Przetargi.pl
USŁUGA ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH Z OBIEKTÓW WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH

Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 285 40 58 , fax. 32 384 54 04
  • Data zamieszczenia: 2015-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
    ul. Pyskowicka 47-51 47-51
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 285 40 58, fax. 32 384 54 04
    REGON: 24151294000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ODBIORU, WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH Z OBIEKTÓW WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest sukcesywny odbiór, wywóz i utylizacja odpadów medycznych oraz odczynników wytwarzanych w obiektach Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A., zlokalizowanych w Tarnowskich Górach przy ulicy: Pyskowickiej 47-51, Opolskiej 21. Zamówienie składa się z 3 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Pakiet nr 1 - części ciał i organy kod 180102 - 100 kg na miesiąc odbiór w jednorazowych pojemnikach o poj.60l -3 razy w tygodniu, - odpady medyczne kod 180103 - 3000 kg na miesiąc odbiór i dezynfekcja pojemników o poj.0.75m3, 3 razy w tygodniu, - odpady o kodzie 180108 odpady po lekach cytostatycznych - 10 kg miesięcznie; odbiór 1 raz w miesiącu, odpady gromadzone w workach żółtych, - odpady o kodzie 180109 leki przeterminowane - indywidualnie, wg potrzeb Zamawiającego, ok. 2 kg na rok , - odpady o kodzie 180104 inne odpady niż wymienione w 180103 w ilości 60kg na 1 miesiąc;gromadzone w workach niebieskich Pakiet nr 2 - odczynniki chemiczne kod 180106 - około 20 l odbiór w poj.5 l - 1 raz w miesiącu. 1)zlewki barwników z barwienia metodą Grama (serafina + fiolet krystaliczny + odczy. Lugola + etanol) około 8 l na miesiąc; 1 raz w miesiącu, 2)zlewki barwników z barwienia preparatów cytologicznych (ksylen +hematoksylina+propanol-2 +izoklir- etanol +metanol +glikol etylenowy) około 5 l na miesiąc; 1 raz w miesiącu, 3)zlewki barwnika z barwienia proteinogrmów (czerń amidowa, kwas octowy + utrwalacz + odbarwiacz zlewki buforu Tris - barbital + barbital sodu + azydek sodu) około 2 l na miesiąc; 1 raz w miesiącu, 4)zlewki barwników z barwienia preparatów hematologicznych (zlewki barwnika May- Grunwalda: [metanol powyżej 99% błękit metylenowy i eozyna -ok. 0,35%] - zlewki barwnika Giemzy [metanol powyżej 99% - azur + eozyna + błękit metylenowy -ok. 0,6%] około 5 l na miesiąc; 1 raz w miesiącu, - odpady o kodzie 060404 zawierające rtęć - 0,50 kg/rok - (uzgodnienia telefoniczne) Pakiet nr 3 a)odczynniki niebezpieczne, wywoływacze i aktywatory, o kodzie 090101 w ilości 120 l na miesiąc; odbiór 1 raz w miesiącu b)odczynniki niebezpieczne utrwalacze o kodzie 090104 w ilości 100 l na miesiąc odbiór 1 raz w m-cu. ( odbiór i unieszkodliwianie polegające na odzyskaniu srebra), c)zużyte błony RTG o kodzie 090107 w ilości 20 kg rocznie, d)przeterminowane błony RTG o kodzie 090107 w ilości 5 kg rocznie, e)opakowania do gromadzenia zużytych odczynników pojemniki o pojemności 40l plastikowe do zwrotu po zakończonej umowie. Wykonawca szacuje wartość i podaje cenę ostateczną realizacji pakietu, zgodnie z instrukcją w załączniku [C] tj. zapłata za odpady wym. w pkt (a) będzie regulowana przez Wytwórcę Odpadów, a zapłata za odpady wym. w pkt (b-d) będzie regulowana przez Odbiorcę. 3. Symbole klasyfikacyjne podano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Poz. 1923 z dnia 29 grudnia 2014r). 4. W zakresie odbioru odpadów medycznych Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie pojemniki do gromadzenia odpadów o kodzie 18 01 02 o poj.60l w ilości 60 szt na czas realizacji zamówienia a do odpadów medycznych o kodzie 18 01 03 pojemników o poj. 0,75 m3 w ilości: 3 sztuk ( wózki jezdne) ul. Pyskowicka oraz 1 pojemnik wózek o poj. 0,75 m3 magazyn odpadów przy ul. Opolskiej 21. 5. W przypadku odczynników chemicznych Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie pojemniki plastikowe zakręcane 5l w ilości 20 szt. miesięcznie do gromadzenia odpadów odpowiednio do odbieranych ilości. 6. W zakresie odbioru odczynników niebezpiecznych fotograficznych (pakiet III) ich odbiór nastąpi w pojemnikach - bańkach plastikowych 40 l (wielkość i ilość pojemników wg potrzeb Zamawiającego), dostarczanych przez odbiorcę odpadów i odbieranych w ciągu 4 dni od zgłoszenia przez techników RTG z pracowni przy ul. Pyskowickiej 47-51 i Opolskiej 21. 7. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do wymiany kontenerów z odpadami na kontenery czyste, wydezynfekowane, opatrzone napisem odpady medyczne zakaźne lub inne odpady medyczne. Przy wymianie kontenerów Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie zawierające datę dezynfekcji, rodzaj użytego środka dezynfekcyjnego oraz imię i nazwisko pracownika Wykonawcy odpowiedzialnego za wykonanie powyższych czynności. 8. Wywóz odpadów będzie potwierdzany przez karty przekazania odpadów osobno dla każdego z obiektów, podpisane przez Wykonawcę oraz Zamawiającego, opatrzone datą usługi, numerem rejestracyjnym pojazdu wraz z wyszczególnieniem ilości odbieranych odpadów (określonych stosownym kodem). 9. Wykonawca będzie realizował usługę w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami w oparciu o aktualnie obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: -Ustawa z 15 stycznia 2015 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2015 r., poz. 122), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2003 r. Nr 8, poz. 104 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i weterynaryjnych, których poddawanie odzyskowi jest zakazane (Dz. U. z 2003 r. Nr 8, poz. 103), - Ustawa z dnia 19.08.2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości powziętych w stosunku do złożonych w ofercie oświadczeń może zwrócić się o udzielenie stosownych informacji do właściwego ze względu na miejsce położenia zakładu unieszkodliwiania wojewódzkiego inspektora ochrony środowiska. Zamawiający zastrzega, że w trakcie wykonywania usługi może żądać od Wykonawców potwierdzenia unieszkodliwienia odpadów w instalacji wskazanej w ofercie. W przypadku ustalenia, że wykonawca narusza postanowienia umowy w zakresie miejsca unieszkodliwiania odpadów i unieszkodliwia odpady z naruszeniem zasady bliskości o której mowa w art. 20 ust. 5,6 ustawy o odpadach, zamawiający, po uprzednim wezwaniu wykonawcy do zaprzestania naruszeń, ma prawo rozwiązać umowę bez wypowiedzenia. 10. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego z ul.Pyskowickiej 47-51 i ul.Opolskiej 21 będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy. 11. W zakresie odbierania odpadów medycznych odbiór odpadów odbywać się będzie 3 razy w tygodniu, w godzinach od 8.00 - 13.00. 12. W przypadku odpadów medycznych o symbolu 180102 - części ciała i organy Wykonawca zapewni Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie pojemniki do gromadzenia odpadów odpowiednio do odbieranych ilości. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych w stosunku do określonych zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę. 15. Nie odebranie odpadów w terminie podanym w § 1 uprawnia Zamawiającego do zaangażowania innych osób prawnych lub fizycznych (tzw. wykonanie zastępcze) w celu realizacji przedmiotu umowy zgodnego z niniejszą umową. Koszty tzw. wykonania zastępczego będą obciążać wykonawcę. 16. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Przyjęcia na siebie odpowiedzialności w zakresie postępowania z odebranymi odpadami, z chwilą ich odbioru od Zamawiającego - art. 27 ust. 3 ustawy o odpadach, 2.Posiadania odpowiednio przeszkolonej obsługi pojazdów transportujących odpady, 3. Wywozu odpadów pojazdem specjalistycznym, przystosowanym do odbioru odpadów niebezpiecznych, wyposażonym w wagę do ważenie odpadów, 4.Zważenia odpadów przed załadunkiem u Zamawiającego, 5. Stosowania zasady bliskości, zawartej w treści art. 20 ust. 2 ustawy o odpadach, 6. Przekazywania odpadów do uprawnionego zakładu utylizacji zgodnie z wymaganiami ustawy o odpadach, 7. Zapewnienia utylizacji odpadów medycznych zgodnie z art. 42 ustawy o odpadach, 8. Prowadzenia szczegółowej rejestracji przewożonych odpadów niebezpiecznych i potwierdzenia przyjęcia odpadów na druku - karta przekazania odpadu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905244000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji odbioru odpadów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach