Przetargi.pl
Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego .

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 146 621 155
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 68
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie, fax. 146 621 155
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1-Zestawy monitorujące i kardiomonitory Zadanie nr 2- Aparaty do znieczulania Zadanie nr 3- Aparatura endoskopowa Zadanie nr 4- Sprzęt chirurgiczny Zadanie nr 5- Laparoskopy Zadanie nr 6- Aparatura okulistyczna Zadanie nr 7- Urządzenia do mycia endoskopów Zadanie nr 8- Urządzenia do mycia endoskopów Zadanie nr 9- Analizatory biochemiczne Zadanie nr 10- Aparaty do lokalizacji naczyń krwionośnych Zadanie nr 11- Zmywarki Zadanie nr 12- Pipety Zadanie nr 13- Aparaty RTG Zadanie nr 14- Aparaty do znieczulania Zadanie nr 15- Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 1 Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dokonywania okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą harmonogramem. 2) bieżącej konserwacji sprzętu zalecanej przez producenta oraz innych wynikających z przepisów bhp i przeglądów zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację sprzętu medycznego, oraz zgodnie z ustawą z. z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U z 2019.r ,poz.175 z poź.zm) 3) odnotowywanie faktu wykonania czynności serwisowych poprzez wpisanie w kartę eksploatacji sprzętu (paszport, formularz czynności serwisowych lub inny dokument sprzęt medyczny), 4) prowadzenie kart / raportów naprawy sprzętu medycznego, 5)sporządzanie notatek o stanie technicznym sprzętu medycznego, w tym nie nadających się już do naprawy, 6)wydawanie bezpłatnych orzeczeń o stanie technicznym sprzętu medycznego, g)umożliwienie utrzymania stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, w celu konsultacji telefonicznych, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. min. 15.00. 3. Czynności przeglądów – konserwacji obejmują w szczególności : 1) sprawdzenie prawidłowości działania, 2)sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i sprzętu medycznego, 3) sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów (jeśli dotyczy określonego sprzętu), 4)ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, 5) legalizację (jeśli dotyczy określonego sprzętu), 6)kalibrację (jeśli dotyczy określonego sprzętu), 7) sprawdzenie zgodności pomiaru z aparatem wzorcowym (w przypadku aparatów do mierzenia ciśnienia),(jeżeli dotyczy). 8)aktualizację oprogramowania (jeśli dotyczy określonego sprzętu), 9)zmianę zegara systemowego z czasu letniego na zimowy i odwrotnie (jeśli dotyczy określonego sprzętu), 10)wymianę materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, uszczelki, zawory, elektrody, baterie, bezpieczniki, żarówki, promienniki bakteriobójcze, itp. wynikających z normalnego, użytkowania sprzętu, 11) w przypadku sprzętu medycznego podlegających odbiorowi przez inspektorów Urzędu Dozoru Technicznego przygotowanie sprzęt medyczny do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami UDT uczestnictwo w odbiorach z udziałem UDT –(jeżeli dotyczy) 4. Przeglądy sprzętu będą dokonywanie w siedzibie zamawiajacego ,zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonych przez Zamawiającego w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustawą dnia 20.05.2010.r o o wyrobach medycznych (Dz.U z 2019.r ,poz.175 z poź.zm.). Harmonogram zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy, w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych od podpisania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości sprzętu medycznego podlegających konserwacji i przeglądom technicznym w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych lub zmiany związane ze zwiększeniem zakresu przedmiotu zamówienia na zasadach określonych na podstawie art.144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp tj. zwiększenia wartości umowy do wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie, poprzez wykonanie usługi objętej niniejszą umową. Zmiana umowy nastąpi po zawarciu stosownego aneksu do umowy. 6.Dokonywanie napraw pogwarancyjnych sprzętu, 1) naprawy pogwarancyjne dokonywane będą po wcześniejszym zawiadomieniu telefonicznie, pisemnie, faksem lub elektronicznie Wykonawcy o zaistniałej nieprawidłowości. Zamawiający w zawiadomieniu winien podać nazwę gdzie się znajduje oraz określić jeśli to możliwe stwierdzoną usterkę. 2) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia się naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie nie później niż 48 godzin(w dni robocze) po uzyskaniu informacji o uszkodzeniu, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy pomiędzy 8.00 a 15.00. 3)wykonawca po dokonaniu diagnostyki uszkodzonego sprzętu , będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy), wraz z określeniem ich kosztów oraz przewidywaną ilością roboczogodzin do wykonania naprawy. Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiajacego z uwzględnieniem stawki roboczogodziny podanej w ofercie przetargowej. Wykonawca przygotuje Zamawiającemu bezpłatny kosztorys – kalkulację kosztów naprawy. 4) usunięcie usterek zostanie dokonane w terminie maksymalnie do 10 dni od otrzymania przez Wykonawcę informacji telefonicznie, faksem lub elektronicznie o akceptacji kosztów naprawy, 5) w przypadku napraw wymagających wysłania naprawianego sprzętu medycznego do zagranicznego serwisu lub napraw wymagających wymiany części sprowadzonych z magazynów producenta mieszczących się za granicą, termin napraw wynosi do 20 dni roboczych od otrzymania faksem lub elektronicznie akceptacji kosztorysów naprawy. 6)jeżeli czas naprawy sprzętu medycznego lub wykonanie usług serwisowych przekroczy 10 dni roboczych, liczonych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego kosztorysu naprawy uszkodzonego sprzętu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu do nieodpłatnej dyspozycji sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych od sprzętu Zamawiajacego w terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia pisemnego zgłoszenia przez Zamawiajacego uszkodzonego sprzetu. Koszt dostarczenia sprzętu medycznego pokrywa Wykonawca. 7) naprawy będą dokonywane zgodnie z przyjętymi przez strony ustaleniami w siedzibie Zamawiającego lub po przesłaniu sprzętu w siedzibie Wykonawcy. Koszty transportu sprzętu do siedziby Zamawiajacego pokrywa Wykonawca. 8) narzut na materiały i części zamienne nie może przekroczyć 20%, wartości zakupionych części. 9). zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia dokumentów potwierdzających koszty zakupu części zużytych ,przy wykonaniu usługi w celu weryfikacji wysokości narzutu na części. 10)gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez producenta. 7. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania w czasie przeglądów i napraw wyłącznie fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych. W przypadku braku możliwości zamontowania oryginalnych części wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do poinformowania o zaistniałym fakcie Zamawiającego. 8. Jeżeli sprzęt medyczny musi być wyłączony z eksploatacji w sposób trwały nie podlega naprawie , Wykonawca zobowiązany jest wystawić bezpłatnego orzeczenie techniczne stanowiące dla Zamawiajacego podstawę do kasacji środka trwałego. 1)Zamawiający wymaga ,aby serwis i naprawy sprzętu medycznego były wykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010.r o wyrobach medycznych ( Dz.U z 2019.r ,poz.175 z póź.zm.). 2).Wykonawca musi posiadać dokument autoryzacji potwierdzony przez producenta w zakresie serwisowania i naprawy sprzęt medyczny do zadań 2,3,4,5,7,8,14. 9.W przypadku składania oferty na zadanie , gdzie wymagane jest posiadanie kodu dostępu , Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie że posiada kody dostępu – do tego sprzętu przez cały okres trwania umowy. (jeżeli dotyczy). 9. W przypadkach zauważenia w czasie przeglądu lub naprawy uszkodzeń ,w tym uszkodzeń mechanicznych sprzętu medycznego Wykonawca jest zobowiązany do składanie w trybie niezwłocznym pisemnych informacji do Zamawiajacego. 10. Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego będące przedmiotem zamówienia mogą wykonywać:wyłącznie osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji, napraw określonego sprzętu medycznego, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją sprzętu medycznego przeszkolone w zakresie przeglądów sprzętu medycznego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają aktualny wpis do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp. b) złożą oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. ► Wzór dokumentu stanowi Załącznik nr: 3 do niniejszej specyfikacji).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.6.4.1) może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 6.5, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt.6.5.). 6,6, Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp., w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 z późn. zm.);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach