Przetargi.pl
usługa odbioru i wywozu z siedziby SPSK-2 w Szczecinie odpadów opakowaniowych stałych i komunalnych o kodach: 15 01 02, 15 01 07, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07 oraz ich zagospodarowania

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 661 086 , fax. 914 661 113
  • Data zamieszczenia: 2018-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72
    70111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 661 086, fax. 914 661 113
    REGON: 28890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa odbioru i wywozu z siedziby SPSK-2 w Szczecinie odpadów opakowaniowych stałych i komunalnych o kodach: 15 01 02, 15 01 07, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07 oraz ich zagospodarowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i wywozu z siedziby SPSK-2 w Szczecinie odpadów opakowaniowych stałych i komunalnych o kodach: 15 01 02, 15 01 07, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07 oraz ich zagospodarowania. Symbole klasyfikacyjne odpadów podano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.2014.1923 z dn. 2014.12.29). 2. Szacowane ilości odpadów zawiera formularz cen jednostkowych (dalej „FCJ”), stanowiący załącznik nr 3 do formularza oferty. 3. Szczegółowy opis wymagań dotyczący przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawiera rozdział II SIWZ. 4. Wymóg wynikający z art. 29 ust. 3a PZP: 4.1 stosownie do wymogu zawartego w art. 29 ust. 3a PZP, zamawiający wymaga, by osoby wykonujące w trakcie realizacji zamówienia czynności wynikające z realizacji umowy, ujęte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (rozdział II SIWZ) były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; 4.2 w trakcie realizacji umowy zamawiający ma prawo kontrolowania spełnienia przez wykonawcę warunku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w ppkt 4; sposób dokumentowania przez wykonawcę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz rodzaj sankcji w stosunku do wykonawcy z tytułu niespełnienia tego warunku szczegółowo określa umowa, której wzór zawarty jest w rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w tym zakresie zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ważnych decyzji właściwych organów zezwalających na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2018.992, tj. z dn. 2018.05.24) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2018.1454 z dn. 2018.07.05) oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie tych ustaw;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach