Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 62-600 Koło, ul. Poniatowskiego 25
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2626100 , fax. 063 2720850
- Data zamieszczenia: 2015-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Poniatowskiego 25 25
62-600 Koło, woj. wielkopolskie
tel. 063 2626100, fax. 063 2720850
REGON: 00030855400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole. 3. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego usłudze przeglądów, konserwacji i napraw z podziałem na 37 pakietów zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. - po pojęciem przeglądów i konserwacji rozumie się wykonanie czynności, których zakres określają zalecenia producenta aparatu, polegające na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia, przeprowadzeniu konserwacji, ewentualnych kalibracji oraz wymianie części zużywalnych - pod pojęciem naprawy należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu sprzętu i aparatury poprzez wymianę uszkodzonych części. 4. Usługi przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego mogą być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje lub posiadać autoryzację producenta, bądź certyfikat ukończenia szkoleń pracowników Wykonawcy u producenta aparatury. 5. Wymagane kwalifikacje osób wykonujących usługę uzależnione są od rodzaju sprzętu przeznaczonego do przeglądu, konserwacji lub naprawy - wymagania określone w załączniku nr 2 do siwz 6. Wykonawca w szczególności zobowiązuje się do: 1) utrzymania w gotowości do pracy aparatury medycznej Zamawiającego 2) dokonywania okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu, 3) usuwania na bieżąco awarii sprzętu i aparatów medycznych 4) wydawaniu świadectw dopuszczenia urządzeń do eksploatacji lub wniosków kasacyjnych w przypadku braku możliwości naprawy lub napraw nieuzasadnionych ekonomicznie, 5) wydawania orzeczeń technicznych o stanie urządzeń. 7. Wszelkie wykonywane czynności - przeglądy, konserwacje, naprawy- należy odnotować przez wpisanie w paszporcie technicznym lub poprzez wystawienie protokołu serwisowego. Wszelkie czynności wykonywane na sprzęcie winny być potwierdzone przez użytkownika (pielęgniarka oddziałowa, kierownik pracowni). 8. Przeglądy techniczne wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego, naprawy pogwarancyjne wykonywane będą zgodnie z ustaleniami stron w siedzibie Zamawiającego lub po przesłaniu sprzętu do siedziby Wykonawcy - koszty przesyłki sprzętu ponosi Wykonawca. 9. Koszty dojazdu Wykonawcy do siedziby zamawiającego należy wliczyć w koszt wykonywanych usług. 10. Przeglądy sprzętu dokonywane będą zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym przez Zamawiającego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107 poz. 679 z późn.zm.). Przeglądy okresowe powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi aparatu stosownie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami. 11. Harmonogram przeglądów zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawcą. 12. Naprawy sprzętu (pogwarancyjne) będą obywały się na podstawie pisemnego zgłoszenia Zamawiającego - czas reakcji na zgłoszenie i podjęcie działań dotyczących naprawy nie może przekroczyć terminu podanego w ofercie przez Wykonawcę. 13. Naprawa urządzenia dokonana zostanie w maksymalnie 5 dni roboczych od momentu podjęcia się naprawy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania wszelkich napraw w godzinach od 8.00 do 15.00. Zamawiający w zgłoszeniu/zleceniu określi w miarę swojej wiedzy i możliwości stwierdzoną usterkę. 14. Naprawy wymagające dłuższego terminu winny być zgłaszane Zamawiającemu z jednoczesnym określeniem zakończenia naprawy. 15. W przypadku napraw w których konieczna jest wymiana części Wykonawca przedstawi kalkulację cenową w celu akceptacji przez Zamawiającego. 16. Narzuty na materiały i części zamienne nie mogą przekroczyć 20%. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów potwierdzających koszty zakupu materiałów i części w celu weryfikacji zastosowanych narzutów. 17. Zamawiający wymaga, a Wykonawca się zobowiązuje do stosowania materiałów i części zamiennych do napraw i przeglądów technicznych wyłącznie nowych i oryginalnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie tzw. zamienników w przypadku braku możliwości zastosowania oryginalnych części z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, ale w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o tym fakcie. 18. Wykonawca na wykonane naprawy pogwarancyjne sprzętu medycznego udziela 6 miesięcznej gwarancji. Na wymienione części gwarancja nie może być krótsza niż gwarancja udzielona przez producenta. 19. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w PROJEKCIE UMOWY - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkolo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisowych okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego
Dodano: 2016-04-05 - Usługi dla Ostrzeszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Ostrzeszowie w zakresie nadzoru, napraw sprzętu i aparatury medycznej nr sprawy OCZ/ZP-2/2015
Dodano: 2015-12-03 - Usługi dla Ostrzeszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Ostrzeszowie w zakresie nadzoru, napraw sprzętu i aparatury medycznej nr sprawy OCZ/ZP-1/2015
Dodano: 2015-11-17 - Utrzymanie w ruchu sprzętu medycznego oraz sieci instalacji gazów medycznych wraz z osprzętem.
Dodano: 2015-06-18 - Usługa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz naprawy aparatury i sprzętu medycznego (II) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
Dodano: 2015-04-27 - Świadczenie usług serwisowych aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2015-03-11 - Wykonanie bieżących napraw, przeglądów i konserwacji myjni dezynfektorów do mycia basenów i kaczek w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu
Dodano: 2015-02-27 - Wykonanie okresowych pogwarancyjnych usług konserwacyjnych (przeglądy techniczne) tomografu komputerowego BRIGHT SPEED ELITE 16 oraz stacji AW (ZOZ/ZP/PN/USL/06/2/2015)
Dodano: 2015-02-25 - Wykonanie przeglądu oraz konserwacji sprzętu medycznego Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii
Dodano: 2015-01-26 - Świadczenie usług serwisowych aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2014-12-17