Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach ogłasza przetarg

  • Adres: 19-100 Mońki, al. Niepodległości
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 727 81 30, 668 877 590 , fax. 85 727 81 35, 727 81 34
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach
    al. Niepodległości 9
    19-100 Mońki, woj. podlaskie
    tel. 85 727 81 30, 668 877 590, fax. 85 727 81 35, 727 81 34
    REGON: 50652956000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.monki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach. 2.Szczegółowy przedmiot zamówienia, o asortymencie i ilościach został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiący jej integralną część. 3. Miejsce realizacji: a. Magazynie Odpadów Medycznych w Mońkach, Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki b. Gminnym Ośrodku Zdrowia w Krypnie, ul. Krypno Kościelne 6, 19-111 Krypno Kościelne 6 c. Gminnym Ośrodku Zdrowia w Jaświłach, Jaświły 13, 19-124 Jaświły d. Gminnym Ośrodku Zdrowia w Jasionówce, ul. Rynek 10, 19-122 Jasionówka e. Gminnym Ośrodku Zdrowia w Trzciannem, ul. Wojska Polskiego 12, 19-104 Trzcianne - termin realizacji do 31 grudnia 2019r. - jeżeli dotyczy f. Przychodni Rejonowej w Goniądzu, ul. Konstytucji 3 Maja 1, 19-110 Goniądz g. Wiejskim Ośrodku Zdrowia w Kalinówce Kościelnej 34, 19-120 Kalinówka Kościelna - termin realizacji do 31 grudnia 2019r. - jeżeli dotyczy. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: osób wykonujących czynności kierowcy pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów, oraz osób wykonujących prace fizyczne związane z czynnościami odbioru, wywozu (transportu), zważenia, załadunku i rozładunku odpadów medycznych i innych odpadów niebezpiecznych, tj. osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. 5. Zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania będą mogły być wprowadzone wyłącznie w okolicznościach oraz w sposób wskazany w Załączniku nr 6do SIWZ - Wzór umowy. 6. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, którą część zamówienia powierzy do wykonania Podwykonawcy. Wykonawca odpowiada za czynności podwykonawców w zakresie wykonywania zamówienia. Jeżeli Podwykonawca nie zostanie wskazany w ofercie – przyjmuje się, że całe zamówienie zrealizuje Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada: Aktualne zezwolenia właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym a w szczególności: a) decyzję zezwalająca na zbieranie odpadów medycznych stanowiących przedmiot zamówienia (wg kodów), wydaną przez właściwy organ zgodnie wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) – dotyczy podmiotów, które ze względów bezpieczeństwa lub w celu zapewnienia ciągłości odbioru zakaźnych odpadów medycznych są zobowiązane do posiadania stosownego zezwolenia b) decyzję zezwalająca na transport odpadów medycznych stanowiących przedmiot zamówienia (wg kodów), wydaną przez właściwy organ zgodnie wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: XV. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualny na dzień składania ofert (należy dołączyć do oferty): 1. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do siwz (Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału), zwanym dalej „Oświadczeniem”. 2. Oświadczeniemusi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim inny podmiot wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa także Oświadczenie dotyczące tych podmiotów – podpisany/e przez osoby upoważnione do reprezentowania innego podmiotu. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisuje osoba/y, upoważniona/y do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. XVI. Pozostałe dokumenty, które wykonawca musi załączyć wraz z ofertą. 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1do SIWZ - Formularz ofertowy, który po wypełnieniu stanowić będzie ofertę, 2. PisemnezobowiązaniepodmiotówZałącznikNr5 do SIWZ alboinnydokument, wykazującyudostępnienieWykonawcypotencjałutegopodmiotu w zakresieokreślonym w art. 22 a ust. 1 ustawyPzp – w przypadkupowoływaniasięprzezWykonawcę na zasobyinnychpodmiotów. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej; 4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. XVII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz (wzór) Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. XIX. Podmioty zagraniczne: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w Rozdziale XVIII pkt 2 ppkt 2.1., składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w Rozdziale XVIII pkt 2 ppkt 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. XIV. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, do oferty należydołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy – dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie 2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik (lider). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a) ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizacje zamówienia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może wymagać przedłożenia zawartej umowy konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach