Przetargi.pl
Usługa ochrony osób i mienia – Piekary Śląskie

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 934 100 , fax. 323 934 141
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
    ul. Bytomska 62
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 934 100, fax. 323 934 141
    REGON: 86830700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://urazowka.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony osób i mienia – Piekary Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich 41-940 Piekary Śląskie ul. Bytomska 62 szczegółowo opisanych w załącznikach: a) nr 2 do SIWZ Istotne postanowienia umowne. b) nr 4 i 4a do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie głównej części zamówienia tj. ochrony osób i mienia podwykonawcom. Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie części zamówienia podwykonawcom w zakresie grupy interwencyjnej. 3.8. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. 3.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani nie wymaga składania ofert wariantowych. 3.10 CPV Usługi ochroniarskie. 3.11. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje, że czynności dotyczące ochrony osób i mienia w zakresie realizacji zamówienia muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.) 3.12. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności na etapie ofertowania będzie polegało na złożeniu oświadczenia zgodnie z treścią Załącznika 1 SIWZ. 3.13. W celu weryfikacji dokumentów potwierdzających zatrudnienie na etapie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od osób wykonujących przedmiot zamówienia w zakresie realizacji zamówienia zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją niniejszej umowy zgodnie z przepisami art. 23 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.). 3.14. Nieuzyskanie przez Wykonawcę zgody od osób wykonujących usługi w zakresie realizacji zamówienia na przetwarzanie danych osobowych w przyszłości zgodnie z przepisami art. 23 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, uznane będzie przez Zamawiającego za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia. 3.15. Na etapie po zawarciu umowy, na wezwanie zamawiającego Wykonawca w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących usługi kopie umów o pracę lub dokumenty potwierdzające podleganie ubezpieczeniom społecznym z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę). 3.16. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia żądać przedstawienia dowodów potwierdzających zatrudnienie ww. osób (umów o pracę lub dokumentów potwierdzających podleganie ubezpieczeniom społecznym z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę), a Wykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie Zamawiającemu. 3.17. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.18 Zamawiający wymaga 30% udziału przy realizacji zamówienia pracowników z orzeczonym stopniem niepełnosprawności, z zastrzeżeniem, że niepełnosprawność pracownika w żadnym stopniu nie wpływa na należyte wykonanie obowiązków wynikających z zapisów SWZ i Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1. Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada aktualną: a) koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach