Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych oraz innych wytwarzanych przez Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych oraz innych wytwarzanych przez Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nr zadania Opis przedmiotu zamówienia 1. Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodzie: • 18 01 02 - 2,000 Mg • 18 01 03- 100,000 Mg • 18 01 08- 1,995 Mg • 18 01 82- 2,000 Mg • 18 01 06- 2,000 Mg * • 18 01 09- 0,005 Mg Razem do utylizacji przeznaczonych jest ok. 108,000 Mg odpadów medycznych w ciągu jednego roku . *- zlewki ksylenu, formaliny i mieszanina substancji z analizatorów z ZDL, LISS r-r o niskiej sile jonowej, chlorek sodu, wodorofosforan sodu. 2. Odpady inne o kodzie: odpady inne • 09 01 07 Błony i papier fotograficzny zawierające srebro lub związki srebra-0,030 Mg • 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych- 2,637 Mg • 16 02 13 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 -1,000 Mg • 16 02 14 Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 -0,800 Mg • 16 02 16 Elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15- 0,800 Mg • 16 06 01 Baterie i akumulatory -0,010 Mg • 06 04 04 Rtęć ze zbitych termometrów-0,001 Mg • 16 02 11 Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC ,HFC -0,500 Mg • 16 01 03 Zużyte opony -0,600 Mg Razem do utylizacji przeznaczonych jest ok. 6,378 Mg odpadów innych o kodach jak powyżej. Podana ilość jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 6. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego odbywać się będzie specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. 7. Odbiór odpadów medycznych o kodach: • 18 01 02; 18 01 03; 18 01 08 odbywać się będzie: trzy razy w tygodniu z obiektu przy ul. Monte Cassino. • 18 01 82 jeden raz w tygodniu z obiektu przy ul. Rogozińskiego. • 18 01 03 dwa razy w tygodniu z obiektu przy ul. Słowackiego *. • 18 01 03 dwa razy w miesiącu z obiektów przy ul. Sportowej w Przemyślu oraz ul. Siemieńskiego w Jarosławiu. • 18 01 03 jeden raz w miesiącu ( za wyjątkiem okresu wakacyjnego) z obiektu przy ul. Kapitulnej. * W przypadku przeniesienia oddziałów do innych obiektów Zamawiającego odbiór odpadów ustalony zostanie środkami komunikacji elektronicznej z Wykonawcą usługi. Przewidywany pierwszy termin odbioru odpadów po 15.12.2017 roku. 8. Odbiór odpadów medycznych ( dot. pkt-u 7) odbywać się będzie w dni robocze w godz. 7,30 – 13,00. W przypadku, kiedy dzień odbioru wypadnie w dzień wolny od pracy, Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady w kolejnym dniu roboczym. 9. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego odbywać się będzie specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. 10. Odbiór pozostałych odpadów odbywać się będzie w zależności od potrzeb po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z Wykonawcą. 11. Każdy odbiór musi być potwierdzony „Kartą przekazania odpadu” zgodnie z obowiązującym wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska. 12. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokument potwierdzający unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych. 13. Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wadze Wykonawcy / umiejscowionej na samochodzie / przy udziale osoby upoważnionej przez Zamawiającego. 14. W celu prawidłowej realizacji usługi Zamawiający wymaga, aby w okresie jej realizacji Wykonawca nieodpłatnie wyposażył Zamawiającego w pojemniki i worki zgodnie z wymienionymi ilościami w załączniku nr 1a. 15. Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi przez obie strony postępowania w takim zakresie, aby nie naruszyć przepisów zawartych w niżej przytoczonych ustawach i rozporządzeniach : • Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o Odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21) , • ustawa Prawo Ochrony Środowiska z 11 lipca 2014 ( Dz. U. z 2014 poz.1101), • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U z 2016 poz.1819) • ustawa o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. nr 227 poz. 1367, Nr 244 poz.1454). • rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 roku w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów . • rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 roku w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych ( Dz.U. Nr 107 z 2014 roku)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: w terminie określonym w rozdziale XVI – SIWZ. Wartość wadium: • Zad. nr 1 – 9 600,00 PLN • Zad. nr 2 – 400,00 PLN 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto zamawiającego nr: 23 8642 1155 2015 1500 5283 0004; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). 3. Zamawiający zwróci wadium z uwzględnieniem zapisów treści art. 46 ustawy Pzp. Terminem wniesienia wadium w formie pieniądza jest termin wpływu na konto ZAMAWIAJĄCEGO
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy wypełniony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Formularz ofertowy wypełniony przez wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu do dnia i godz. wskazanej w rozdz. XIII tj. w terminie składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie ( koszulce ) a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem- rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach