Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 40048 Katowice, ul. Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
- Data zamieszczenia: 2018-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
ul. Kościuszki 30
40048 Katowice, woj. śląskie
tel. 0 32 757 33 61
REGON: 27685569600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.katowice.ibip.pl/public/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa organizacji stoiska Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach podczas targów pracy i praktyk Absolvent Talent Days w Katowicach, które odbędą się w dniu 9 października 2018 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach oraz kampania w mediach społecznościowych promująca udział WUP w Katowicach w wydarzeniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia: Usługa organizacji stoiska Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach podczas targów pracy i praktyk Absolvent Talent Days w Katowicach, które odbędą się w dniu 9 października 2018 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowymw Katowicach (adres: Plac Sławika i Antalla 1, 40-166 Katowice) oraz kampania w mediach społecznościowych promująca udział WUP w Katowicach w wydarzeniu.II. Cel zamówienia: promocja możliwości wsparcia na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 (PO WER 2014-2020) dla osób młodych do 29 roku życia w woj. śląskim. III. Zakres usługi: Wykonawca na potrzeby organizacji stoiska podczas targów pracy i praktyk Absolvent Talent Days w Katowicach zapewni: 1. Wynajem fotobudki (wymagany jest stelaż z kotarami) na okres 6 godzin (od 10.00 do 16.00), w tym: a) dostarczenie fotobudki na miejsce wydarzenia i podłączenie, odbiór urządzenia po zakończonych targach, b) obsługa asystenta technicznego, c) nielimitowany wydruk zdjęć (paski 5x10 cm lub 5x15 cm), zdjęcia w kolorze oraz czarno-białe, d) wysyłka zdjęć na e-mail/Facebooka, e) opcja greenscreen, tła do wyboru, f) wymiary fotobudki wraz ze stelażem nie mogą być większe niż 2,5 m x 2,5 m ze względu na wielkość stoiska, g) serwis urządzenia w przypadku awarii lub zapewnienie sprzętu zastępczego. 2. Wynajem refleksomierza (symulatora refleksu) w formie tablicy o wymiarach min.: szerokość 125 cm, wysokość 170 cm (symulator nie może zajmować więcej miejsca niż 2mx2m ze względu na wielkość stoiska) na okres 6 godzin (od 10.00 do 16.00),w tym: a) dostarczenie refleksomierza na miejsce wydarzenia, montaż i demontaż urządzenia, odbiór urządzenia po zakończeniu targów, b) personalizacja tj. wykonanie oraz umieszczenie na ww. tablicy refleksomierza makiety-planszy lub oklejenie jej reklamą promującą fundusze europejskie i utrwalającą markę PO WER, c) wykonanie prostego projektu graficznego ww. reklamy na refleksomierzu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego zawierającego min.: obowiązkowe logotypy (tj. logo PO WER oraz logo Unii Europejskiej) - wzory logotypów przekaże Wykonawcy Zamawiający, hasło: Sprawdź swój POWER oraz hasło wydarzenia: Masz POWER, masz pracę!, słowa obrazujące wartości: PRACA, KARIERA, EDUKACJA, ROZWÓJ. Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekt do akceptacji, d) serwis urządzenia w przypadku awarii lub zapewnienie sprzętu zastępczego. 3. Dekorację balonową stoiska: wykonanie, montaż i demontaż dekoracji balonowej złożonej z dwóch kolumn balonowych o wysokości 2,5 m i szerokości ok. 40 cm połączonych girlandą z balonów wypełnionych helem podwieszoną na żyłce (długość girlandy: 10 m od kolumny do kolumny, wysokość: 2,5 m). Kolor balonów: pomarańczowy. 4. Promocja udziału WUP w Katowicach w targach Absolvent Talent Days: a) reklama w mediach społecznościowych: przygotowanie koncepcji (w tym stworzenie min. 2 kreacji reklam tj. tekstów i grafik oraz wybór adekwatnych form reklamy) oraz przeprowadzenie działań reklamowych na potrzeby kanału social media prowadzonego przez Zamawiającego w okresie około 2 tygodni poprzedzających wydarzenie (9 października 2018 r.). Zamawiający przydzieli Wykonawcy uprawnienia do oficjalnego fanpage’a: https://www.facebook.com/slaskie.rynekpracy; działania reklamowe powinny być targetowane na grupę docelową w postaci mieszkańców woj. śląskiego (ze szczególnym uwzględnieniem mieszkańców Aglomeracji Śląskiej), osób młodych do 29 roku życia (w tym studentów, absolwentów, osób poszukujących pracy), możliwe dodatkowe targetowanie np. po zainteresowaniach; reklamy w social media powinny przekierowywać do strony power.wup-katowice.pl zawierającej informację o wydarzeniu; wymagana liczba przejść na stronę power.wup-katowice.pl (kliknięć w link) łącznie w ramach całej kampanii w wyniku działań reklamowych w social media wynosi minimum 500 maksimum 1000. b) opracowanie raportu w formie elektronicznej i papierowej z działań reklamowych w social media zawierającego dane na temat deklarowanego i zrealizowanego wskaźnika w postaci liczby przekierowań na stronę power.wup-katowice.pl tj. kliknięć w link, w tym liczby unikatowych kliknięć linku. IV. Terminy: 1. Zamawiający wymaga dostarczenia i podłączenia sprzętu w postaci fotobudki i refleksomierza oraz montażu dekoracji balonowej co najmniej godzinę zegarową przed rozpoczęciem targów pracy w dniu wydarzenia tj. na godzinę 9.00 9.10.2018 r. Wykonawca będzie miał możliwość dostarczenia ww. sprzętu i przygotowania części dekoracji balonowej (poza napełnieniem balonów helem, które musi odbyć się w dniu targów pracy) dzień przed targami pracy tj. 8 października 2018 r. od godziny 16.00. 2. Zamawiający wymaga przedstawienia do akceptacji projektu graficznego reklamy na refleskomierzu oraz koncepcji (tekstów i grafik) 2 reklam w mediach społecznościowych na potrzeby promocji wydarzenia w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy. Zamawiający zaakceptuje projekty lub naniesie poprawki w terminie 2 dni roboczych. 3. Zamawiający wymaga przedstawienia raportu z działań reklamowych/promocyjnych w mediach społecznościowych w terminie nie późniejszym niż 16 października 2018 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt. 14.6 SIWZ: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności (Załącznik Nr 5 do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. III.4., składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja Miasta Sosnowca podczas: 1)BANK PEKAO S.A. PUCHARU POLSKI MĘŻCZYZN; 2) LOTTO 3x3 LIGA KOBIET 3) LOTTO 3x3 LIGA MĘŻCZYZN.
Dodano: 2024-02-26 - Wykonanie gadżetów na cele promujące kampanię 1,5% ZOSTAW BLISKO dla katowickich OPP oraz Miejski Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
Dodano: 2024-01-25 - Promocja Miasta Katowice w związku z organizacją VII edycji Śląskiego Festiwalu Nauki Katowice w 2023 roku
Dodano: 2023-10-12 - Wykonanie usług promocyjnych świadczonych przez Fest Festival sp. z o.o. na rzecz GZM w ramach wydarzenia pn. „Fest Festival 2023”, który odbędzie się w dniach 9-13 sierpnia 2023 r.
Dodano: 2023-08-09 - Wykup pakietu świadczeń promocyjnych w związku z odbywającym się w dniach 21 - 22 lipca 2023r. w Katowicach wydarzeniem pn. „Jazz Around Festival 2023”
Dodano: 2023-08-02 - Wykup pakietu świadczeń promocyjnych w związku z odbywającym się w dniach 11 - 12 października 2023r. w Katowicach wydarzeniem pn. „XXI Samorządowe Forum Kapitału i Finansów”
Dodano: 2023-07-25 - Przedsięwzięcie 16.5 oraz Przedsięwzięcie 17.5 - Przeprowadzenie działań promocyjno-informacyjnych dla potrzeb realizacji projektu „SMART ŻYWIEC- (r)ewolucja”
Dodano: 2023-05-30 - Działania informacyjne i promocyjne na rzecz projektu: „Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie – Faza IIA” – część 2
Dodano: 2023-04-12 - Promocja Miasta Sosnowca podczas wybranych wydarzeń sportowych organizowanych w lutym 2023 przez Polski Związek Koszykówki
Dodano: 2023-02-13 - Wykup pakietu świadczeń promocyjnych w związku z odbywającym się w dniach 20 - 22 listopada 2022r. w Katowicach wydarzeniem pn. „12. Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw”
Dodano: 2022-11-03