Przetargi.pl
Usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatu aktywnego poruszania się po rynku pracy, warsztatu „savoir vivre” i kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu „Rodzina w Centrum – wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim"

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 414 311 , fax. 598 410 196
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Al. Sienkiewicza 20
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 414 311, fax. 598 410 196
    REGON: 77098307000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pcpr.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatu aktywnego poruszania się po rynku pracy, warsztatu „savoir vivre” i kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu „Rodzina w Centrum – wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Część I – Warsztat aktywnego poruszania się po rynku pracy 3.1.1 Grupa docelowa: w warsztacie weźmie udział co najmniej 10 osób - usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej (zakłada się udział maksymalnie 15 osób) w wieku od 15 do 25 roku życia. 3.1.2 Cel warsztatu: wzrost umiejętności poruszania się po rynku pracy. 3.1.3 Zakres tematyczny: aktywne poruszanie się po rynku pracy, autoprezentacja, sprawdzenie predyspozycji zawodowych, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych – różnice między listem motywacyjnym a CV, metody poszukiwania pracy, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych – najczęściej zadawane pytania, analiza ogłoszeń o pracę – ukryte znaczenie, rodzaje umów o pracę, analiza rynku pracy pod kątem umiejętności i predyspozycji uczestników do wykonywania określonych rodzajów prac. 3.1.4 Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie co najmniej 10 – osobowej w łącznej ilości 9 godzin dydaktycznych (3 spotkania po 3 godziny dydaktyczne), w tym 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: dyskusja, ćwiczenia, pogadanka, itp. 3.1.5 Czas trwania: 9 godzin dydaktycznych (3 spotkania po 3 godz. dydaktyczne) 3.1.6 Termin realizacji części I –do 31 stycznia 2019 r. przy czym zakłada się, że spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 18.30. Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 3.1.7 Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na warsztaty leży po stronie Zamawiającego). 3.1.8 Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, b) zapewnienia materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników warsztatu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, c) zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, d) przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, e) przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających poziom wiedzy z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w części I, f) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020. 3.2 Część II – Warsztat „savoir vivre” – dobre obyczaje otwierają drzwi 3.2.1 Grupa docelowa: udział 10 osób - usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 15 do 25 roku życia. 3.2.2 Celem warsztatów jest: usamodzielnienie wychowanków rodzin zastępczych poprzez nauczenie teoretycznych i praktycznych zasad dobrego wychowania, nauka dobrych manier, nabycie umiejętności zachowania się przy stole, w teatrze i kinie, dobór odpowiedniego stroju na ważne okazje. 3.2.3 Zakres tematyczny: a) Część teoretyczna - przyswojenie podstawowych zasad dobrego wychowania, nauka dobrych manier, nabycie umiejętności zachowania się przy stole, w teatrze i kinie, dobór odpowiednich strojów na ważne okazje, poprawne stosowanie zwrotów grzecznościowych do innych osób, prawidłowe witanie się z innymi osobami. Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 10 – osobowej, co najmniej 80 % czasu trwania warsztatów należy przeprowadzić za pomocą aktywnych metod pracy z grupą tj. scenki rodzajowe, ćwiczenia, itp. b) Część praktyczna – praktyczne wykorzystanie zdobytej na zajęciach teoretycznych wiedzy podczas wyjścia do restauracji oraz wyjścia do teatru. Zamawiający zakłada, że w części praktycznej weźmie udział 10 uczestników warsztatu oraz dodatkowo pracownik PCPR w Słupsku, który będzie sprawował funkcję opiekuna grupy. Wybór restauracji oraz spektaklu w teatrze leży po stronie Zamawiającego. Opłacenie kosztów związanych z wyżywieniem 10 uczestników, trenera oraz opiekuna grupy – pracownik PCPR, leży po stronie Zamawiającego. Zakup biletów na spektakl do teatru dla łącznie 12 osób leży po stronie Zamawiającego. 3.2.4 Czas trwania warsztatu: a) Część teoretyczna: 9 godzin dydaktycznych (3 spotkania po 3 godz. dydaktyczne). b) Część praktyczna: wyjście do restauracji 2 godziny, wyjście do teatru 4 godziny. Zamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania części praktycznej w całości w jednym dniu. 3.2.5 Termin realizacji warsztatu: w okresie od 7 stycznia 2019 r. do 31 marca 2019 r., przy czym: a) część teoretyczna w okresie od 7 stycznia 2019 r. do 15 lutego 2019 r. w dni robocze od poniedziałku do piątku (maksymalnie dwa spotkania w tygodniu) w godzinach od 16:00 do 18:30. Dokładny termin warsztatu ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy b) część praktyczna w okresie od 16 lutego 2019 r. do 31 marca 2019 r. Zamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania części praktycznej w całości w jednym dniu. 3.2.6 Miejsce realizacji zamówienia: a) część teoretyczna: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20. b) część praktyczna: restauracja oraz teatr na terenie miasta Słupsk. 3.2.7 Zapewnienie sali szkoleniowej, poczęstunku dla uczestników/czek podczas zajęć teoretycznych, biletów na spektakl w teatrze, posiłek w restauracji oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego. 3.2.8 Wykonawca zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia warsztatu zgodnie z umową, b) przeprowadzenia warsztatu savoir vivre z podziałem na część teoretyczną i praktyczną w wymiarze łącznie 15 godzin, w tym 9 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i 6 godzin zajęć praktycznych c) zapewnienia akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia ww. warsztatu, d) przygotowania i przeprowadzenia z uczestnikami ankiet początkowych (w pierwszym dniu zajęć) i ankiet końcowych (w ostatnim dniu zajęć) badających kompetencje społeczne uczestników (z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w części II) oraz sporządzenia analizy tych ankiet, e) oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020, f) zapewnienie materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), g) przygotowanie konspektów zajęć, prowadzenie dziennika zajęć wraz z listą obecności, pokwitowania materiałów szkoleniowych, wydanie zaświadczeń ukończenia udziału w warsztacie. 3.3 Część III – Kurs prawa jazdy 3.3.1 Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla 8 osób w wieku od 17 roku życia do 25 roku życia w wymiarze 60 godzin na osobę (w tym 30 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i 30 godzin zegarowych zajęć praktycznej nauki jazdy) wraz z państwowym egzaminem zewnętrznym teoretycznym i praktycznym, przeprowadzonym przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku. 3.3.2 Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs prawa jazdy kat. B zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 4 marca 2016 roku szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. 2016 poz. 280 z póź. zm.). 3.3.3 Termin realizacji zamówienia: w okresie od 07.01.2019 do 25.06.2019 r., przy czym zakłada się, że zajęcia teoretyczne z kursu Wykonawca zrealizuje w okresie od dnia podpisania umowy do dnia maksymalnie 08.03.2019 r., natomiast praktyczną naukę jazdy wraz z podejściem do pierwszego egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego przez każdego kursanta od dnia zakończenia zajęć teoretycznych do dnia 25.06.2019 r. 3.3.4 Zajęcia teoretyczne zrealizowane zostaną w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do maksymalnie 19.00 lub w soboty maksymalnie do godziny 15.00 (dokładny terminarz zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy). 3.3.5 Zajęcia z praktycznej nauki jazdy będą odbywały się w terminach dostawanych do indywidualnych potrzeb uczestników projektu, przy czym zakłada się, ze w przypadku zaistniałej takiej potrzeby istnieje możliwość organizowania zajęć z praktycznej nauki jazdy zarówno w dni robocze, jak i weekendy. Maksymalny czas trwania jednego spotkania w ramach zajęć z praktycznej nauki jazdy: 2 godziny zegarowe. 3.3.6 Miejsce realizacji zamówienia: a) Zajęcia teoretyczne: sala szkoleniowa umiejscowiona w centrum miasta Słupsk, tj. w obrębie maksymalnie do jednego kilometra od siedziby Zamawiającego (zapewnienie Sali szkoleniowej leży po stronie Wykonawcy; zapewnione miejsce realizacji zamówienia musi być zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 4 marca 2016 roku (Dz. U. 2016 poz. 280 z póź. zm.). b) Praktyczna nauka jazdy: miasto Słupsk (Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia placu manewrowego oraz pojazdu szkoleniowego zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 4 marca 2016 roku (Dz. U. 2016 poz. 280 z póź. zm.)). 3.3.7 Wykonawca opracuje program kursu, który będzie zgodny z zapisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 4 marca 2016 roku (Dz. U. 2016 poz. 280 z póź. zm.). 3.3.8 Wykonawca zapewni wykładowcę/-ów i instruktora/-ów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, spełniającego/-ych wymogi przewidziane w przepisach Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 4 marca 2016 roku (Dz. U. 2016 poz. 280 z póź. zm.). 3.3.9 Na uzasadniony wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić dotychczasowego instruktora nauki jazdy innym instruktorem gwarantującym należyte i terminowe prowadzenie kursu o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu określonych w SIWZ. 3.3.10 Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań lekarskich dla każdego uczestnika kursu prawa jazdy kat. B (8 osób), potwierdzających brak przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami. Koszt badań wliczony zostaje w koszty kursu prawa jazdy. 3.3.11 W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w kursie prawa jazdy, wówczas uczestnik kursu zostaje skreślony z listy uczestników, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za tego uczestnika. 3.3.12 Wykonawca przed skierowaniem wszystkich uczestników kursu (8 osób) na państwowe egzaminy teoretyczne i praktyczne, przeprowadzi wewnętrzne egzaminy teoretyczne i praktyczne. 3.3.13 Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu prawa jazdy kat. B od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę minimalną 10000,00 zł na osobę, a kopię polisy dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu prawa jazdy kat. B. 3.3.14 Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi na własność materiały dydaktyczne i pomocnicze niezbędne do realizacji kursu: a. podręcznik z płytą CD, zawierające aktualną bazę pytań i testów oraz broszury, ćwiczenia, znaki drogowe; b. zestaw piśmienniczy złożony z zeszytu min. 60 kartek w kratkę i długopis z niebieskim wkładem. c. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pisemne potwierdzenie odbioru przez uczestników wyżej opisanych materiałów. 3.3.15 Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenia prawidłowo oznaczonych list obecności z podpisami uczestników, dzienników zajęć, kart praktycznej nauki jazdy; b) pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. 3.3.16 Wszystkie sale, w których przeprowadzane będą zajęcia, a także dokumenty, materiały dydaktyczne i piśmiennicze muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020. 3.3.17 Wraz z fakturą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) oryginały imiennych list obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu; b) oryginały imiennych list uczestników wraz z ich podpisami potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i piśmienniczych; c) oryginały dzienników zajęć z wyszczególnioną ilością godzin; d) kopie dokumentów poświadczających zdanie państwowego egzaminu prawa jazdy, e) kserokopie indywidualnych kart praktycznej nauki jazdy, f) kserokopie protokołów z przeprowadzonych egzaminów wewnętrznych z każdym uczestnikiem kursu, g) kserokopie potwierdzeń opłacenia państwowych egzaminów teoretycznych i praktycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach