Przetargi.pl
Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ogłasza przetarg

  • Adres: 31-358 Kraków, Jasnogórska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 376 91 00 , fax. 12 376 91 20
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
    Jasnogórska 11
    31-358 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 376 91 00, fax. 12 376 91 20
    REGON: 12059223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości. Nabywana usługa szkoleniowa ma charakter usługi kształcenia zawodowego pracowników i jest w całości finansowana ze środków publicznych. Temat szkolenia: Bezpieczeństwo informacji - bezpieczeństwo pracownika w cyberprzestrzeni. Liczba uczestników: 130 pracowników. Zastrzeżenie: Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia o max 20%, informując o tym Wykonawcę na trzy dni wcześniej przed wykonaniem usługi. Liczba grup: 1 grupa szkoleniowa, złożona ze wszystkich uczestników szkolenia. Liczba godzin: 12 godz. dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 minut.) Termin realizacji: 19 do 20 września 2019 r. (dwa dni szkoleniowe). Miejsce szkolenia: hotel/obiekt konferencyjny, minimum trzygwiazdkowy, poza granicami miasta Krakowa, na terenie województwa małopolskiego, w odległości do 60 km od siedziby Zamawiającego. Całe zadanie musi być zrealizowane w obrębie jednego obiektu. Odległość (w kilometrach) miejsca realizacji usługi od siedziby Zamawiającego (Kraków, ul. Jasnogórska 11), będzie sprawdzona przez Zamawiającego według najkrótszej trasy w kilometrach wyznaczonej przez stronę internetową www.google.pl/maps. Program szkolenia: 1. Polityka haseł – bezpieczne hasła – zarządzanie hasłami (case study). 2. Aktualny system, aplikacje, program antywirusowy. 3. Jak przechowywać i usuwać pliki? Zasady bezpieczeństwa a praktyka stosowania (case study). 4. Zagrożenia (case study): a) ataki przez pocztę elektroniczną, b) ataki przez stronę internetową, c) ataki przez FB i Whatsapp, d) ataki przez telefon / sms, e) ataki za pośrednictwem WiFi. 5. Dobre praktyki w pracy z: a) dokumentami MS Office, b) MS Outlook (pocztą elektroniczną) c) przeglądarką internetową, d) plikami graficznymi. 6. Bezpieczne korzystanie z telefonu komórkowego (case study): a) aktualizacja systemu i aplikacji, b) źródło pochodzenia aplikacji, c) uprawnienia aplikacji, d) aplikacje bankowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79632000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał aktualny na dzień składania ofert wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (tj.: Dz. U. z 2019 r. poz. 548). Potwierdzenie wpisu do ww. Ewidencji będzie stanowił wydruk komputerowy ze strony internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki https://ewidencja.ufg.pl/webcenter/portal/ewidencja, zawierający dane objęte wpisem oraz datę dokonania tego wydruku. Wydruk ten zostanie dokonany samodzielnie przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć wykaz szkoleń (przeprowadzonych przez osobę, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia) podlegających ocenie Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że szkolenia przeprowadzone przez wykładowcę (trenera szkolenia) zostały przez niego wykonane należycie – według zasad określonych w rozdz. XIV.4.2) SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnikaWykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego w ww. zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach