Przetargi.pl
Usluga na przeglądy , naprawy i serwisowanie sprzetu medycznego.

Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 18200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864 775 501 , fax. 862 752 047
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Szpitalna 5
    18200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 864 775 501, fax. 862 752 047
    REGON: 45066623600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwysmaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usluga na przeglądy , naprawy i serwisowanie sprzetu medycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego . dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem . Oferent przystępujący do przetargu może przystąpić do całości zamówienia lub do danego pakietu zachowując numer ustalony przez Zamawiającego . Oferty cząstkowe będą odrzucone . 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych . 3.Opis przedmiotu zamówienia . Przedmiot zamówienia składa się z następujących pakietów . Pakiet nr 1 : Sprzęt różny Pakiet nr 2 : Aparaty RTG Pakiet nr 3 : Ultrasonografy Pakiet nr 4 : Konsole , optyki , piły Pakiet nr 5 : Piły i wiertarki Pakiet nr 6 : Aparaty do badania słuchu Pakiet nr 7 : Duodenoskopy , gastroskopy , kolonoskopy Pakiet nr 8 : Duodenoskopy , kolonoskopy , gastroskopy , bronchofiberoskopy , videobronchoskopy Pakiet nr 9 : Aparaty urodynamiczne Pakiet nr 10 : Analizatory Vitek 2 Pakiet nr 11 : Aparaty nerkozastępcze Pakiet nr 12 : Pompy infuzyjne , systemy infuzyjne Pakiet nr 13 : Aparaty do znieczuleń Pakiet nr 14 : Aparaty do znieczuleń Pakiet nr 15 : Endoskopy Pakiet nr 16 : Sprzęt manualny Pakiet nr 17 : Sterylizatory Pakiet nr 18 : System radiografii pośredniej Pakiet nr 19 : Myjnie Pakiet nr 20 : Myjnie Pakiet nr 21 ; Histeroskopy morcelatory Pakiet nr 22 : Aparat do znieczuleń Pakiet nr 23 : Analizator parametrów krytycznych Pakiet nr 24 : Napędy ortopedyczne Pakiet nr 25 : Tor wizyjny laparoskopowy Pakiet nr 26 : Tor wizyjny artroskopowy Pakiet nr 27 : Urządzenie do chirurgii tarczycy Pakiet nr 28 : Skaner do płyt obrazowych Pakiet nr 29 : Laryngofiberoskop Pakiet nr 30 : Stacja uzdatniania wody Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : -utrzymanie sprawności techniczno – eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem -konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia Zamawiającego -przeprowadzenie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego -prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego -prowadzenie kart naprawy urządzeń -sporządzanie notatek o stanie urządzeń w tym nie nadających się do naprawy -wydawanie orzeczeń o stanie technicznym aparatu 3.Częstotliwość przeglądów strony ustalają na czasookres wyszczególniony w Formularzu Cenowym . 4.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności przeglądowo – konserwacyjnych zgodnie z właściwościami danego sprzętu/aparatury , obowiązującymi instrukcjami , standardami , normą po pisemnym zgłoszeniu upoważnionego pracownika Zamawiającego . Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym , z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej/kosztorysu . Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej / kosztorysu przez Dyrektora Zamawiającego . 5.Przedmiot zamówienia mogą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych , posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń przeszkolone w zakresie przeglądów urządzeń . 6.Czynności przeglądowo-konserwacyjne i naprawcze obejmują w szczególności : -określenie rodzaju uszkodzenia -ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianą po akceptacji Zamawiającego -wymianę materiałów eksploatacyjnych -sprawdzenie prawidłowości działania -sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń -sprawdzenie instalacji , kontrola sprawności zaworów -ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów legalizację -w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT : przygotowanie urządzenia do odbioru , wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT , uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT . 7.Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do wydawania orzeczeń technicznych dla sprzętu medycznego kwalifikowanego do kasacji na wniosek Zamawiającego . Przedmiot zamówienia składa się z Załącznika nr 1 stanowiącego integralną część SIWZ . Zamawiający wymaga dostarczenia na czas przeglądu lub naprawy sprzętu zastępczego tej samej jakości i klasy – dotyczy Pakietu Nr 3 , 4 , 7 , 8 , 12 , 15 , 29 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 3 . 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - załącznik nr 2 . 3)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4)Formularz cenowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – załącznik nr 1 5)Oświadczenie wykonawcy , iż na czas naprawy oraz przeglądu udostępni Zamawiającemu sprzęt zastępczy tej samej jakości i klasy – załącznik nr 5 (dotyczy Pakietu Nr 3 , 4 , 7 , 8 , 12 , 15 , 29 ) 2.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 i 5 ustawy Pzp należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 3.W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 1) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: Nie dotyczy 4.W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 2) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: Nie dotyczy 5.W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich w ostatnich 3-ech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich , wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. – załącznik nr 4 . 6.Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII.2., VII.3., VII.4, VII.5. nie są dołączane do oferty. 7.Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1)Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: c)punkcie VII.2 ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w ppkt. 1) a) nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 8.W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: 1)Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2)Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3)Oferta winna zawierać oświadczenie o którym mowa w pkt. 7.1. Ppkt. .2) dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4)Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie zamawiającego, o których mowa w pkt. 1. dotyczą każdego z wykonawców osobno. Natomiast dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 3., 4., 5. składane są przez tego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 9.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć: 10.Postanowienia dotyczące składanych w niniejszym postępowaniu dokumentów i oświadczeń: 1)Oświadczenia Wykonawcy, Podmiotów udostępniających zasoby, Podwykonawców składane są w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania ww. podmiotów. 2)Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania. 3)Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Podmiot udostępniający zasoby albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4)Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej . 5)Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenie, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11. Postanowienia dotyczące dokumentów dot. Podmiotów udostępniających zasoby: 1)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1. ppkt. 2). 2)Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d)czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 3)Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 7.2. ppkt. 1 - 9 w odniesieniu do podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach