Przetargi.pl
Usługa odbioru i zagospodarowania frakcji odpadów balastowych luzem o granulacji 80-300 mm o wartości ciepła spalania powyżej 6 MJ/kg suchej masy, pochodzących z przetwarzania odpadów komunalnych zmieszanych, sklasyfikowanej zgodnie z katalogiem odpadów jako: 191210 – odpady palne (paliwo alternatywne) lub 191212 inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 191211

Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83110 Tczew, ul. Rokicka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 328 372 , fax. 585 328 372
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o.
    ul. Rokicka
    83110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 585 328 372, fax. 585 328 372
    REGON: 19247119900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuostczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru i zagospodarowania frakcji odpadów balastowych luzem o granulacji 80-300 mm o wartości ciepła spalania powyżej 6 MJ/kg suchej masy, pochodzących z przetwarzania odpadów komunalnych zmieszanych, sklasyfikowanej zgodnie z katalogiem odpadów jako: 191210 – odpady palne (paliwo alternatywne) lub 191212 inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 191211
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania frakcji odpadów balastowych o granulacji 80-300 mm o wartości ciepła spalania powyżej 6 MJ/kg suchej masy, pochodzących z przetwarzania odpadów komunalnych zmieszanych, sklasyfikowanej zgodnie z katalogiem odpadów jako: 191210 – odpady palne (paliwo alternatywne) lub 191212 inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 191211 – odpad luzem. Szacunkowa ilość odpadów do zagospodarowania: do 4 000 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przewidywanych do zagospodarowania odpadów, co nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. Rzeczywista ilość odpadów wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest podmiotem dysponującym decyzją administracyjną w zakresie gospodarowania odbieranym odpadem o kodzie 191210 i/lub 191212 tzn.: - pozwolenie zintegrowane (jeżeli instalacja objęta jest obowiązkiem uzyskania pozwolenia zintegrowanego) / zezwolenie na prowadzenie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (jeżeli instalacja nie jest objęta obowiązkiem uzyskania pozwolenia zintegrowanego) i/lub - decyzją administracyjną w zakresie zbierania odpadów o kodzie 191210 i/lub 191212
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: a) oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu, - spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów, zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2a do SIWZ. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w rozdz. VIII ust. 1 SIWZ. 3) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) - pozwolenie zintegrowane (jeżeli instalacja objęta jest obowiązkiem uzyskania pozwolenia zintegrowanego) / zezwolenie na prowadzenie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (jeżeli instalacja nie jest objęta obowiązkiem uzyskania pozwolenia zintegrowanego) i/lub - decyzją administracyjną w zakresie zbierania odpadów o kodzie 191210 i/lub 191212 b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Stosownie do treści § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. [Dz. U. z 2016 poz. 1126] w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: I) w pkt IX.3) b) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości II) dokumenty, o których mowa w pkt 4. I) lit a) , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; III) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.I), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Warunki pkt II) stosuje się odpowiednio. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni wspólnie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające brak podstaw do Wykluczenia zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale IX SIWZ, dla każdego z partnerów osobno. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Pełnomocnictwo winno stanowić załącznik do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach