Przetargi.pl
Usługa- pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu pn. Świetlica edukacyjno-terapeutyczna, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach ,Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji

Zespół Szkół Specjalnych w Żurominie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, ul. Wyzwolenia 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 657 23 37 , fax. 0-23 657 23 37
  • Data zamieszczenia: 2012-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Specjalnych w Żurominie
    ul. Wyzwolenia 16 16
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 657 23 37, fax. 0-23 657 23 37
    REGON: 13042348700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa- pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu pn. Świetlica edukacyjno-terapeutyczna, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach ,Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    usługa- pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu pn. Świetlica edukacyjno-terapeutyczna współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach ,Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Obowiązki asystenta koordynatora: 1)Bieżące prowadzenie biura projektu i spraw organizacyjnych. 2)Organizacja i prowadzenie procesu rekrutacji uczestników projektu, w tym opracowanie dokumentacji rekrutacyjnej. Formowanie grup uczestników projektu. 3)Realizacja zapisów umowy o dofinansowanie projektu w zakresie ochrony danych osobowych, w tym przygotowywanie formularzy Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego (PEFS). 4)Opracowanie we współpracy z logistykiem harmonogramu zajęć edukacyjno-terapeutycznych (zwanych dalej zajęciami) i jego aktualizacja. 5)Opracowanie i wdrożenie instrukcji w sprawie dokumentacji potwierdzającej realizację zajęć. 6)Świadczenie usług informacyjnych dla osób prowadzących zajęcia, uczestników zajęć oraz ich rodziców/opiekunów. 7)Przekazanie uczestnikom projektu oraz ich rodzicom/opiekunom wiedzy na temat równości szans płci kobiet i mężczyzn. 8)Monitorowanie przebiegu zajęć, w tym: wizyty na zajęciach, kontrola dokumentacji, kontrola frekwencji uczestników projektu, kontrola umieszczenia logotypów. 9)Monitoring osiągnięcia celów projektu. 10)Sporządzanie narzędzi badawczych i analitycznych np. ankiet. 11)Sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji projektu. 12)Bieżąca analiza odchyleń od harmonogramu projektu. 13)Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu o jakichkolwiek okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektu, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty projektu. 14)Raportowanie koordynatorowi projektu o zaistniałych nieprawidłowościach oraz współpraca w zakresie przygotowania ewentualnych działań naprawczych (dbałość o aktualne dane). 15)Dbałość o zabezpieczenie sal i sprzętu. 16)Przygotowywanie w części merytorycznej wniosków o płatność. 17)Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji projektu. 18)Zapewnienie zgodności realizacji projektu z ustawą prawo zamówień publicznych: przeprowadzenie postępowań na zakup towarów i usług (w ramach budżetu projektu) zgodnie z przepisami ww. ustawy oraz Zasadami dotyczącymi prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego finansowanych ze środków EFS. 19)Przygotowanie instrukcji/regulaminu dotyczącego udzielania zamówień publicznych określającego najważniejsze etapy/działania do realizacji w trakcie procedury udzielania zamówień publicznych wraz ze wskazaniem maksymalnych terminów dokonywania poszczególnych czynności oraz stanowisk odpowiedzialnych za ich wykonanie. 20)Obecność podczas kontroli projektu w okresie realizacji projektu jak również po jego zakończeniu. 21)Współpraca z pozostałymi członkami zespołu zarządzającego projektem. 22)Wykonywanie innych poleceń koordynatora projektu wynikających z założeń projektowych. 23)Przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, obowiązujących wytycznych, instrukcji oraz przepisów prawa krajowego i unijnego. 24)Wykonywane obowiązki w ramach projektu nie będą kolidowały z pełnionymi codziennymi rolami życiowymi. Forma zatrudnienia - umowa zlecenia w okresie od zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r. Wykonawca wykonywał będzie swoją usługę 80 godzin w miesiącu, w Biurze Projektu zlokalizowanym w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Żurominie, w czasie trwania projektu. Wynagrodzenie będzie płatne w ciągu 30 dni po zakończeniu każdego miesiąca, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur/rachunków i miesięcznych kart czasu pracy. Wszystkie koszty związane z dojazdami, delegacjami leżą po stronie wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do podania kwoty brutto za 1 godz. pracy oraz wyliczenia całkowitego kosztu usługi będącego iloczynem kwoty brutto za 1 godz. usługi i 80 godz. usługi (miesięcznie). Celem głównym projektu jest stworzenie warunków równych szans edukacyjnych dzieciom z wrodzonymi dysfunkcjami rozwojowymi, które ze względu na trudności o charakterze środowiskowym, ekonomicznym, geograficznym i zdrowotnym mają utrudniony lub niemożliwy dostęp do usług edukacyjnych. Przewidywana wartość całego projektu 1.575.639.80zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach