Przetargi.pl
USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA KOMBATANTÓW W OPOLU, UL. CHMIELOWICKA 6

Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-738 Opole, ul. Chmielowicka 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4743697, 457 54 95 , fax. 0-77 4743697, 457 54 95
  • Data zamieszczenia: 2012-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu
    ul. Chmielowicka 6 6
    45-738 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4743697, 457 54 95, fax. 0-77 4743697, 457 54 95
    REGON: 53184974400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA KOMBATANTÓW W OPOLU, UL. CHMIELOWICKA 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: ochrona fizyczna Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu, ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole polegająca na ochronie osób i mienia Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów wraz z parkingiem i garażem poprzez sprawowanie bezpośredniej ochrony fizycznej u Zamawiającego z siedzibą przy ul. Chmielowicka 6, w Opolu na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do świadczenia ciągłej usługi fizycznej ochrony osób i mienia, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, i wewnętrznymi regulacjami oraz instrukcjami Zamawiającego. Uprawnienia pracowników ochrony uregulowane są w Rozporządzeniach Rady Ministrów opublikowanych w Dz. U. Nr 144 poz 933, Dz.U Nr 120 poz 780, Dz.U. nr 86 poz. 543 i Dz,. U. Nr 89 poz 563 z dnia 30 czerwca 1998 r. Ochrona fizyczna obiektu realizowana będzie w trybie 16 godzinnym przez 5 dni tygodnia w dni powszednie i i 24 godzinnym w dni wolne od pracy ( świąteczne) przez odpowiednio ubranego pracownika ochrony stacjonarnej (jednego pracownika na zmianie) przygotowanego zawodowo do wykonywania czynności ochronnych z minimum 2 letnim stażem pracy w zakresie przewidzianym do wykonywania usługi ochrony osób i mienia, bez wymogu posiadania licencji przez szeregowych pracowników ochrony , oraz minimum jedną osobę nadzorującą pracowników wykonujących ww. usługę ochrony w obiekcie Zamawiającego posiadających licencję I lub II stopnia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia ( Dz. U. Z 2005 r, Nr 145 poz.1221 ze zmianami). Wymagana liczba pracowników ochrony stacjonarnej przewidywanej do pracy zmianowej minimum 4 osoby zgodnie z harmonogramem pracy w danym miesiącu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy obsady posterunku w ochranianym budynku w systemie dwuzmianowym tj. dla ochrony w dni powszednie zmiana co 8 godzin, dla ochrony w dni wolne od pracy ( świąteczne) zmiana co 12 godzin. Wielkość przedmiotu zamówienia w okresie od dnia 31.12.2012 od godz. 15 ; 00 do dnia 31.12.2013 do godz. 15:00: Posterunek 16 godz w dni robocze od godz 15:00 do 7:00 zamawiana ilość roboczogodzin wynosi 4046. Posterunek 24 godz. w dni świąteczne i wolne od pracy zamawiana ilość roboczogodzin wynosi 2736. Zamawiana ilość roboczogodzin usługi w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i może ulec zmniejszeniu do 1% wszystkich zamawianych roboczogodzin. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić łączność radiową w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole poprzez urządzenia radiowe pracujące w radiokomunikacji, zapewniające łącze ruchome lądowe pomiędzy pracownikiem pełniącym posterunek w siedzibie Zamawiającego, a zewnętrznym stanowiskiem kierowania i kontroli pracowników ochrony. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia wszystkim swoim pracownikom chroniącym obiekt Zamawiającego własne środki łączności radiowej działające na wydzielonym dopuszczonym do użycia przez właściwą instytucję paśmie , zapewni wysoki poziom ich dyspozycyjności i wszelkie inne środki w ilościach gwarantujących prawidłową realizację zamówienia :łączność telefoniczną za pomocą telefonów komórkowych, kieszonkowe przyciski (piloty anty - napadowe ). Zamawiający wymaga by w pomieszczeniu dyżurki pielęgniarek była zapewniona łączność radiowa z minimum jedną pielęgniarką wyposażoną w minimum jedną sztuką urządzenia anty napadowego. Wykonawca składając ofertę winien uwzględnić w niej kalkulację wszystkich kosztów związanych z uruchomieniem pasma radiowego w urządzeniu do transmisji zagrożeń drogą radiową. Po zakończeniu czasu trwania umowy na ochronę osób i mienia Wykonawca może zdemontować zainstalowane urządzenia i zabrać gdyż nie są one własnością Zamawiającego. Wykonawca jednocześnie udostępni numery telefonów (kontaktowe), które posłużą do bezpośredniej komunikacji z osobami odpowiedzialnymi za ochronę obiektu w oparciu o system telefonii komórkowej Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do : wykonywania ochrony zdrowia i życia mieszkańców domu oraz mienia DPS dla Kombatantów przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem; ochrony i zabezpieczenia obiektu przed przedostaniem się na teren DPS dla Kombatantów osób nieupoważnionych; kontroli ruchu osobowego i towarowego, oraz środków transportu przez bramę i wejście główne do DPS dla Kombatantów ; zwracania szczególnej uwagi na mieszkańców domu, którzy często oddalają się od DPS, na inne osoby obce przebywające na terenie Domu, i zgłaszania personelowi domu informacji na temat osób spożywających na terenie domu alkohol lub będących pod pod wpływem alkoholu; obsługi - w zakresie niezbędnym centrali sygnalizacji alarmu pożaru i oddymiania oraz urządzeń technicznych dotyczących sygnalizacji alarmu pożarowego; powiadamianie w razie zaistnienia zagrożenia straż pożarną, policję, jednostkę monitorującą sygnał pożarowy w obiekcie DPS oraz jednostki ratowniczej i medycznej; likwidowania ewentualnych ognisk pożarów na terenie chronionego obiektu przy pomocy sprzętu będącego na wyposażeniu DPS dla Kombatantów w Opolu; niezwłocznego powiadamiania odpowiednich służb o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych, uszkodzeniem instalacji (alarmowych, elektrycznych, wodnej, kanalizacyjnej, itp.) lub innych zdarzeniach powodujących zagrożenie bezpieczeństwa lub ciągłości pracy Zamawiającego; prowadzenia stosownej dokumentacji (Książka służb - Dziennik zmiany) z wpisami dotyczącymi danych personalnych pracowników wykonujących usługę, przebiegiem służby (w tym godziny obchodów) i wszystkich ważnych zdarzeń na terenie obiektów - w sposób ciągły i chronologiczny . Wpisów do ww.Książki -Dziennika mogą również dokonywać upoważnieni przedstawiciele DPS dla Kombatantów w Opolu i Wykonawcy usługi. Wypełnioną książkę z przebiegiem służby ochrony osób i mienia w formie oryginału Wykonawca ma obowiązek oddać Zamawiającemu nie później niż w ostatnim dniu każdego kwartału; przechowywania i przyjmowania, oraz wydawania kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom DPS Dla Kombatantów , przechowywania zapasowych kluczy od mieszkań i potwierdzania każdorazowo tych czynności w stosownej ewidencji; niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w razie usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu, dewastacji mienia, ataku terrorystycznego lub innego czynu przestępczego na osobach lub mieniu znajdujących się na terenie objętym zakresem wykonywanej usługi; niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku, awarii sieci gazowej, wodno -kanalizacyjnej, CO lub pożaru, czy też stwierdzenia próby podpalenia na terenie objętym zakresem wykonywanej usługi oraz równoczesne powiadomienie odpowiednich miejskich służb ratowniczych; niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o niemożności wykonania obowiązków umownych lub ich części wraz z podaniem przyczyny takiego stanu; współdziałaniu z personelem medycznym przy udzielaniu pierwszej pomocy w nagłych wypadkach; doraźnej pomocy przy transportowaniu, przemieszczaniu mieszkańców wymagających takiej pomocy; obsłudze centrali telefonicznej z przywołaniem mieszkańców do telefonu; dozorowaniu wszelkich imprez plenerowych odbywających się na terenie DPS dla Kombatantów; zamykaniu furtek i bram prowadzących na teren DPS dla Kombatantów o godz.22:00, otwieranie o godz. 6:00, lub w porozumieniu z kierownictwem zamawiającego, otwieranie bram dla samochodów zaopatrzenia na kuchnię, dbałości o przestrzeganie zakazu wjazdu pojazdów na teren DPS dla Kombatantów w Opolu; podejmowaniu doraźnych działań zapobiegających nadmiernemu zużyciu energii, min.: gaszenie niepotrzebnych świateł, zamykanie drzwi i okien, zakręcanie cieknących kranów, spłuczek itp.; monitorowaniu wskazań temperatury w urządzeniach : mroźnia i chłodnia na Kuchni DPS dla Kombatantów , oraz sprawdzanie wyłączenia po zakończeniu pracy Kuchni urządzeń gazowych; podejmowaniu innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikną w trakcie realizacji umowy ; zapewnienia na własny koszt w okresie tygodnia przed przejęciem zadań ochronnych, skierowania wyznaczonych pracowników, celem zapoznania się ze specyfiką obiektów i płynnego przejęcia ochrony we wskazanym terminie ; zapewnienie wsparcia posterunku ochrony udziałem grupy interwencyjnej i każdorazowego stawienia się na wezwanie w ciągu max. 15min. licząc od chwili zgłoszenia, oraz prowadzenie patroli prewencyjnych na terenie siedziby Zamawiającego (teren wewnętrzny i zewnętrzny ) min. 1 jeden raz dziennie w godzinach między 16 :00 - 6:00 Budynek Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów jest obiektem użyteczności publicznej o powierzchni ok. 4 539 m2, trzy kondygnacyjny, położony na terenie ogrodzonym, oświetlonym, działce o powierzchni ok. 19365 m2. Budynek składa się z części mieszkalnej, biurowej, szpitalnej, pomieszczeń pralni, kuchni, magazynów, gabinetów zabiegowych i innych pomieszczeń do fizjoterapii i terapii zajęciowej. Zamawiający udostępni Wykonawcy na swoim terenie nieodpłatnie: pomieszczenie na posterunek znajdujące się w budynku głównym na parterze w obrębie klatki schodowej K2, do samodzielnego wyposażenia tego pomieszczenia. Koszt wyposażenia pomieszczenia portierni ponosi Wykonawca. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do bezwzględnego dostosowania się do postanowień strażaka dotyczących wyposażenia i wystroju tego pomieszczenia. W związku z usytuowaniem przestrzeni portierni na poziomie parteru i włączeniu w przestrzeń wydzielonej pożarowo klatki schodowej , pomieszczenie portierni nie może być wyposażone w meble i wystrój z materiałów palnych, zakazuje się używania urządzeń elektrycznych takich jak czajnik, słoneczko, termowentylator itp. Elementy wystroju wnętrza muszą być wykonane z materiałów niepalnych : np. meble z płyt kamiennych, z elementów stalowych. Wykonawca bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie nie może dokonywać istotnych zmian, ani ulepszeń pomieszczenia portierni lub przedsionka przed wejściem do portierni. Oprócz pisemnej zgody Zamawiającego wymagane jest również uzyskanie pisemnych uzgodnień z Opolskim Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej. Stałe elementy wykończeniowe, ulepszające lub instalacyjne wykonane przez Wykonawcę w pomieszczeniu portierni, lub przedsionka przed wejściem do portierni, które są na trwale z nim związane, stanowią część składową pomieszczenia w budynku. Po zakończeniu wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca nie ma prawa odłączenia i zabrania urządzeń, ulepszeń i instalacji wykonywanych przez niego w pomieszczeniu, jeżeli te urządzenia, ulepszenia i instalacje stały się częścią składową pomieszczenia. Nakłady inwestycyjne z chwilą ich powstania zwiększające wartość pomieszczenia Wykonawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach