Przetargi.pl
usługa odbioru, transport i utylizacji odpadów medycznych

Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28400 Pińczów, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 573 031 , fax. 413 572 491
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
    ul. Armii Krajowej 22
    28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 573 031, fax. 413 572 491
    REGON: 28100000204289
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpinczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa odbioru, transport i utylizacji odpadów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transport i utylizacji odpadów medycznych. Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych: Wykaz rodzaju odpadów: 180102* (kod odpadu), 518 kg (Szacowana przez Zamawiającego ilość kilogramów na 24 m-ce), 180103* (kod odpadu), 45359 kg (Szacowana przez Zamawiającego ilość kilogramów na 24 m-ce), 180106* (kod odpadu), 246 kg (Szacowana przez Zamawiającego ilość kilogramów na 24 m-ce), 180109 (kod odpadu), 5 kg (Szacowana przez Zamawiającego ilość kilogramów na 24 m-ce), 180101 (kod odpadu), 20 kg (Szacowana przez Zamawiającego ilość kilogramów na 24 m-ce); 180104 (kod odpadu), 2 852 kg (Szacowana przez Zamawiającego ilość kilogramów na 24 m-ce), Co daje razem: 49 000 kg. 2. Zamawiający wymaga aby odbiór odpadów wraz z ich ważeniem z miejsca magazynowania ich w siedzibie Zamawiającego odbywał się: - minimum trzy razy w tygodniu tj. w poniedziałek. środę i piątek. - wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania zamawiającemu sukcesywnie, odpowiedniej ilości żółtych, czerwonych i niebieskich worków foliowych 120 litrowych (gęstość folii – LDPE) na odbierane odpady zgodnie z z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2018.992 z późn. zm.). Worki czerwone z folii polietylenowej, nieprzezroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych. 3. W czasie obowiązywania umowy Wykonawca przejmuje obowiązki wynikające z obowiązujących przepisów, w tym Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2018.992 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2018.799 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, od momentu odbioru przedmiotowego odpadu do zakończenia procesu jego unieszkodliwiania. 4. Zamawiający określa termin płatności za zrealizowaną usługę na poziomie nie krótszym niż 30 dni i nie dłuższym niż 60 dni od dnia wystawienia prawidłowej faktury. Zamawiający wymaga zapewnienia stałości cen netto przez cały okres trwania umowy. 5. Zamawiający może określić tylko średnią ilość czerwonych worków foliowych (kod 70 x 110 x 1) zużywanych dziennie – 45 szt., (szacując miesięczną ilość worków należy brać pod uwagę wszystkie dni w miesiącu), żółtych worków foliowych (kod 70 x 110 x 1) zużywanych miesięcznie – 15 szt. i niebieskich worków foliowych (kod 70 x 110 x 1) zużywanych miesięcznie – 80 szt. 6. Zamawiający dopuszcza aby ważenie odpadów medycznych odbywało się przy użyciu wagi, w którą wyposażony jest pojazd przeznaczony do transportu odpadów medycznych, ale jest również możliwość aby Wykonawca dostarczył wagę do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY – Załącznik Nr 1 do SIWZ; - Pełnomocnictwa do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. - Zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1 i ust. 3 pkt 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych do oferty każdy z Wykonawców zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ, w którym Wykonawca wstępnie potwierdzi, że: - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 Ustawy PZP, - spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 – Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach