Przetargi.pl
USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych, wytworzonych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu im. Jana Bożego w Lublinie, oznaczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (t.j. Dz.U. 2014 r., poz. 1923, ze zm.), z obowiązkiem ich zagospodarowania, tj. w szczególności są to: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, (frakcja mokra) – kod odpadu 20 03 01, 2) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny, (frakcja sucha) – kod odpadu 20 01 99, 3) opakowania z papieru i tektury – kod odpadu 15 01 01, 4) opakowania z tworzyw sztucznych – kod odpadu 15 01 02, 5) zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia zawierające substancje niebezpieczne – kod odpadu 17 01 07, 17 01 02, 17 01 01, 6) odpady ulegające biodegradacji – kod odpadu 20 02 01. 7) odpady z kasacji: w tym tekstylia 20 01 11 oraz odpady wielkogabarytowe 20 03 07. 3.2. Przez usługę wywozu odpadów komunalnych należy rozumieć odbiór odpadów komunalnych przez Wykonawcę z nieruchomości należących do Zamawiającego położonych w Lublinie w lokalizacjach przy: 1) ul. Biernackiego 9, 2) ul. Lubartowska 81, 3) ul. Herberta 21 oraz ich transport do miejsc odzysku, wskazanych w Uchwale nr XXIV/350/2016 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 02 grudnia 2016 r. w sprawie „Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022” (Dziennik Urzędowy Województwa Lubelskiego 2019 r. poz. 4184) jako instalacje przewidziane do zagospodarowania odpadów dla Regionu Centralno-Zachodniego. 3.3. Szczegółowe wymagania w stosunku do ww. przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz projekt umowy Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.5. Wykonawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu na okres trwania umowy celem gromadzenia odpadów: 1) pojemniki 1 100 litrów (przeznaczone do gromadzenia frakcji mokrej) - 17 sztuk tj; a) lokalizacja ul. Biernackiego 9 – 7 sztuk; b) lokalizacja ul. Lubartowska 81 – 3 sztuki; c) lokalizacja ul. Herberta 21 – 7 sztuk. 2) pojemniki 2,5 m3 (przeznaczone do gromadzenia frakcji suchej) - 4 sztuki tj; a) lokalizacja ul. Biernackiego 9 – 1 sztuka; b) lokalizacja ul. Lubartowskiej 81 – 1 sztuka; c) lokalizacja ul. Herberta 21 – 2 sztuki. 3) kontener 7 m3 (przeznaczony do gromadzenia frakcji suchej) – 2 sztuki tj; a) lokalizacja ul. Biernackiego 9 - 1 sztuka; b) lokalizacja ul. Herberta 21 – 1 sztuka. 4) kontener 7 m3 otwarty (przeznaczony do gromadzenia odpadów budowlanych i rozbiórkowych) – 1 sztuka, tj. a) lokalizacja ul. Biernackiego 9; b) lokalizacja ul. Lubartowska 81; c) lokalizacja ul. Herberta 21, - podstawiany każdorazowo na żądanie Zamawiającego nie później niż w ciągu 72 godz. i odebrany w ciągu 24 godz. od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. 5) kontener 15 m3 otwarty (przeznaczony do gromadzenia odpadów mebli i innych odpadów wielkogabarytowych) – 1 sztuka, tj. a) lokalizacja ul. Biernackiego 9; b) lokalizacja ul. Lubartowska 81; d) lokalizacja ul. Herberta 21, - podstawiany każdorazowo na żądanie Zamawiającego nie później niż w ciągu 72 godz. i odebrany w ciągu 24 godz. od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. 6) kontener 7 m3 otwarty (przeznaczony do gromadzenia odpadów zielonych i biodegradowalnych) – 1 sztuka, tj. a) lokalizacja ul. Biernackiego 9; b) lokalizacja ul. Lubartowska 81; c) lokalizacja ul. Herberta 21, - podstawiany każdorazowo na żądanie Zamawiającego nie później niż w ciągu 72 godz. i odebrany w ciągu 24 godz. od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.6. Oferowany termin podstawienia pojemnika do odbioru odpadu w pkt. 4)-6), stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 11 oraz ppkt. 17.2.b)-c) niniejszej SIWZ. 3.7. Odbiór odpadów następuje z miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, tj. ul. Biernackiego 9, ul. Herberta 21 oraz ul. Lubartowskiej 81. 3.8. Załadunek odpadów komunalnych należy do obowiązków Wykonawcy. 3.9. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do utrzymania pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, stosownie do Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Lublina ze zm. (uchwałą 485/VIII/2016 Rady miasta Lublin z dnia 19.05.2018 r.), polegającym na myciu i dezynfekcji po ich opróżnieniu, co najmniej raz na kwartał, naprawie lub wymianie i rozstawieniu w miejscu ich lokalizacji, w sposób niepowodujący uciążliwości w korzystaniu. 3.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli czystości dostarczonych pojemników na odpady. 3.11. Wykonawca gwarantuje wykonanie usług objętych przedmiotem umowy z zachowaniem obowiązujących przepisów, w tym w szczególności: - ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 799 ze zm.) - ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2019 r. poz.819). - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1923 ze zm.), 3.12. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wo-bec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający wymaga wykazania w ofercie Wykonawcy części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3.14. Zamawiający informuje, iż posiada wdrożony system zarządzania środowiskowego, zgodnie z normą ISO 14001. 3.15. Zamawiający prowadząc niniejszą procedurę udzielania zamówienia respektować będzie przepisy ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 799 ze zm.) oraz ustawy z dn. 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.). 3.16. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (tj. osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający będzie wymagał przedłożenia przed podpisaniem umowy listy pracowników uczestniczących w realizacji zamówienia, utrzymania liczby zatrudnionych jw. przez cały okres realizacji zamówienia, pod rygorem skutków określonych w umowie. Wzór wykazu pracowników w odniesieniu do spełniania wymagań, o których mowa w art.29 ust.3a stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ (dokument nie podlega złożeniu wraz z ofertą). Jeśli przedmiot zamówienia będzie wykonywany samodzielnie przez osobę prowadzącą jednoosobową działalność, niezatrudniającą do realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia żadnej dodatkowej osoby, wykonawcy takiego nie dotyczą wymagania określone w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 3.17. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania wymaganego prawem zezwolenia, pozwolenia uprawniającego do prowadzenia działalności w zakresie transportu i przetwarzania odpadów objętych niniejszym postępowaniem, zgodnie z ustawą z dn. 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 799 ze zm.) oraz ustawą z dn. 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 701) lub odpowiedni wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 w/w ustawy o odpadach, tj. wpis do rejestru działalności regulowanej w Gminie Lublin w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 1996 r. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu doku-ment, o którym mowa poniżej, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: 8.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącz-nikiem nr 6 do SIWZ, Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. Nie złożenie w/w oświadczenia/ dokumentów w przewidzianym terminie skutkować wyklucze-niem z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, po wyczerpaniu procedury określonej w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp. 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 9.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cy-wilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 usta-wy Pzp, tzn. każdy z nich z osobna musi złożyć oświadczenia wymagane w pkt. 6.1. 9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 9.4. Wszelka korespondencja dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zama-wiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regu-lującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 10.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub na sytuacji finansowej bądź ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 10.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, (w takim przypadku Wykonawca załącza do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia). 10.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach