Przetargi.pl
Usługa na kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczne i środki czystości .

Muzeum Podlaskie w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-426 Białystok, ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7421473, 7421440
  • Data zamieszczenia: 2014-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Podlaskie w Białymstoku
    ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10 10
    15-426 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7421473, 7421440
    REGON: 00027632800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa na kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczne i środki czystości .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku wraz z zabezpieczeniem środków higieniczne i środki czystości . Usługa dotyczy Ratusza w Białymstoku - główna siedziba Muzeum Podlaskiego ratusz - Rynek Kościuszki 10 , 15-426 Białystok, Muzeum Historycznego ul. Warszawska 17 15-062 Białystok; Muzeum Rzeźby Alfonsa Karnego ul. Świętojańska 1715-277 Białystok; Biblioteka Muzeum ul. Świętojańska 17 15-277 Białystok; Muzeum w Tykocinie - Dom Talmudyczny oraz Synagoga ul. Kozia 2 16-080 Tykocin; Muzeum Ikon w Supraślu ul. Klasztorna 1 16-030 Supraśl CPV - 90919200 -4 Usługi sprzątania biur, CPV - 90911300-9- Usługi czyszczenia okien , CPV - 90911200-8 Usługi sprzątania budynków 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie wyłącznie przez osoby nie karane, bez możliwości wprowadzenia osób trzecich. Wykaz pracowników Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na piśmie Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. O każdej zmianie obsady pracowników Wykonawca jest zobowiązany pisemnie powiadomić Zamawiającego przed rozpoczęciem pracy przez tę osobę. 4. 3. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przy użyciu odpowiedniego sprzętu oraz materiałów, którymi Wykonawca zobowiązany jest dysponować dla danego rodzaju prac i powierzchni. 4. Wykonawca zakupywać będzie własnym staraniem i na własny koszt środki higieniczne i środki czystości niezbędne do należytego wykonywania usługi, właściwe dla danego rodzaju powierzchni, gwarantujące dobrą jakość wykonania umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu własnym staraniem i na własny koszt oraz do bieżącego uzupełniania w zainstalowanych w obiektach Zamawiającego dozownikach: mydła i papieru toaletowego oraz wkładów zapachowo - dezynfekujących w sedesach, odświeżaczy powietrza oraz worków w koszach na śmieci, nakładek higienicznych na sedesy, ręczników papierowych. 6. Środki czystości oraz środki higieniczne muszą posiadać atest PZH, który Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać lub, wg uznania Zamawiającego, sporządzić ich kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Pomieszczenia objęte usługą winny być otwierane przez osoby sprzątające wyłącznie na czas ich sprzątania. Po zakończonej pracy osoba sprzątająca zobowiązana jest do prawidłowego zabezpieczenia pomieszczenia, tj. w razie konieczności zamknięcia okien, wyłączenia zbędnego oświetlenia i sprzętu elektrycznego oraz prawidłowego zamknięcia drzwi i zdania kluczy na portierni. 8. 8.Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia niezbędne do przechowywania sprzętu, materiałów i środków czystości i środków higienicznych, a także zapewni dostęp do wody i energii elektrycznej podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca oraz osoby za pośrednictwem, których będzie wykonywał przedmiot zamówienia, zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji uzyskanych w związku z realizacją zamówienia, zarówno w trakcie jego realizacji jak i 12 miesięcy po jego zakończeniu. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów BHP, p.poż. oraz Regulaminów i Instrukcji Zamawiającego, a także do wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników pomieszczeń. 11. Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w okresie realizacji zamówienia w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 12. Wykonawcy własnym staraniem i na własny koszt mogą dokonać wizji lokalnej budynków objętych zakresem zamówienia, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium, w przypadku wadium wnoszone w pieniądzu, wadium należy wpłacić na konto w PeKaO S.A O/Białystok nr 04 1240 5211 1111 0000 4919 5527 4. Zamawiający zatrzymuje i zwraca wadium Wykonawcom zgodnie z art.46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja nadzoru nad jakością sprzątania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach