświadczenia o zakończeniu szkolenia potwierdzające udział w szkoleniu dla każdego uczestnika; • przeprowadzeniem testów egzaminacyjnych potwierdzającym zakończenie szkolenia II stopnia MA TRIZ. • wydaniem dokumentów certyfikacyjnych potwierdzających ukończenie szkolenia II stopnia MA TRIZ wystawiony przez Międzynarodowe Stowarzyszenie TRIZ. 3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokół z wynikami przeprowadzonych testów. W przypadku nieudzieleniu 50% prawidłowych odpowiedzi uczestnik szkolenia zarówno stopnia I jak i stopnia II nie otrzyma certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenie stopnia I i II przez uczestników 4. Wykonawca po przeprowadzonym teście: a) omówienie z uczestnikami popełnionych błędów w testach i zadaniach; b) jednokrotne powtórzenie egzaminu w ramach wynagrodzenia. 5. Egzaminy i materiały do egzaminów przygotowuje i przeprowadza Wykonawca. 6. Szkolenie stopnia I i stopnia II zostanie zrealizowane w terminie do 06 grudnia 2018 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenia Wykonawcy, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1.1. stanowiące Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 5) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 6) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy); 7) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – w formie oryginału, (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z obszaru rozwoju kompetencji sprzedażowych dla uczestników pilotażowego programu „Best Innovators PW”
Dodano: 2024-03-28 - Przeprowadzenie szkolenia pn.: „Fryzjer męski - Barber”
Dodano: 2024-03-27 - Superwizja dla pracowników Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
Dodano: 2024-03-25 - Szkolenia z zakresu MS Office i języków programowania dla pracowników UKNF.
Dodano: 2024-02-09 - Organizacja i przeprowadzenie profesjonalnego programu szkoleniowo-doradczego, warsztatów oraz spotkań sieciujących Wawerskiego Integratora Przedsiębiorczości 2024 (WIP 2024)
Dodano: 2024-02-07 - Szkolenia z zakresu wdrożenia „Rozmów rozwojowych” w Narodowym Funduszu Zdrowia
Dodano: 2024-01-19 - Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników podnoszących i rozwijających kompetencje i umiejętności zawodowe w ramach projektu
Dodano: 2024-01-07 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników podmiotów leczniczych z zakresu rekomendowanych przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta „Standardów przestrzegania praw pacjenta: procedury i dobre praktyki”
Dodano: 2023-12-26 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników podmiotów leczniczych z zakresu rekomendowanych przez Biuro Rzecznika Praw Pacjenta „Standardów przestrzegania praw pacjenta: procedury i dobre praktyki”
Dodano: 2023-12-26 - Szkolenia dla personelu medycznego pt.: „Kontakt z pacjentem — szkolenie z zasad dobrej komunikacji”
Dodano: 2023-12-26