Przetargi.pl
USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOSTARCZENIU I WBUDOWANIU ŻWIRU, TŁUCZNIA, DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2020 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZTERY ZADANIA

Gmina Stanisławów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-304 Stanisławów, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 575 090, , fax. 257 575 857
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanisławów
    Rynek 32
    05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie
    tel. 257 575 090, , fax. 257 575 857
    REGON: 71158243400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanislawow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOSTARCZENIU I WBUDOWANIU ŻWIRU, TŁUCZNIA, DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2020 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZTERY ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „DOSTAWA I WBUDOWANIE ŻWIRU, TŁUCZNIA, DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2020 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZTERY ZADANIA”, samochodem ciężarowym – wywrotką samowyładowczą wraz z rozgarnięciem, wyrównaniem i uwałowaniem na wskazane przez Zamawiającego drogi gminne na terenie gminy Stanisławów. Każdą dostawę materiału Zamawiający zleca Wykonawcy telefonicznie i mailowo, wskazując miejsce dostawy (drogę gminną – każdorazowo Zamawiający wskaże miejsce dostawy) w danym sołectwie. Roboty planuje się rozpocząć od dnia podpisania umowy, w terminie podanym przez Zamawiającego do dnia 28.02.2021 r. W dostawie przez Wykonawcę 1 tony materiału mieści się koszt materiału, załadunku, rozładunku wraz z kosztem ważenia oraz transport na daną drogę gminną, wraz z rozgarnięciem, uwałowaniem i wyrównaniem. Samochody dostarczające materiały będą każdorazowo ważone z materiałem i po wyładunku materiału. Wykonawca będzie ważył na swój koszt dostarczony materiał w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Każda ilość dowiezionego materiału musi być potwierdzona pisemnie zgodnie z Kartą dowozu materiału na drogę, Załącznikiem nr 11 przez sołtysa danej wsi lub pracownika Urzędu Gminy Stanisławów i przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu drogowego w miejscu trwania dostaw. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania : Zadanie nr 1 – dostawa i wbudowanie żwiru w ilości ok. 800,00 ton. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo wyznacza termin oraz miejsce dostarczenia żwiru na terenie gminy Stanisławów dokonując zgłoszenia na piśmie, albo telefonicznie i potwierdzał e-mailem albo tylko e-mailem. Zgłoszenie należy zrealizować w ciągu 2 dni roboczych od daty poinformowania przez Zamawiającego. W ofercie Wykonawca musi podać cenę za 1,0 t żwiru z dowozem na wskazane miejsce wraz z wyrównaniem i uwałowaniem. Zamawiający wymaga aby w każdej dostawie były następujące frakcje żwiru: 0 mm – 16 mm – 30% zawartości, 16 mm – 32 mm – 40% zawartości, 32 mm – 63 mm – 30% zawartości, tj. razem 100% Oferent musi wykazać, że dysponuje: samochodem ciężarowym - wywrotka samowyładowcza oraz sprzętem do rozplantowania i uwałowania dostarczonego materiału. Zadanie nr 2 – dostawa i wbudowanie tłucznia dolomitowego w ilości ok. 2.000,00 ton. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo wyznacza termin oraz miejsce dostarczenia tłucznia na terenie gminy Stanisławów dokonując zgłoszenia na piśmie, albo telefonicznie i potwierdzał e-mailem albo tylko e-mailem. Zgłoszenie należy zrealizować w ciągu 2 dni roboczych od daty poinformowania przez Zamawiającego. W ofercie Wykonawca musi podać cenę za 1,0 tonę tłucznia z dowozem na wskazane miejsce wraz z wyrównaniem i uwałowaniem oraz cenę za 1 tonę tłucznia z dowozem na wskazane miejsce wraz z wbudowaniem rozściełaczem i uwałowaniem. Frakcja tłucznia dolomitowego 0-63 mm lub 0-31,5mm. Oferent musi wykazać, że dysponuje: samochodem ciężarowym - wywrotka samowyładowcza, rozściełaczem oraz sprzętem do rozplantowania i uwałowania dostarczonego materiału. Zadanie nr 3 – dostawa i wbudowanie destruktu asfaltowego w ilości ok. 3.350,00 ton. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo wyznacza miejsce dostarczenia destruktu na terenie gminy Stanisławów dokonując zgłoszenia na piśmie, albo telefonicznie i potwierdzał e-mailem albo tylko e-mailem. Zgłoszenie należy zrealizować w ciągu 2 dni roboczych od daty poinformowania przez Zamawiającego. W ofercie Wykonawca podaje cenę za 1,0 tonę destruktu z dowozem na wskazane miejsce wraz z wyrównaniem i uwałowaniem oraz cenę za 1,00 tonę destruktu z dowozem na wskazane miejsce wraz z wbudowaniem rozściełaczem i uwałowaniem. Oferent musi wykazać, że dysponuje: samochodem ciężarowym - wywrotka samowyładowcza, rozściełaczem oraz sprzętem do rozplantowania i uwałowania dostarczonego materiału. Zadanie nr 4 – dostawa i wbudowanie kruszywa betonowego w ilości ok. 800,00 ton. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo wyznacza miejsce dostarczenia kruszywa betonowego na terenie gminy Stanisławów dokonując zgłoszenia na piśmie, albo telefonicznie i potwierdzał e-mailem albo tylko e-mailem. Zgłoszenie należy zrealizować w ciągu 2 dni roboczych od daty poinformowania przez Zamawiającego. W ofercie Wykonawca podaje cenę za 1,0 tonę kruszywa betonowego z dowozem na wskazane miejsce wraz z wyrównaniem i uwałowaniem. Frakcja kruszywa betonowego 0-63 mm oraz > 61 mm. Oferent musi wykazać, że dysponuje: samochodem ciężarowym - wywrotka samowyładowcza oraz sprzętem do rozplantowania i uwałowania dostarczonego materiału. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości materiałów do zakupu. Wykonawca zobowiązuje się: a) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, w szczególności z Prawem budowlanym, wraz z przepisami wykonawczymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, etyką zawodową, przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia, b) do wyznaczenia osoby do kontaktowania się bezpośrednio z Zamawiającym w sprawie wykonania przedmiotu umowy. Zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu, stosowania w budownictwie, muszą posiadać niezbędne, zgodne z przepisami prawa atesty i aprobaty techniczne. Za ewentualne szkody spowodowane podczas prac drogowych i dostaw na nieruchomościach objętych inwestycją odpowiada Wykonawca. Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu umowy nie dokona naruszenia cudzych praw wyłącznych oraz, że w razie stwierdzenia ich naruszenia poniesie on wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tytułu ewentualnych roszczeń. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w szczególności związanych z przedmiotem zamówienia Zamawiający i Wykonawca określą zakres czynności zmierzających do wypełnienia postanowień umowy i sposób ich realizacji. Wykonawca zobowiązuje się do stałego kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy oraz terminowość jego wykonania W zamówieniu Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej. Dopuszcza się możliwość składania ofert na jedno, dwa lub więcej zadań bądź na wszystkie cztery zadania. Wykonawca wybiera do realizacji zadanie i w ofercie podaje ceny tylko tych zadań, które zamierza realizować. Pozostałe zadania pozostawia bez podawania ceny. Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie spośród złożonych ofert i punktacja będzie przyznawana dla każdego zadania oddzielnie. Oferta, która w danym zadaniu otrzyma największą ilość punktów i będzie spełniała warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie uznana za najkorzystniejszą. Podane w ofercie ceny będą obowiązujące przez cały okres trwania umowy. Nie ma możliwości zmiany ceny przez cały okres trwania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, 2) parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 dla ZADANIA NR 1 do SIWZ, załącznik nr 8 dla ZADANIA NR 2 do SIWZ, załącznik nr 9 dla ZADANIA NR 3 do SIWZ, załącznik nr 10 dla ZADANIA NR 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach