Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych

Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Komeńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, , fax. 55 239 45 77
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
    Komeńskiego 35
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, , fax. 55 239 45 77
    REGON: 28109884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z magazynów odpadów Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu, znajdujących się przy ul. Komeńskiego 35 oraz przy ul. Żeromskiego 22. Szczegółowe wymogi stawiane Wykonawcom, szacunkowe ilości odpadów wytwarzanych w okresie 12 miesięcy oraz rodzaj odpadów określa Załącznik nr 1.1 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Usługa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: a) Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.); b) Ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.); c) Ustawą o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19.08.2011 r. (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 154).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego zezwolenia uprawniające Wykonawcę do prowadzenia działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, których kody podane są w tabeli w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1.1 do SIWZ, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn.zm.) tj. aktualne zezwolenie (Decyzję) wydane przez właściwy organ administracji publicznej na transport odpadów objętych przedmiotem zamówienia oraz aktualne zezwolenie (Decyzję) wydane przez właściwy organ administracji publicznej na przetwarzanie odpadów będących przedmiotem zamówienia, w tym unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych przez termiczne przekształcanie w spalarni odpadów niebezpiecznych. Wykonawca przedkłada poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnej decyzji na transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych, a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w decyzje przedłoży każdy z wykonawców w zakresie zamówienia za które będzie odpowiedzialny. (Decyzje obejmujące cały okres trwania umowy). Zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., odpady, które nie mogą być przetworzone w miejscu ich powstania, przekazuje się uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę lub technologię, o której mowa w art. 143 ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone. Jednocześnie zgodnie z art. 20 ust. 3 pkt.2 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone z zastrzeżeniem art. 20 ust. 6 w/w ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formularzu OFERTY w miejscu „WYKONAWCA / WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA” należy wpisać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Formularz asortymentowo-cenowy - ZAŁĄCZNIK 1.1, 3) dokumenty wymienione w pkt VI. pkt 1 SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, tj.:, a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ, b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. c) Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, dotyczące spełniania wymagań określonych przez zamawiającego - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 4) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa – jeżeli OFERTA lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo, 5) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach