Przetargi.pl
USŁUGA NAPRAWY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, OSOBOWO-TERENOWYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW ORAZ POZOSTAŁYCH POJAZDÓW - NR SPRAWY: 19/ZP/19

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
  • Data zamieszczenia: 2019-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
    REGON: 10106725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA NAPRAWY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, OSOBOWO-TERENOWYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW ORAZ POZOSTAŁYCH POJAZDÓW - NR SPRAWY: 19/ZP/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Pojazdy kierowane do wykonawcy usługi będą przekazywane w siedzibie Wykonawcy. Wykonawca zapewnia wykonanie usługi w zakładzie położonym na terenie województwa łódzkiego w odległości nie większej niż 70 kilometrów od Jednostek Wojskowych, będących użytkownikami pojazdów. 2. Wykonanie usługi nastąpi po uzgodnieniu zakresu i czasu naprawy oraz po zatwierdzeniu kosztorysu Wykonawcy przez Zamawiającego. 3. Przyjęcie przez Wykonawcę sprzętu do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia pojazdu lub podzespołu do naprawy. 4. Naprawa pojazdu lub podzespołu zostanie wykonana zgodnie z warunkami technicznymi (WT) przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. 5. Materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta danej marki pojazdu. 6. Części użyte do naprawy będą nowe i o potwierdzonej jakości, o parametrach nie gorszych od części producenta pojazdu. Dopuszcza się regenerację podzespołów. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 70% wartości nowego. 7. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw pojazdów, zostaną zwrócone do Zamawiającego a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 8. Wykonawca na wykonaną usługę udziela 12 miesięcy gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru. 9. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury z wyszczególnieniem operacji technologicznych oraz użytych części zamiennych i materiałów. Potwierdzeniem usługi jest protokół odbioru. 10. Szacunkowa ilość roboczogodzin wyniesie: Dla zadania 1 - 500 rbh Dla zadania 2 - 540 rbh Dla zadania 3 - 1300 rbh Dla zadania 4 - 1200 rbh 11. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 20 % zamówienia podstawowego. Zapisy dotyczące opcji zawiera umowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań od nr 1 do nr 4 stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Zamawiający wymaga w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługę będącą przedmiotem umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 zadania: Zadanie 1 – naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych i dostawczych dla kompleksów Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki Zadanie 2 – naprawa pojazdów osobowych, osobowo-terenowych i dostawczych dla kompleksów Leźnica Wielka, Zgierz, Łódź Zadanie 3 – naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów dla kompleksów Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki Zadanie 4 – naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i pozostałych pojazdów dla kompleksów Leźnica Wielka, Zgierz, Łódź Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno lub więcej zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach