Przetargi.pl
Usługa ochrony mienia podczas nocnej przerwy technicznej na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu oraz obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony mienia podczas nocnej przerwy technicznej na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu oraz obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na 2 zadania: Zadanie nr 1 1) Przedmiot zamówienia obejmuje bezpośrednią ochronę fizyczną mienia podczas nocnej przerwy technicznej na Wyspie Słodowej i Wyspie Bielarskiej we Wrocławiu - we wszystkie dni miesiąca w okresie od 3 stycznia 2019 roku godz. 23:30 do 3 stycznia 2020 roku godz. 6:00 w szczególności w zakresie: a) ochrony fizycznej mienia znajdującego się na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej we Wrocławiu w trakcie nocnej przerwy technicznej, b) przeciwdziałania aktom wandalizmu, kradzieżom, niszczeniu i uszkadzaniu mienia objętego ochroną, c) informowania o godzinie zamknięcia bramek i bramy, wzywania i egzekwowania do opuszczania terenu Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej od godz. 23.30, a w nocy z piątku na sobotę, z soboty na niedzielę i święta oraz w dniu 31 grudnia od godz. 2:00, d) zamykania bramek na kładkach: Piaskowej, Słodowej, Bielarskiej „żabia” i bramy na mostku Słodowym o godz. 00:00, a o godz. 3:00 w nocy z piątku na sobotę, z soboty na niedzielę i święta, e) o godz. 6:00 otwierania bramek na kładkach: Piaskowej, Słodowej, Bielarskiej „żabia” i bramy na mostku Słodowym, f) w czasie trwania przerwy technicznej, wpuszczania na teren Wysp firm sprzątających teren lub innych firm zajmujących się pielęgnacją zieleni, naprawami, obsługą kamienicy na Wyspie Słodowej, g) dokonywania ciągłych obchodów chronionego obiektu w czasie trwania przerwy technicznej, h) sprawdzania stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć i zabezpieczeń, do których Wykonawca ma dostęp, i) pisemnego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, j) bieżącej konserwacji, naprawy lub wymiany zamknięć (kłódki, łańcuchy, zamki) wszystkich bramek i bramy na teren Wysp, w przypadku wypadnięcia bramy z prowadnic jej nałożenie. Koszt robocizny i materiałów ponosi Wykonawca, k) wezwania odpowiednich służb w przypadkach zauważenia na terenie obiektu pakunków niewiadomego pochodzenia, l) nie wpuszczania osób na teren Wysp na czas trwania przerwy technicznej, m) dołożenia należytej staranności w ujęciu osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla mienia, n) niezwłocznego informowania o zauważonych zagrożeniach obiektu Straży Pożarnej, Pogotowia Gazowego, Policji, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiającego, o) koordynowania działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu, p) wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ppoż., q) prowadzenia książki dyżurów, do której upoważniony personel Wykonawcy oraz Zamawiającego wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony fizycznej mienia na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej. r) uruchomienia grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji (minimum 2 osoby), wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego, która w ramach należytej staranności, podejmie się czynnego działania niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu dla mienia, jednak nie później niż w ciągu 10-15 minut (w zależności od czasu reakcji podanego w formularzu ofertowym), s) wyposażenia pracowników ochrony fizycznej w środki łączności bezprzewodowej, środki nagłaśniające do wzywania ludzi do opuszczenia terenu, jednolite umundurowanie umożliwiające ich identyfikację i identyfikację podmiotu zatrudniającego, imienne identyfikatory oraz w środki przymusu bezpośredniego, t) zapewnienia noszenia jednolitego umundurowania przez pracowników ochrony fizycznej umożliwiające ich identyfikację i identyfikację podmiotu zatrudniającego oraz kamizelki odblaskowe, u) uczestniczenia w sporządzaniu protokołu na okoliczność dokonania oceny zniszczeń lub kradzieży, v) wykonywania innych czynności, które będą niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w) uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego na wprowadzenie podwykonawcy. 1) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 2) Usługa świadczona będzie w okresie od dnia 03.01.2019r. godz. 23:30 do dnia 28.02.2019r. godz. 6:00 w systemie dwuosobowym, w okresie od dnia 28.02.2019r. godz. 23:30 do dnia 31.10.2019r. godz. 6:00 w systemie czteroosobowym oraz w okresie od dnia 31.10.2019r. godz. 23:30 do dnia 03.01.2020r. godz. 6:00 w systemie dwuosobowym, z wyjątkiem 31.12.2019r. - od godz. 23:30 do 1.01.2020r. do godz. 6:00 w systemie sześcioosobowym. 3) Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych i sanitariatów dla pracowników ochrony. Obowiązek ten należy do Wykonawcy. 4) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 90 000,00 zł. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest: 1) zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w okresie udostępnienia Ogrodu do zwiedzania tj. od dnia 1 kwietnia 2019r. do dnia 31 października 2019r., w tym: a) dozór i obsługę porządkową w godz. otwarcia codziennie od 9.00 do 19.00, b) sprzedaż biletów wstępu, monet pamiątkowych, artykułów promocyjnych, c) dozór poza godzinami zwiedzania. 2) całodobowy dozór poza sezonem otwarcia, w terminie od dnia 3 stycznia 2019r. do dnia 31 marca 2019r. oraz od 1 listopada 2019r. do 3 stycznia 2020r. 3) zapewnienie obsługi i zatrudnienie co najmniej tyle osób ile zostało wymienione poniżej:  do dozoru Ogrodu poza godzinami zwiedzania - 2 osoby na zmianie,  do dozoru i obsługi porządkowej w godz. otwarcia Ogrodu - 4 osoby na zmianie,  do sprzedaży biletów wstępu, monet pamiątkowych, artykułów promocyjnych - 1 osoba na zmianie. 4) Wykonawca zobowiązany jest do: 5) Wykonawca zobowiązany jest do: a) bieżącego całodobowego patrolowania terenu Ogrodu, włącznie z kontrolowaniem stanu ogrodzenia od strony zewnętrznej, b) regularnego sprawdzania na bieżąco stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć i zabezpieczeń, do których Wykonawca ma dostęp, c) pisemnego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, d) wezwania odpowiednich służb w przypadkach zauważenia na terenie obiektu pakunków niewiadomego pochodzenia, e) dołożenia należytej staranności w ujęciu osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla mienia lub osób, f) niezwłocznego informowania o zauważonych zagrożeniach obiektu właściwych jednostek systemu ratowniczo - gaśniczego, Pogotowia Gazowego, Policji, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiającego, g) koordynowania działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu, h) wyposażenia pracowników ochrony fizycznej w środki łączności bezprzewodowej, jednolite umundurowanie umożliwiające ich identyfikację i identyfikację podmiotu zatrudniającego oraz imienne identyfikatory, i) uruchomienia grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji (minimum 2 osoby), wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego, która w ramach należytej staranności, podejmie się czynnego działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu osób i mienia w ciągu 10-15 minut (w zależności od czasu reakcji podanego w formularzu ofertowym), j) prowadzenia Księgi Pamiątkowej Ogrodu Japońskiego, k) zapewnienia telefonu do komunikacji z obsługa ogrodu wraz z numerem i pokryciem kosztów (abonament), l) zapewnienia możliwości kupowania biletów w systemie bezgotówkowym przy użyciu karty płatniczej (terminal), m) zapewnienia zarejestrowanej na Wykonawcę kasy fiskalnej, n) sprzedaży w imieniu Zamawiającego biletów wstępu, monet pamiątkowych, artykułów promocyjnych z użyciem kasy fiskalnej, po cenach ustalonych przez Zamawiającego w pawilonie kasy na terenie Ogrodu Japońskiego. Wpływy ze sprzedaży biletów wstępu, monet pamiątkowych, artykułów promocyjnych są dochodami Gminy Wrocław. o) rozliczenia dochodów z tytułu sprzedaży biletów wstępu, monet pamiątkowych i artykułów promocyjnych do 10-go dnia następnego miesiąca po upływie miesięcznego okresu rozliczeniowego, p) przekazywania 100% wartości wpływów brutto z tytułu sprzedaży biletów wstępu, monet pamiątkowych, artykułów promocyjnych do 15 dnia następnego miesiąca po upływie okresu rozliczeniowego na konto Zarządu Zieleni Miejskiej podane w umowie, q) rozliczenia się z Zamawiającym, po zakończeniu okresu zwiedzania, ze sprzedaży biletów wstępu, monet pamiątkowych i artykułów promocyjnych w terminie do 30 listopada 2019r, r) udostępnienia Ogrodu Japońskiego bezpłatnie, zorganizowanym grupom, których przybycie uzgodnione zostało z Zamawiającym, s) umożliwienia wejścia do Ogrodu, poza godzinami otwarcia, osobom którym Zamawiający wydał wcześniej zezwolenie, t) informowania zwiedzających o możliwości zapoznania się z regulaminem Ogrodu i pilnowania zwiedzających w zakresie przestrzegania regulaminu, u) kierowania ruchem oraz egzekwowania od zwiedzających przestrzegania regulaminu Ogrodu, w tym w szczególności zwracania uwagi w przypadkach wchodzenia na trawniki lub w skupiny krzewów, v) współpracy z firmą zajmującą się konserwacją Parku Szczytnickiego i Ogrodu Japońskiego wyłonioną osobnym przetargiem, w tym nie zmieniania lokalizacji ustawionych przez tą firmę płotków, w) zapewnienia wykonywania umowy przez osoby wyposażone w jednolity ubiór w kolorze czarnym składający się z 3-częściowego niewzorzystego czarnego garnituru, czarnej niewzorzystej koszuli z długim rękawem, czarnego niewzorzystego krawata oraz dopasowanego estetycznie czarnego obuwia, a w okresie występowania temperatur powyżej 25 oC składający się z czarnych niewzorzystych długich spodni, czarnej niewzorzystej koszuli z krótkim rękawem oraz dopasowanego estetycznie czarnego obuwia, x) zapewnienia wykonywania umowy przez osoby reprezentujące wysoki poziom kultury osobistej oraz cechujące się znajomością zasad savoir-vivre w stopniu umożliwiającym obsługę zwiedzających na poziomie dostosowanym do charakteru obiektu jakim jest Ogród Japoński; y) zapewnienia wykonywania umowy przez osoby uprzednio przeszkolone w porozumieniu z Zamawiającym z zasad kierowania ruchem zwiedzających na terenie Ogrodu Japońskiego, z) zapewnienia pomieszczeń socjalnych i sanitariatów dla osób wykonujących umowę, aa) wykonywania innych czynności, które będą niezbędne do właściwej realizacji przedmiotu umowy np. pomoc przy skanowaniu biletów i kontrolowanie osób wchodzących do Ogrodu, bb) wdrażania i wykonywania zaleceń Zamawiającego co do sposobu obsługi zwiedzających oraz zabezpieczenia Ogrodu; cc) wykonywania umowy w sposób uwzględniający treść Preambuły we wzorze umowy, w tym w szczególności zapewnienia działania osób wykonujących umowę w taki sposób. 5) Odpowiedzialność Wykonawcy: a) za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. b) za wyposażenie Ogrodu, c) za szkody powstałe w Ogrodzie np. dewastację urządzeń, kradzieże roślin itp. d) za czystość w ogrodzie podczas godzin zwiedzania oraz za: • utrzymanie mis w czystości i wymianę w nich wody, • grabienie nawierzchni żwirowej przed wejściem do Ogrodu, na placu przed kasą, w okolicy tablicy pamiątkowej, przed bramą główną i boczną w ogrodzie – kilkakrotnie w ciągu dnia, • kontrolowanie kaskady ,,męskiej’’ w zakresie oczyszczania z liści i gałęzi grzebieni stalowych w trakcie pracy pompy, • włączanie i wyłączanie kaskady ,,męskiej’’ – ręcznie przy niskim stanie wody, • zgłaszanie nieprawidłowości w funkcjonowaniu pracy zraszaczy, • zbieranie śmieci z terenu ogrodu i wrzucanie do koszy, 6) Zamówienie nie obejmuje kosztów konserwacji zieleni oraz utrzymania w czystości Ogrodu poza godzinami zwiedzania. 7) Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych i sanitariatów dla pracowników ochrony. Obowiązek ten należy do Wykonawcy. 8) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (szczególny charakter Ogrodu Japońskiego posiadającego duże walory kompozycyjne i dendrologiczne) Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom z wyłączeniem grupy interwencyjnej. 9) Niedopuszczalne jest parkowanie samochodów Wykonawcy na terenie Ogrodu. 10) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1: 1 200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). Zadanie 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2017 poz. 2213 tj.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferta musi zawierać i do ofert należy załączyć: - wypełniony Formularz ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ), - wypełnione Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2), - wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3), - Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów (Załącznik nr 7 do SIWZ), - Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), - Kosztorys ofertowy dla zadania 1 i dla zadania 2, - Roczny harmonogram rzeczowo-finansowy prac dla zadania 2, - Decyzja w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. poz. 721, z późn. zm.3)), lub inne dokumenty potwierdzające status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzające prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, - Dokumenty potwierdzające procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (DZ.U. z 2018 r., poz. 511 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach