Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2019-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
REGON: 1226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum.gov.pl/ lub https://platforma.eb2b.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pełnienia obowiązków Koordynatora konsorcjum Projektu pt. „Zwiększenie konkurencyjności polskich towarów roślinnych na rynkach międzynarodowych poprzez podniesienie ich jakości i bezpieczeństwa fitosanitarnego (FITOEXPORT)” rekomendowanego do dofinansowania w ramach Strategicznego programu badań naukowych i prac rozwojowych „Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków” GOSPOSTRATEG - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków Koordynatora konsorcjum Projektu pt. „Zwiększenie konkurencyjności polskich towarów roślinnych na rynkach międzynarodowych poprzez podniesienie ich jakości i bezpieczeństwa fitosanitarnego (FITOEXPORT)” rekomendowanego do dofinansowania w ramach Strategicznego programu badań naukowych i prac rozwojowych „Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków” GOSPOSTRATEG. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć, następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. IX podr. I ust. 1 SIWZ, 3) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. VIII podr. I ust. 3 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usługi utrzymania dla systemu obsługującego wnioski i umowy w ramach Programów Ministra (podtrzymanie starego działania)
Dodano: 2024-02-01 - Usługi zarządzania projektem „Żłobek naszych marzeń” Projekt „Żłobek naszych marzeń”, uzyskał dofinansowanie w ramach Działania 8.3 „Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3, Poddziałanie 8.3.2 Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej w ramach ZIT. nr RPMA.08.03.02-IP.02-14-001/18.
Dodano: 2019-08-02 - Usługi zarządzania projektem „Żłobek naszych marzeń” Projekt „Żłobek naszych marzeń”, uzyskał dofinansowanie w ramach Działania 8.3 „Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3, Poddziałanie 8.3.2 Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej w ramach ZIT. nr RPMA.08.03.02-IP.02-14-001/18.
Dodano: 2019-07-15 - Zarządzanie projektem w ramach projektu partnerskiego „Rozwój zintegrowanej sieci dróg rowerowych na terenie gmin: Marki, Ząbki, Zielonka, Kobyłka, Wołomin, Radzymin, Nieporęt w ramach ZIT WOF”
Dodano: 2019-02-13 - Zarządzanie projektem w ramach projektu partnerskiego „Rozwój zintegrowanej sieci dróg rowerowych na terenie gmin: Marki, Ząbki, Zielonka, Kobyłka, Wołomin, Radzymin, Nieporęt w ramach ZIT WOF”
Dodano: 2019-01-21 - Pełnienie funkcji zarządzającego procesem inwestycyjnym, polegającej na zarządzaniu całością zadań mających za cel realizację inwestycji pod nazwą: „Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby nowoczesnych wystaw Państwowego Muzeum Etnograficznego i świadczonych w nim działań edukacyjno-kulturalnych ” finansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Dodano: 2018-10-03 - „Świadczenie usługi kierownika kursu specjalistycznego w dziedzinie szczepienia ochronne dla pielęgniarek, kierownika kursu specjalistycznego w dziedzinie Wykonania i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych dla pielęgniarek i położnych, kursu specjalistycznego w dziedzinie Wywiad i badanie fizykalne dla pielęgniarek i położnych, kursu specjalistycznego w dziedzinie Resuscytacja krążeniowo-oddechowa dla pielęgniarek i położnych, kursu specjalistycznego w dziedzinie Leczenie ran da pielęgniarek”
Dodano: 2018-09-18 - Zarządzanie projektem „Poprawa efektywności systemu ratownictwa w powiecie nowodworskim poprzez rozbudowę i doposażenie SOR Nowodworskiego Centrum Medycznego” oraz nadzór nad robotami budowlanymi
Dodano: 2018-02-09 - Kompleksowe świadczenie usług zarządzania przedsięwzięciami oraz projektami informatycznymi realizowanymi przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Dodano: 2017-11-27 - Kompleksowe świadczenie usług zarządzania przedsięwzięciami oraz projektami informatycznymi realizowanymi przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Dodano: 2017-10-27