Przetargi.pl
Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych podczas realizacji zamówienia pn.: „Przebudowa węzła ciepłowniczego, remont wybranych pomieszczeń piwnic i korytarzy oraz przebudowa instalacji zasilającej komputery w budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4210100 , fax. 22 8288773
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
    00-071 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4210100, fax. 22 8288773
    REGON: 00027406800010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych podczas realizacji zamówienia pn.: „Przebudowa węzła ciepłowniczego, remont wybranych pomieszczeń piwnic i korytarzy oraz przebudowa instalacji zasilającej komputery w budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wynikającego z artykułów 25 i 26 ustawy Prawo budowlane dla zadania pod nazwą „Przebudowa węzła ciepłowniczego, remont wybranych pomieszczeń piwnic i korytarzy oraz przebudowa instalacji zasilającej komputery w budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie.” W ramach zadania remontowego wykonywane będą roboty budowlane w branżach: a) konstrukcyjno-budowlanej b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w jednej osobie wyżej wskazanych branż. Zgodnie z art. 29 ustawy Prawo budowlane Zamawiający wymaga, aby koordynatorem nadzoru inwestorskiego był inspektor nadzoru wykonujący czynności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawierają: - dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlano-wykonawczych, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dot. przebudowy węzła ciepłowniczego, remont wybranych pomieszczeń piwnic i korytarzy oraz przebudowa instalacji zasilającej komputery w budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie- (Załącznik Nr 6 do SIWZ), -wzór umowy (Załącznik Nr 4 do SIWZ), - opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 7 do SIWZ) Wykonawca, przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest zapoznać się z ww. dokumentami. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie, gdyż wykonywanie czynności objętych niniejszym zamówieniem nie polega na wykonywaniu ich w sposób określonych w art. 22 Kodeksu pracy. Aspekt społeczny – promocja godnej pracy. W celu zmaksymalizowania pozytywnego wpływu społecznego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizując świadczenie zatrudnienia osób, o których mowa w Rozdziale 4 pkt. I c.2) stosował co najmniej stawki najniższego wynagrodzenia za pracę oraz stawki godzinowe przez cały czas trwania umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 września 2017 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinnej w 2018r. (Dz.U. 2017 r. poz. 1747). Na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania obowiązują stawki ustalone Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 września 2017 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2018 r. (Dz.U. poz. 1747) w następujących wysokościach: - minimalne wynagrodzenie za pracę w wysokości 2100 zł brutto, - minimalna stawka godzinowa w wysokości 13,70 zł brutto. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania minimalnych stawek najniższego wynagrodzenia oraz stawki godzinowej, przez cały okres trwania umowy uwzględniając w stosunku do osób, o których mowa w Rozdziale 4 pkt. I c.2) każdorazowo zmiany przepisów w zakresie zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie dotyczące zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, jaki będzie realizował każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie – w formie oryginału. 2. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (propozycję treści takiego oświadczenia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ). 3. Formularz ofertowy (Wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ), 4. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ww. dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę dokumentu złożonego wraz z ofertą. Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego złożenia oświadczenia zgodnie z przywołanymi powyżej przepisami ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach