15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-231 Szczecin, Narutowicza
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
- Data zamieszczenia: 2018-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Narutowicza 10A
70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
REGON: 32098789500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW, GASTRONOMICZNYCH , MEDYCZNYCH ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z TERENÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W SZCZECINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest usługa odbioru i utylizacji odpadów gastronomicznych, medycznych oraz odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2, 2a, 2b do SIWZ oddzielny dla każdej części postępowania, stanowiący jego integralną część. 2. W ramach zamówienia wykonawca dokonywać będzie odbioru i utylizacji odpadów. Odbioru odpadów Wykonawca będzie dokonywać własnym środkiem transportu oraz dodatkowo zapewni odpowiednie pojemniki, worki na ich przechowywanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 900,00 zł. dla części 1 postępowania. Dla części 2 i 3 wadium nie jest wymagane. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 81-ZP-12-18-226” 9.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.5. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.6. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Posiadają uprawnieninia do wykonywania określonej działalności gospodarczej: Dla części 1 postępowania (Służba Żywnościowa) Zezwolenie na zbieranie odpadów lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – na podstawie odrębnych przepisów, lub wpis do rejestru Marszałka Województwa dotyczący posiadaczy odpadów prowadzących przetwarzanie odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na przetwarzanie odpadów.(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566). Zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów. (zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566). lub Decyzję powiatowego lekarza weterynarii na nadanie wpisu do rejestru na działalność nadzorowaną w zakresie transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 3; (zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. U. L 300 z 14.11.2009, str. 1-33). Zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – na podstawie odrębnych przepisów, lub wpis do rejestru Marszałka Województwa dotyczący posiadaczy odpadów prowadzących przetwarzanie odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na przetwarzanie odpadów.(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566). lub Pozwolenie zintegrowane .(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566). W przypadku Wykonawcy, który będzie przekazywał odpady innemu podmiotowi posiadającemu uprawnienia do przetwarzania odpadów dostarczy kopię umowy zawartą z tym podmiotem. W przypadku zmiany odbiorcy odpadów uprawnionego do ich przetwarzania w trakcie trwania umowy Wykonawca dostarczy kopię umowy zawartą z tym podmiotem. Dla części 2 postępowania ( Infrastruktura) aktualne zezwolenia właściwego organu na zbieranie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, zgodnie z ustawą z 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz. 992,1000). zezwolenie właściwego organu na przetwarzanie odpadów lub oświadczenie, że posiada umowę z wyspecjalizowanym zakładem posiadającym stosowne zezwolenie na odbiór i przetwarzanie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Posiada wpis do „Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami” ( zwanej dalej BDO) , w zakresie transportu odpadów o kodach : 03 01 05, 13 08 99* , 15 01 10 *, 15 02 02* , 15 02 03, 16 01 07*, 16 03 03*, 16 03 04, 17 03 80, 17 06 01*, określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. , w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. z 2014 r, poz. 1923) – w przypadku gdy Wykonawca samodzielnie dokona transportu odpadów , zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia o możliwości transportowania przez siebie w/w odpadów. Dla części 3 postępowania ( Sekcja medyczna) aktualną decyzję na zbieranie zakaźnych odpadów medycznych wydaną przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego, aktualną decyzję na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia wydaną przez właściwego Starostę zgodnie z ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z. 2018 r. poz. 992) umowę z wyspecjalizowanym zakładem na odbiór i utylizacje odpadów niebezpiecznych ( zgodnie z art. 20 ust. 3 i 6 ustawy o Odpadach Dz. U. z 2012 r poz. nr 21 z późn. zm), lub oświadczenie o posiadaniu własnej spalarni odpadów niebezpiecznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ‘’Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu”
Dodano: 2023-03-17 - Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych zmieszanych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych, odpadów elektronicznych z Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2022-11-03 - Świadczenie usług w zakresie podstawienia pojemników i kontenerów wraz z wywozem odpadów komunalnych stałych, segregowanych, liści, gruzu, odpadów budowlanych z obiektów
Dodano: 2022-08-12 - Świadczenie usług w zakresie podstawienia pojemników i kontenerów wraz z wywozem odpadów komunalnych stałych, segregowanych, liści, gruzu, odpadów budowlanych z obiektów
Dodano: 2022-07-26 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Przybiernów oraz PSZOK
Dodano: 2021-07-23 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Przybiernów oraz PSZOK
Dodano: 2021-07-22 - Transport odpadów na terenie gminy Mirosławiec.
Dodano: 2021-05-22 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta i gminy Łobez
Dodano: 2021-02-11 - Odbiór odpadów komunalnych powstających w wyniku działalności ŁPK Sp. z o.o. w Łobzie.
Dodano: 2021-02-02 - Odbiór , transport i zagospodarowanie odpadów gastronomicznych materiałów kategorii 3 z 16 WOG. znak postępowania 911/2020
Dodano: 2021-01-15