Przetargi.pl
Usługa pogwarancyjnego serwisowania tomografu komputerowego aquilion s16 firmy toshiba należącego do SPZOZ w Lubartowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
  • Data zamieszczenia: 2014-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cicha 14 14
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
    REGON: 43121995700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pogwarancyjnego serwisowania tomografu komputerowego aquilion s16 firmy toshiba należącego do SPZOZ w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjna usługa serwisowania tomografu komputerowego AQUILION S16 na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie. 2.Usługa obejmuje: dojazdy serwisantów, przeglądy okresowe, konserwacje, regulacje, naprawy oraz testy akceptacyjne po wymianie części mających wpływ na jakość i poziom promieniowania jonizującego. 3.Usługa serwisowania tomografu nie obejmuje urządzeń peryferyjnych będących pod opieką innych autoryzowanych Serwisów (np.: KODAK, Medrad, Agfa, Pulsar itp.) oraz stacji opisowych. 4.Obowiązki Serwisu: - Przeglądy okresowe tomografu wykonywane co 3 miesiące obejmują regulacje, sprawdzanie parametrów, smarowanie, kalibrowanie i ogólne czynności zapewniające prawidłową pracę aparatu. - Wezwania serwisowe - Serwis zobowiązuje się do przeprowadzania napraw na wezwanie Zleceniodawcy, w możliwie krótkim czasie. Inżynier Serwisu zobowiązany jest do przeprowadzenia diagnozy uszkodzenia w ciągu 24 godzin i usunięcia go w czasie do 48 godzin, o ile nie zachodzi konieczność sprowadzenia części zamiennych od producenta. 5.Na wykonywane usługi serwisowe Serwis udziela 6 miesięcznej gwarancji, a na wymienione części zamienne zgodnie z gwarancją producenta. 6.W przypadku wykonania usługi w siedzibie Serwisu, Serwis dokonuje transportu sprzętu medycznego do swojej siedziby i z powrotem do Zleceniodawcy na własny koszt. 7.Zgłoszenia awarii następować będą w formie pisemnej faxem bądź e-mailem. 8.Części zamienne - Serwis zobowiązany jest do dostarczenia oryginalnych, fabrycznie nowych części zamiennych niezbędnych do zapewnienia właściwej pracy aparatu. Instalacja części dokonywana jest w ramach ceny kontraktu, bez dodatkowych opłat. Umowa nie obejmuje ceny i kosztu sprowadzenia części zamiennych. Wyżej wymienione części dostarczane są przez Serwis na podstawie pisemnego zamówienia oraz na koszt Zleceniodawcy. 9.Prace zgodne z Umową będą wykonywane przez wykwalifikowany personel Serwisu lub upoważnionego przez Serwis przedstawiciela firmy krajowej lub zagranicznej. 10.Serwis w ramach zawartej umowy przeprowadzi szkolenie użytkowników (8 osób) w zakresie obsługi i zasad konserwacji tomografu komputerowego AQUILION S16. 11.Szkolenie odbędzie się w dniu przeprowadzenia pierwszego przeglądu urządzenia. 12.Po przeprowadzeniu szkolenia sporządzony zostanie protokół szkolenia. Lista osób do przeszkolenia zostanie dołączona serwisowi przez zleceniodawcę przed terminem szkolenia. 13.Obowiązki Zleceniodawcy 14.Zleceniodawca odpowiada za użytkowanie sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem. 15.Naprawy spowodowane niewłaściwym użytkowaniem albo błędami operatorskimi mogą podlegać oddzielnej opłacie. 16.Zleceniodawca zobowiązuje się nie udostępniać aparatu trzecim osobom w czasie trwania Umowy bez zgody Serwisu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach