Przetargi.pl
Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego .

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 32800 Brzesko, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 146 621 155
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 68
    32800 Brzesko, woj. małopolskie, fax. 146 621 155

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 Ssaki elektryczne Zadanie nr 2 Lampy wieloogniskowe Zadanie nr 3 Zestawy monitorujące i kardiomonitory Zadanie nr 4 Zestawy monitorujące i kardiomonitory Zadanie nr 5 Zestawy monitorujące i kardiomonitory Zadanie nr 6 Zestawy monitorujące i kardiomonitory Zadanie nr 7 Zestawy monitorujące i kardiomonitory Zadanie nr 8 Kardiotokografy Zadanie nr 9 Aparaty EKG Zadanie nr 10 Pompy infuzyjne Zadanie nr 11 Respiratory transportowe Zadanie nr 12 Respiratory z zestawami monitorującymi Zadanie nr 13- Respiratory transportowe Zadanie nr 14 Respiratory Bennet Zadanie nr 15 Respiratory Zadanie nr 16 Respiratory inne Zadanie nr 17 Defibrylatory Zadanie nr 18- Defibrylatory Zadanie nr 19 Zestawy reanimacyjne Zadanie nr 20 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków Zadanie nr 21 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków Zadanie nr 22 Aparaty do znieczulania Zadanie nr 23 Aparaty do znieczulania Zadanie nr 24 Stoły operacyjne i stanowiska do prowadzenia zabiegów Zadanie nr 25 Lancentrony Zadanie nr 26 Lancentrony Zadanie nr 27 Diatermie Zadanie nr 28 Sterylizatory, autoklawy Zadanie nr 29 Destylatory Zadanie nr 30 Systemy Holtera Zadanie nr 31 Wirówki i wanny do masażu Zadanie nr 32 Aparatura radiologiczna Zadanie nr 33 Aparatura radiologiczna Zadanie nr 34 Aparatura radiologiczna Zadanie nr 35 Aparatura ultrasonograficzna Zadanie nr 36 Aparatura ultrasonograficzna Zadanie nr 37 Aparatura ultrasonograficzna Zadanie nr 38 Aparatura ultrasonograficzna Zadanie nr 39 Aparatura ultrasonograficzna Zadanie nr 40 Aparatura endoskopowa (ginekologiczna) Zadanie nr 41 Aparatura endoskopowa Zadanie nr 42 Aparatura endoskopowa Zadanie nr 43 Aparatura endoskopowa Zadanie nr 44 Aparatura endoskopowa Zadanie nr 45 Sprzęt chirurgiczny Zadanie nr 46 Aparatura endoskopowa Zadanie nr 47 Laparoskopy Zadanie nr 48 Laparoskopy Zadanie nr 49 Aparatura okulistyczna Zadanie nr 50 Aparatura okulistyczna Zadanie nr 51 Aparatura okulistyczna Zadanie nr 52 Detektory tętna płodu Zadanie nr 53 Urządzenia stomatologiczne Zadanie nr 54 Mikroskopy Zadanie nr 55 Cieplarki Zadanie nr 56 Łaźnie laboratoryjne Zadanie nr 57 Pulsoksymetry Zadanie nr 58 Kardiostymulatory Zadanie nr 59 Urządzenia rehabilitacyjne Zadanie nr 60 Urządzenia do fizykoterpaii Zadanie nr 61 Urządzenia do mycia Zadanie nr 62 Urządzenia do mycia Zadanie nr 63 Urządzenia do mycia endoskopów Zadanie nr 64 Urządzenia do mycia endoskopów Zadanie nr 65 Urządzenia do kriochirurgii Zadanie nr 66 Piły chirurgiczne Zadanie nr 67 Wirówki laboratoryjne Zadanie nr 68 Urządzenia laboratoryjne-różne Zadanie nr 69 Urządzenia i narzędzia urologiczne Zadanie nr 70 Urządzenia otolaryngologiczne Zadanie nr 71 Urządzenia otolaryngologiczne Zadanie nr 72 Urządzenia otolaryngologiczne Zadanie nr 73 Urządzenia otolaryngologiczne Zadanie nr 74 Spirometry Zadanie nr 75 Kapnografy Zadanie nr 76 Sprzęt medyczny – pozostały Zadanie nr 77 Analizatory biochemiczne Zadanie nr 78 Aparaty do lokalizacji naczyń krwionośnych Zadanie nr 79 Drobny sprzęt medyczny Zadanie nr 80 Zmywarki Zadanie nr 81 UPS Zadanie nr 82 Wagi Zadanie nr 83 Wagi Zadanie nr 84 Pipety Zadanie nr 85 Aparatura ultrasonograficzna Zadanie nr 86 Aparat do hemodializy Zadanie nr 87 Aparaty RTG Zadanie nr 88 Aparaty RTG Zadanie nr 89 Przegląd noszy Zadanie nr 90 Łóżka do intensywnej terapii Zadanie nr 91 Rowery do ćwiczeń Zadanie nr 92 Rowery do ćwiczeń Zadanie nr 93 Aparaty do znieczulania Zadanie nr 94 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków Zadanie nr 95 Aparatura endoskopowa Zadanie nr 96 Diatermie Zadania dot. Napraw Zadanie nr 97 Drobny sprzęt medyczny Zadanie nr 98 Lampy terapeutyczne Zadanie nr 99 Lampy do fototerapii Zadanie nr 100 Lampy inne Zadanie nr 101 Inhalatory Zadanie nr 102 Łóżka Egertona Zadanie nr 103 Urządzenia pomocnicze Zadanie nr 104 Łóżka rehabilitacyjne Zadanie nr 105 Łóżka Przedmiotem zamówienia są usługi okresowych przeglądów, konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym zał. nr 1a do SIWZ 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do sprzętu medycznego, należącego do Zamawiającego, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 1 Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dokonywania okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą harmonogramem. 2) bieżącej konserwacji sprzętu zalecanej przez producenta oraz innych wynikających z przepisów bhp i przeglądów zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację sprzętu medycznego, oraz zgodnie z ustawą z. z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U z 2018.r ,poz.65) 3) odnotowywanie faktu wykonania czynności serwisowych poprzez wpisanie w kartę eksploatacji sprzętu (paszport, formularz czynności serwisowych lub inny dokument sprzęt medyczny), 4) prowadzenie kart / raportów naprawy sprzętu medycznego, 5)sporządzanie notatek o stanie technicznym sprzętu medycznego, w tym nie nadających się już do naprawy, 6)wydawanie bezpłatnych orzeczeń o stanie technicznym sprzętu medycznego, g)umożliwienie utrzymania stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, w celu konsultacji telefonicznych, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. min. 15.00. 3. Czynności przeglądów – konserwacji obejmują w szczególności : 1) sprawdzenie prawidłowości działania, 2)sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i sprzętu medycznego, 3) sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów (jeśli dotyczy określonego sprzętu), 4)ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, 5) legalizację (jeśli dotyczy określonego sprzętu), 6)kalibrację (jeśli dotyczy określonego sprzętu), 7) sprawdzenie zgodności pomiaru z aparatem wzorcowym (w przypadku aparatów do mierzenia ciśnienia), 8)aktualizację oprogramowania (jeśli dotyczy określonego sprzętu), 9)zmianę zegara systemowego z czasu letniego na zimowy i odwrotnie (jeśli dotyczy określonego sprzętu), 10)wymianę materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, uszczelki, zawory, elektrody, zużyte akumulatory baterie, głowice, bezpieczniki, żarówki, promienniki bakteriobójcze, itp. wynikających z normalnego, użytkowania sprzętu, 11) w przypadku sprzętu medycznego podlegających odbiorowi przez inspektorów Urzędu Dozoru Technicznego przygotowanie sprzęt medyczny do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami UDT uczestnictwo w odbiorach z udziałem UDT 4. Przeglądy sprzętu będą dokonywanie w siedzibie zamawiajacego ,zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonych przez Zamawiającego w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustawą dnia 20.05.2010.r o o wyrobach medycznych (Dz.U z 2018.r ,poz.65). Harmonogram zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy, w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych od podpisania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości sprzętu medycznego podlegających konserwacji i przeglądom technicznym w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych lub zmiany związane ze zwiększeniem zakresu przedmiotu zamówienia na zasadach określonych na podstawie art.144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp tj. zwiększenia wartości umowy do wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie, poprzez wykonanie usługi objętej niniejszą umową. Zmiana umowy nastąpi po zawarciu stosownego aneksu do umowy. 6.Dokonywanie napraw pogwarancyjnych sprzętu, 1) naprawy pogwarancyjne dokonywane będą po wcześniejszym zawiadomieniu telefonicznie, pisemnie, faksem lub elektronicznie Wykonawcy o zaistniałej nieprawidłowości. Zamawiający w zawiadomieniu winien podać nazwę gdzie się znajduje oraz określić jeśli to możliwe stwierdzoną usterkę. 2) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia się naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie nie później niż 48 godzin(w dni robocze) po uzyskaniu informacji o uszkodzeniu, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy pomiędzy 8.00 a 15.00. 3)wykonawca po dokonaniu diagnostyki uszkodzonego sprzętu , będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy), wraz z określeniem ich kosztów oraz przewidywaną ilością roboczogodzin do wykonania naprawy. Wykonanie w/w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiajacego z uwzględnieniem stawki roboczogodziny podanej w ofercie przetargowej. Wykonawca przygotuje Zamawiającemu bezpłatny kosztorys – kalkulację kosztów naprawy. 4) usunięcie usterek zostanie dokonane w terminie maksymalnie do 10 dni od otrzymania przez Wykonawcę informacji telefonicznie, faksem lub elektronicznie o akceptacji kosztów naprawy, 5) w przypadku napraw wymagających wysłania naprawianego sprzętu medycznego do zagranicznego serwisu lub napraw wymagających wymiany części sprowadzonych z magazynów producenta mieszczących się za granicą, termin napraw wynosi do 20 dni roboczych od otrzymania faksem lub elektronicznie akceptacji kosztorysów naprawy. 6)jeżeli czas naprawy sprzętu medycznego lub wykonanie usług serwisowych przekroczy 10 dni roboczych, liczonych od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego kosztorysu naprawy uszkodzonego sprzętu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu do nieodpłatnej dyspozycji sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych od sprzętu Zamawiajacego. Koszt dostarczenia sprzętu medycznego pokrywa Wykonawca. W przypadku zadania 41 i 41 (aparatura endoskopowa) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do nieodpłatnej dyspozycji sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych od sprzętu Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia pisemnego zgłoszenia przez zamawiającego uszkodzenia sprzętu. 7) naprawy będą dokonywane zgodnie z przyjętymi przez strony ustaleniami w siedzibie Zamawiającego lub po przesłaniu sprzętu w siedzibie Wykonawcy. Koszty transportu sprzętu do siedziby Zamawiajacego pokrywa Wykonawca. 8) narzut na materiały i części zamienne nie może przekroczyć 20%, wartości zakupionych części. 9). zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia dokumentów potwierdzających koszty zakupu części zużytych ,przy wykonaniu usługi w celu weryfikacji wysokości narzutu na części. 10)gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez producenta. 7. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania w czasie przeglądów i napraw wyłącznie fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych. W przypadku braku możliwości zamontowania oryginalnych części wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do poinformowania o zaistniałym fakcie Zamawiającego. 8. Jeżeli sprzęt medyczny musi być wyłączone z eksploatacji w sposób trwały nie podlega naprawie , Wykonawca zobowiązany jest wystawić bezpłatnego orzeczenie techniczne stanowiące dla Zamawiajacego podstawę do kasacji środka trwałego. 9. Dotyczy zadania 87 Aparaty RTG Zamawiający wymaga, aby serwis i naprawy sprzętu medycznego były wykonywane zgodnie z przepisami tj: 1)ustawą z dnia 29 listopada 2000.r Prawo atomowe( Dz. U. z 2017 r., poz. 576 z póź.zm) 2)rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2006 r.w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy ze źródłami promieniowania jonizującego , 3)ustawą z dnia 20 maja 2010.r o wyrobach medycznych ( Dz.U z 2018.r ,poz.65). 4) Zgodnie z ustawą Prawo Atomowe ( Dz. U. z 2017 r., poz. 576 z póź.zm.) testy odbiorcze (akceptacyjne) wykonuje się przed użyciem urządzenia radiologicznego poddanego naprawie przeprowadzonej w zakresie, który może mieć wpływ na jakość diagnostyczną uzyskiwanego obrazu lub na dawkę, jaką otrzymuje pacjent. 5).Wykonawca musi posiadać dokument autoryzacji potwierdzony przez producenta w zakresie serwisowania i naprawy sprzęt medyczny. 10.W przypadku składania oferty na zadanie , gdzie wymagane jest posiadanie kodu dostępu , Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie że posiada kody dostępu – do tego sprzętu przez cały okres trwania umowy. (jeżeli dotyczy). 11. W przypadkach zauważenia w czasie przeglądu lub naprawy uszkodzeń ,w tym uszkodzeń mechanicznych sprzętu medycznego Wykonawca jest zobowiązany do składanie w trybie niezwłocznym pisemnych informacji do Zamawiajacego. 12. Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego będące przedmiotem zamówienia mogą wykonywać: wyłącznie osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji, napraw określonego sprzętu medycznego, posiadające kwalifikacj do dozoru nad eksploatacją sprzętu medycznego przeszkolone w zakresie przeglądów sprzętu medycznego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają aktualny wpis do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp. b) złożą oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. ► Wzór dokumentu stanowi Załącznik nr: 3 do niniejszej specyfikacji).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.6.4.1) może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 6.5, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt.6.5.). 6,6, Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp., w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 z późn. zm.);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach