Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90926 Łódź, ul. Piotrkowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 426 641 112
- Data zamieszczenia: 2018-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90926 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6641526, 6641210, fax. 426 641 112
REGON: 430800200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa obsługi Call Center w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi w zakresie informacji o legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa uruchomienia i utrzymania nieprzerwanego centrum łączności z Klientami Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi poprzez uruchomienie infolinii oraz call center, które będzie obsługiwało 5 konsultantów informujących o legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców na terytorium RP, posiadających wiedzę w zakresie ustawy o cudzoziemcach, promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, obywatelstwie polskim, repatriacji, Karcie Polaka. Informacje będą udzielane w językach: polskim, angielskim, rosyjskim, ukraińskim. (CPV – 79512000-6) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3. Zamawiający będzie wymagał, aby osoby, które będą brały udział w realizacji zamówienia przed przystąpieniem do pracy złożyły oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy informacji prawnie chronionych. 4. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że osoby realizujące czynności w ramach przedmiotu umowy są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 5. Zamówienie będzie współfinansowane z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w ramach projektu 8/7-2017/OG-FAMI „Administracja dla Cudzoziemca – szybciej i sprawniej”. 6. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79512000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną