Przetargi.pl
Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św., os. Słoneczne 49 wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w 2023 roku.

Dom Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49. 27-400 Ostrowiec Św. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, os. Słoneczne 49
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 2665553
  • Data zamieszczenia: 2022-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49. 27-400 Ostrowiec Św.
    os. Słoneczne 49
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 2665553
    REGON: 260002240
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św., os. Słoneczne 49 wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w 2023 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej os. Słoneczne 49 w Ostrowcu Św. wraz z obsługą portierni i zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w 2023 r. 2. Zamawiający korzysta z poniższego sprzętu potrzebnego do wykonania przedmiotowej usługi:- rejestrator – Embedded Net DVR , marka – HIKIVISION, Model: DS. – 7216HQHI-K2- kamery AHD rozdzielczość od 2 do 5 mpx- system sygnalizacji włamania i napadu oparty na technologii GPRS/ ETHERNET3. Obowiązki Wykonawcy:1) Montaż, konserwacja i naprawa systemu monitoringu w budynku DPS os. Słoneczne 49.2) Monitoring i interwencje w budynku DPS na os. Słonecznym 49 przez pracowników ochrony,3) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia pracowników ochrony pełniących bezpośrednią ochronę fizyczną w budynku DPS na podstawie umowy o pracę,4) Usługę ochrony ma pełnić pracownik wpisany na listę pracowników kwalifikowanych,5) Serwis techniczny powinien być dokonywany przez pracownika kwalifikowanego zabezpieczenia technicznego,6) Wykonawca wyposaży posterunek w defibrylator AED oraz profesjonalną torbę przedmedyczną, alkomat zbliżeniowy activ blow,7) Pracownicy pełniący służbę w budynku będą posiadać ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy oraz wiedzę w zakresie prawidłowej obsługi centrali przeciwpożarowej.8) Patrolowanie terenu, egzekwowanie przestrzegania zasad poruszania się,9) Podejmowanie interwencji w przypadku zakłóceń porządku i zagrożenia w stosunku do ochranianego obiektu, mienia, pracowników i mieszkańców.10) Usuwanie osób stwarzających zagrożenie dla mienia i osób znajdujących się w obiekcie lub zakłócających porządek i bezpieczeństwo na terenie obiektu.11) Ochronę obiektu pod kątem przeciwdziałania włamaniom, kradzieżom oraz uszkodzeniom lub zniszczeniom mienia.12) Nadzór bezpośredni nad mieniem znajdującym się w pomieszczeniach ochranianego obiektu oraz na terenie DPS.13) zapewnienie reakcji grupy interwencyjnej złożonej z co najmniej 2 kwalifikowanych pracowników ochrony.14) zapewnienie bezpośredniej łączności obiektu Zamawiającego z grupą interwencyjną Wykonawcy, za pomocą co najmniej przekazanych przez wykonawcę pilotów napadowych,15) Kontrolowanie ruchu interesantów poprzez prowadzenie rejestru osób odwiedzających oraz uniemożliwienie przebywania na terenie obiektu osobom nieupoważnionym, pod wpływem alkoholu lub w inny sposób zagrażającym bezpieczeństwu pracowników, mieszkańców i obiektu.16) Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych upoważnionym pracownikom DPS.17) Uniemożliwienie wyjścia mieszkańcom, którzy ze względów zdrowotnych nie mogą opuszczać obiektu (na podstawie pisemnej informacji od pielęgniarki koordynującej lub pracownika socjalnego) DPS18) Natychmiastowe reagowanie w razie nieszczęśliwego wypadku na terenie obiektu, pożaru, awarii sieci gazowej, wodnokanalizacyjnej, CO itp., powiadomienie odpowiednich służb i przedstawiciela Zamawiającego.19) Wzywanie dodatkowej pomocy w przypadku niemożliwości realizacji umowy przez aktualnie pełniących dyżur pracowników ochrony.20) Prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego dyżur, godziny pełnienia służby, notatkę z przebiegu dyżuru w tym spostrzeżenia z zakresu ochrony obiektu.21) Znajomość pełnej topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp.22) Ścisła współpraca z wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i obowiązującego porządku oraz informowanie o wszystkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach,23) W sezonie zimowym utrzymanie w stanie wolnym od śniegu i lodu oraz posypywanie solą drogową chodników : do wejścia głównego, schodów i podjazdu w soboty, niedzielę i święta oraz w dni powszednie po godz. 14:0024) Wykonawca zapewni reakcję grupy interwencyjnej złożonej z co najmniej z 2 kwalifikowanych pracowników ochrony.25) Składanie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi pisemnych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas służby – niezwłocznie po zdarzeniu.26) Znajomość rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłącznika głównego energii elektrycznej, zaworu głównego wody.27) Podejmowanie innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikną w trakcie realizacji umowy.Dozór obiektu:1. Dozór obiektu realizowany będzie przez pracownika ochrony wpisanego na listę pracowników kwalifikowanych - w godz. od 14:00 do 6:00 w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku- całodobowo w soboty, niedzielę i święta- patrol interwencyjny 24 godziny na dobę w trakcie realizacji umowy.Łączna ilość roboczogodzin w 2023 roku wynosi: 6 760 godziny2. Pracownicy ochrony korzystają z własnych środków łączności.3. Wykonawca w toku realizacji umowy gwarantuje jej wykonanie z pełną starannością i zgodne z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.4. Wykonawca na własny koszt oddeleguje, wyposaży i przeszkoli odpowiednich pracowników do ochrony obiektu i mienia DPS.5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.6. Wykonawca zobowiąże wszystkich swoich pracowników ochrony do przestrzegania tajemnicy służbowej oraz dochowania poufności danych osobowych, z którymi zapoznał się w czasie pełnienia obowiązków służbowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Warunki udziału w postępowaniu:a) Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób fizycznych i mienia. Wykonawca musi posiadać Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.)b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, że posiada ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 300 000,00 zł przez cały okres realizacji umowy. W przypadku upływu okresu obowiązywania ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przekazania obowiązującej polisy Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii wraz z warunkami ubezpieczenia.c) Sytuacji technicznej lub zawodowej:• Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje bądź realizował co najmniej 2 usługi polegające na usłudze ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenu oraz obsługę portierni, tożsamych z przedmiotem zamówienia oraz wykonywanych w Domach Pomocy Społecznej, Hospicjach, Domach Dziecka, Szpitalach lub innych placówkach realizujących stałą opiekę nad osobami. Jedna usługa rozumiana jest jako jedna zrealizowana w okresie następujących po sobie 10 miesięcy lub realizowana w sposób ciągły przez okres następujących po sobie 10 miesięcy umowy, przy czym wartość jednej usługi w w/w okresie nie może być niższa niż 100 000,00 zł. W przypadku wykazywania umowy zawartej na okres dłuższy niż 10 miesięcy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wykazać wartość umowy za okres następujących po sobie 10 miesięcy. Zamawiający wyraża zgodę na wykazanie się umową, która jest w trakcie realizacji pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego prawidłową jej realizację podpisaną przez stronę Zlecającą usługę.• Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem 5 osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje potwierdzone odpowiednimi uprawnieniami w zakresie wykonywania czynności ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia, posiadających ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy oraz wiedzę w zakresie prawidłowej obsługi centrali przeciwpożarowej. Muszą być to osoby niekarane, legitymujące się min. 2 letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony. Jedna z 5 osób winna być wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w SWZ.Poleganie na zasobach podmiotów trzecich:Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu polegać na zdolnościach podmiotów trzecich.Wykonawca polegający na w/w zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby zobligowany jest złożyć wrazz ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego stanowiące Załącznik Nr 11 do SWZ, do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub podmiotowy środek dowodowy potwierdzający dysponowanieprzez Wykonawcę niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Zobowiązanie powinno w swej treści zawierać:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego,c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca będzie polegać wodniesieniu do warunków udziałuw postępowaniu.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lubzawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunkówudziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostałyprzewidziane względem Wykonawcy.Wykonawca polegający na zasobach podmiotów trzecich składa wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wypełnione i podpisane przez podmiot trzeci.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W związkuz powyższym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika, w celu reprezentacji ich w postępowaniu lub też zawarcia umowy w sprawie przedmiotu zamówienia.W/w pełnomocnictwo powinno zostać złożone wraz z ofertą.Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobligowani do złożenia Oświadczeń o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia jak również Oświadczenia na podstawie art. 117 ust 4określającego, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie własne).Dotyczy również spółek cywilnych.6. Podwykonawstwo:Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia konieczności osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych częścizamówienia.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ:a) części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcy,b) nazwę ewentualnego podwykonawcy, jeżeli już ją zna.Ponadto Wykonawca ma obwiązek zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji,wskazanych w Formularzu ofertowym,w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym wpóźniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia.Wykonawca wskazujący w Formularzu ofertowym podwykonawcę składa wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia podpisane idotyczące podwykonawcy.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należytewykonanie tego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach