Przetargi.pl
usługa polegająca na obsłudze garnizonowej myjni pojazdów wojskowych w PST Wędrzyn

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 556 236 , fax. 957 556 222
  • Data zamieszczenia: 2016-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 957 556 236, fax. 957 556 222
    REGON: 8052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa polegająca na obsłudze garnizonowej myjni pojazdów wojskowych w PST Wędrzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze garnizonowej myjni pojazdów wojskowych w PST Wędrzyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Obsługa garnizonowej myjni pojazdów wojskowych w Ośrodku Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych Wędrzyn (PST II) 1. Przedmiot zamówienia: Obsługa garnizonowej myjni pojazdów wojskowych (PST II) Wędrzyn 2. Zatrudnienie: Czas eksploatacji myjni: 8h/dobę oraz 1004 godz. poza pełnym wymiarem pracy w razie konieczności w przypadku ćwiczeń wojsk na poligonie. Ilość zatrudnionych osób: 5  1 etat. Technolog i inne stanowiska w zawodzie technicznym  4 etaty. Robotnicy wykwalifikowani, posiadający przygotowanie zawodowe do wykonywania prac samodzielnie Zamawiający przewiduje pracę zmianową. 3. Podstawowe parametry myjni: Myjnia przeznaczona jest do utrzymania w czystości pojazdów wojskowych. Myjnia przeznaczona jest do mycia pojazdów kołowych i gąsienicowych, takich jak:  czołgi  pojazdy ciężarowe i ciężarowe z przyczepami o gabarytach standardowych  pojazdy ciężarowe o dużej ładowności  pojazdy ciężarowe samowyładowcze  samochody specjalne  pojazdy ciężarowo-osobowe (wysokiej mobilności)  samochody opancerzone typu BRDM  transportery pływające na podwoziu gąsienicowym typu PTS Zamawiający zakłada, że dziennie mytych będzie maksymalnie 25 pojazdów. Proces mycia prowadzony będzie na stanowiskach mycia wstępnego i zasadniczego usytuowanych na przejazdach żelbetonowych płytach mycia, z kanałami odwodnieniowymi w środkowej części każdego z nich. Stanowiska dla pojazdów gąsienicowych dodatkowo posiadają kanały boczne. Myjnia pracuje w oparciu o zamknięty obieg oczyszczanej wody, z separacją zanieczyszczeń powstałych w procesie mycia. Do mycia będą używane tylko środki chemiczne podlegające biodegradacji. 4. Dokładne wytyczne obsługi i eksploatacji poszczególnych urządzeń układu technologicznego myjni winny być zamieszczone w DTR układu przekazanych Użytkownikowi przez jego dostawcę. Sporządzona przez dostawcę - wykonawcę wyposażenia technologicznego instrukcja, winna stanowić jedno spójne merytorycznie opracowanie, obejmujące swymi wytycznymi wszystkie eksploatowane elementy układu myjni. 5. Wyposażenie stanowisk mycia: Mycie pojazdów prowadzone będzie za pomocą ręcznych ciśnieniowych lanc myjących zasilanych ze stacjonarnego wysokociśnieniowego agregatu myjącego. Zarówno mycie wstępne (mycie elementów jezdnych)jak i zasadnicze (mycie nadwozia) prowadzone będzie w jednym miejscu, na specjalnie do tego celu przystosowanej płycie mycia. Każde stanowisko mycia zostanie zaopatrzone w niezależne lance myjące zasilane elastycznymi wysokociśnieniowymi przewodami zwijanymi na nawijaki lub podłączane do ramion obrotowych umieszczonych centralnie nad każdym ze stanowisk mycia. Nawijaki umocowane są na stałe do ścian stanowiska mycia, natomiast ramiona obrotowe są podczepione do konstrukcji dachowej. Wszystkie cztery stanowiska mycia posiadają odrębne przyłącze nawijaka lub opcjonalnie ramienia obrotowego oraz oddzielny panel sterowniczy. Dodatkowo każde ze stanowisk mycia jest wyposażone w przyłącze umożliwiające podłączenie nawijaka z elastycznym przewodem niskiego ciśnienia (rurociągiem zasilanym z układu hydroforowego). Nad każdym stanowiskiem mycia jest zmontowane ramię obrotowe umożliwiające swobodne mycie pojazdu z każdej jego strony. Lanca myjąca jest zasilana tyko z jednego przyłącza tj. z nawijaka albo z ramienia obrotowego. Na końcach przewodów ciśnieniowych prowadzonych od agregatu myjącego zlokalizowanego w pomieszczeniu technicznym, są zamontowane 3-drogowe wysokociśnieniowe zawory, oddzielne dla każdego stanowiska mycia. Przełączenie zasilania nawijak/ramię obrotowe jest wykonywane za pomocą ww. 3-drogowego zaworu umieszczonego na ścianie stanowiska mycia. Dla ułatwienia i usprawniania pracy, układ mycia jest zaopatrzony w zestaw wymiennych lanc myjących o różnych parametrach funkcjonalnych. Przewidziano zastosowanie lanc myjących zaopatrzonych w osprzęt wymienny, ułatwiający mycie trudno dostępnych elementów pojazdu tj.: nadkoli, podwozia, elementów jezdnych, mycia wyższych partii pojazdu. Mycie pojazdów odbywać będzie się z poziomu posadzki stanowiska mycia lub pomostów roboczych. Projektuje się wykonanie pomostów stałych tylko w jednej nawie, tzw. zewnętrznej (pom. nr 1/1). Nawa przylegająca bezpośrednio do części socjalnej (pom. nr 1/2) wyposażona będzie w drabinę podestową z obustronnym lub jednostronnym wejściem. Każda z lanc myjących na stanowisku mycia zasilana jest ze stacjonarnego, wysokowydajnego agregatu myjącego. Agregat myjący wyposażony jest w cztery niezależne układy pompowe (moduły wraz z oddzielnymi czujnikami, zaworami, złączami), obsługujące niezależnie każde ze stanowisk mycia. Agregat myjący ma możliwość pracy na wodzie obiegowej zimnej lub podgrzanej oraz na czystej wodzie wodociągowej. Ze względu na środowisko pracy, agregat myjący wraz z szafą sterowniczą i podzespołami technologicznymi myjni usytuowany jest w pomieszczeniu technicznym. Do mycia podwozia jak i nadwozia pojazdów używana jest woda obiegowa uzdatniona w urządzeniach zamkniętego systemu oczyszczania. Nie dopuszcza się mycia czystą wodą wodociągową, wyjątkiem może być tylko proces spłukiwania (tzw. ostatnie spłukanie pojazdów z lakierem nabłyszczanym) oraz awaria układu oczyszczania. Każde stanowisko mycia wyposażone jest w instalację sprężonego powietrza ze złączem pozwalającym na przyłączenie osprzętu pneumatycznego. Przyłącze wykorzystywane będzie do ręcznego odmuchiwania pojazdu z resztek wody po zakończeniu mycia oraz do zasilania centralnego odkurzacza pneumatycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112300-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach