Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i transportu odpadu o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) tj. balast z frakcji nadsitowej > 80 mm, pochodzący z mechanicznej obróbki zmieszanych odpadów komunalnych, z Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu 41a, gm. Brześć Kujawski, w celu dalszego zagospodarowania odpadu w procesie R1 i/lub R12. 2. Szacunkowa ilość odpadów o kodzie 19 12 12 przewidziana do odbioru, w okresie trwania umowy, wynosi do 3 000 Mg. 3. Odbiór odpadów odbywał się będzie sukcesywnie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 20:00, po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu szczegółów odbioru odpadów, w tym: terminu, godziny i rodzaju pojazdów, przesłane e-mailem lub faxem. Wykonawca będzie dokonywał odbioru odpadów z zakładu nie później niż w terminie max 5 dni roboczych od przesłania przedmiotowego zgłoszenia przez Zamawiającego. 4. Odpady będą przekazywane luzem. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego i będzie odbywał się za pomocą koparki z łyżką o pojemności 1,1 m3, z wydajnością ok. 500 kg/min. i zdolnością załadunku do wysokości 6 m. 5. Każdorazowy odbiór odpadów będzie odbywał się poprzez ważenie odebranych odpadów na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, zlokalizowanej w RZUOK w Machnaczu 41a, co zostanie potwierdzone kwitem wagowym. Dokument ten będzie stanowić podstawę do określenia ilości odpadów odebranych przez Wykonawcę. 6. Miejsce odbioru odpadów jest: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu 41a, gm. Brześć Kujawski (województwo kujawsko - pomorskie). 7. Zagospodarowanie odebranych odpadów musi odbywać się zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.), w procesie R1 i/lub R12. 8. Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany jest do wskazania procesu, któremu będą poddawane odpady odbierane od Zamawiającego wraz ze wskazaniem zakładu, do którego będą kierowane odpady. 9. Ilość odpadów, określona w pkt. 2, jest ilością prognozowaną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia tej ilości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złoty 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) w zakresie transportu odpadu o kodzie 19 12 12, posiada numer rejestrowy BDO, potwierdzający aktualny wpis do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm); b) w zakresie przetwarzania odpadów o kodzie 19 12 12, w procesie R1 i/lub R12, posiada aktualne pozwolenie na przetwarzanie odpadów, potwierdzone wpisem do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, (jeśli dotyczy); 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, (jeśli dotyczy); 4) Dokument wniesienia wadium. 5) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach