Przetargi.pl
Usługa mycia okien, żaluzji, parapetów, fasady

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2014-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa mycia okien, żaluzji, parapetów, fasady
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa polegająca na: ? myciu okien wraz z żaluzjami poziomymi, parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ? praniu żaluzji pionowych (wertikali), ? myciu fasady szklanej w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22 a,b, ? myciu fasady ceramicznej w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul.Gronowej22a,b Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 odrębne, niezależne od siebie części: Część I - usługa realizowana w następujących budynkach Urzędu Miasta Poznania: - pl. Kolegiacki 17, - pl. Kolegiacki 12a, - Rynek Śródecki 3, - ul. Czarnieckiego 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres i częstotliwość świadczenia usług zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy (dla części I). Zaoferowane przez Wykonawcę środki czystości muszą być nie gorszej jakości niż artykuły wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do wzoru umowy (dla części I). Część II - usługa realizowana w następujących budynkach Urzędu Miasta Poznania: - ul. Libelta 16/20, - ul. 3 Maja 46, - ul. Matejki 50, - ul. Słowackiego 22, - os. Bohaterów II Wojny Światowej 36 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowy zakres i częstotliwość świadczenia usług zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy (dla części II). Zaoferowane przez Wykonawcę środki czystości muszą być nie gorszej jakości niż artykuły wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do wzoru umowy (dla części II). Część III - usługa realizowana w następujących budynkach Urzędu Miasta Poznania: - ul. Gronowa 22 ab, - ul. Gronowa 20, - os. Bolesława Chrobrego 117 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Szczegółowy zakres i częstotliwość świadczenia usług zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy (dla części III). Zaoferowane przez Wykonawcę środki czystości muszą być nie gorszej jakości niż artykuły wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do wzoru umowy (dla części III). Występujące w załączniku nr 3 do wzoru umowy (dla części I, II, III) nazwy własne producentów i środków zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie środków równoważnych innych producentów. Za równoważne zostaną uznane środki o jakości porównywalnej, o parametrach odpowiadających zaproponowanym w załączniku nr 3 do wzoru umowy lub lepszych. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę środków równoważnych należy podać ich producenta i nazwę w załączniku nr 3 do wzoru umowy (brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował artykuły opisane w SIWZ). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej z części zamówienia. Miejsce wykonania zamówienia: budynki i lokale Urzędu Miasta Poznania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach