25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
- Data zamieszczenia: 2018-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
ul. Kawaleryjska 70
15-601 Białystok, woj. podlaskie
tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
REGON: 20068982800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://25wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKO
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa odbioru odpadów komunalnych powstających na terenie nieruchomości wojskowych polegająca na dzierżawie pojemników na odpady komunalne, załadunku, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z m. Łomża, Plewki, OC Zielona, Osowiec, Hajnówka, Bielsk Podlaski, Św. Góra Grabarka”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów komunalnych powstających na terenie nieruchomości wojskowych polegająca na dzierżawie pojemników na odpady komunalne, załadunku, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 zadań: • Zadanie nr 1- Łomża • Zadanie nr 2- Plewki • Zadanie nr 3 – OC Zielona m. Sowlany/Karakule, gmina Supraśl. • Zadanie nr 4 – Osowiec • Zadanie nr 5 – Hajnówka • Zadanie nr 6 – Bielsk Podlaski • Zadanie nr 7 – Św. Góra Grabarka. Termin realizacji usługi od 01.01.2019 r. do 31.12.2021 r. Kod CPV: 90511000-2 Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu: a) odpadów segregowanych: • papier i tektura o kodzie odpadu 20 01 01; • metali o kodzie odpadu 20 01 40 i tworzyw sztucznych o kodzie odpadu 20 01 39; • szkła o kodzie odpadów 20 01 02; • Bio – odpady ulegające biodegradacji o kodzie odpadów 20 01 08 i 20 02 01; b) odpadów stałych komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) określonych kodem 20 03 01; c) odpadów wielkogabarytowych o kodzie odpadu 20 03 07 tj.: wszelkiego rodzaju odpadów, które ze względu na duże rozmiary i/lub wagę nie mieszczą się do pojemników na pozostałe odpady (standardowe) i mogą być utylizowane jako odpady wielkogabarytowe (np.: sofy, szafy, krzesła, stoły, dywany, wózki, materace etc.); oraz usługa dzierżawy pojemników na odpady niesegregowane i segregowane (papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, Bio). Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do wskazanych kompleksów wojskowych zamówionej liczby pojemników na odpady segregowane i niesegregowane (szczegółowy wykaz zawiera tabela nr 1), ustawienie ich w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego, załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów z zachowaniem powszechnie obowiązujących przepisów wraz ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami, w szczególności z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r. poz. 519 ze zm.), ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. t.j. z 2018 r. poz. 992, 1000, 1479, 1544, 1564, 1592). Liczba pojemników do wydzierżawienia oraz przewidywaną częstotliwość wywozu przedstawia tabela nr 1. Tabela nr 1. Uwaga : Zadanie nr 1 – Łomża ul. Polowa 12 - pojemniki na odpady segregowane (szkło, papier, tworzywa sztuczne) o minimalnej pojemność 240 l. *Zamawiający przewiduje maksymalny czas dzierżawy pojemnika otwartego na odpady wielkogabarytowe (KP7) nie dłużej niż 14 dni. Zadanie nr 1 - Łomża pojemniki 13 szt. o poj. 1100 l – własność Zamawiającego. Zadanie nr 3 - OC Zielona pojemniki 2 szt. o poj. 1100 l - własność Zamawiającego. Zadanie nr 4 - Osowiec pojemniki 20 szt. o poj. 1100 l - własność Zamawiającego. Częstotliwości wywozu odpadów podane w tabelach są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie - Zamawiający zastrzega możliwość zrealizowania zamówienia w mniejszym zakresie. Usługa będzie realizowana w ciągu 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego z pominięciem dni wolnych od pracy(nie dotyczy zadania nr 7 –Św. Góra Grabarka). Rozliczona zostanie faktyczna liczba wywiezionych i podstawionych pojemników na odpady komunalne. Wykonawca zobowiązuje się do: 1. Posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 j.t. ) prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 2. Spełnienia wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122); 3. Posiadania uprawnienia do transportu odpadów zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. t.j. z 2018 r. poz. 992, 1000, 1479, 1544, 1564, 1592); 4. Dysponowania potencjałem osobowym, technicznym oraz finansowym niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu zamówienia; 5. Spełnienia następujących wymagań: a. posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych oraz zapewnienie jego odpowiedniego stanu technicznego; b. utrzymania odpowiedniego stanu technicznego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych.; c. posiadania wymaganej liczby pojemników do wydzierżawienia. 6. Wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych niesegregowanych oraz pojemniki na odpady segregowane- papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, oraz pojemniki na odpady segregowane - BIO w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 do umowy. Wystawione pojemniki winny być sprawne technicznie, estetyczne i szczelne: a. pojemniki przeznaczone do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych koloru czarnego oznaczonych napisem „Zmieszane odpady komunalne”; b. pojemniki przeznaczone do gromadzenia szkła koloru zielonego oznaczonych napisem „Szkło”; c. pojemniki przeznaczone do gromadzenia papieru koloru niebieskiego oznaczonych napisem „Papier”; d. pojemniki przeznaczone do gromadzenia metali i tworzyw sztucznych koloru żółtego oznaczonych napisem „Metale i tworzywa sztuczne”; e. pojemniki przeznaczone do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji koloru brązowego oznaczonych napisem „Bio”. 7. Wydzierżawione pojemniki powinny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U.2017.19). 8. Ustawiania pojemników, o których mowa w punkcie 6 w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego; 9. Ustawione pojemniki powinny być oznakowane w sposób umożliwiający - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZADANIE 1 – 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych; ZADANIE 2 – 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych; ZADANIE 4 – 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych; ZADANIE 5 – 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych. 1.1. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 16.11.2018 r. do godz.: 08.00. 1.2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem „wadium w post. nr 55/PN/ Usługa odbioru odpadów komunalnych powstających na terenie nieruchomości wojskowych polegająca na dzierżawie pojemników na odpady komunalne, załadunku, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z m. Łomża, Plewki, OC Zielona, Osowiec, Hajnówka, Bielsk Podlaski, Św. Góra Grabarka. Zadanie nr…”. 1.4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 1.5. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 1.6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 1.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustaw Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. Posiadania wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 j.t. ) prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 2. Spełnienia wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122); 3. Posiada uprawnienia do transportu odpadów zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. t.j. z 2018 r. poz. 992, 1000, 1479, 1544, 1564, 1592); 4. Posiada zezwolenie na zbieranie lub przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ) lub ważną umowę z przedsiębiorcą świadczącym usługi zbierania lub przetwarzania odpadów z grupy: a) odpadów segregowanych: papier i tektura - kod odpadu 20 01 01, metale - kod odpadu 20 01 40, tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39, szkło - kod odpadu 20 01 02, Bio – odpady ulegające biodegradacji - kod odpadu 20 01 08 i 20 0201, - odpadów wielkogabarytowych o kodzie odpadu 20 03 07 b) odpadów stałych komunalnych niesegregowanych ( zmieszanych) – kod odpadu 20 03 01 Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy Załącznik nr 1A-G – Formularz cenowy dla Zadania nr 1-7 Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu i barku podstaw do wykluczenia Załącznik nr 6 – Oświadczenie RODO
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rajgród
Dodano: 2024-01-02 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Wysokie Mazowieckie
Dodano: 2023-11-14 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Sejny w 2024 r.
Dodano: 2023-10-24 - Utworzenie i prowadzenie na terenie Miasta Białegostoku Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
Dodano: 2023-10-23 - Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Wysokie Mazowieckie.
Dodano: 2023-10-18 - „Zagospodarowanie, podstawienie, załadunek i transport odpadów komunalnych oraz dzierżawa pojemników na odpady komunalne powstających w rejonie działania 25. WOG z podziałem na 3 zadania”.
Dodano: 2023-07-06 - „Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rajgród w roku 2023”
Dodano: 2023-01-02 - „Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rajgród w roku 2023”
Dodano: 2022-12-08 - Odbiór odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Radziłów w 2021 roku
Dodano: 2021-02-24 - Zarządzanie Punktem Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych II
Dodano: 2021-01-27