Przetargi.pl
Usługa mycia okien w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz w Delegaturach WUW w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile, z możliwością składania ofert częściowych

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 000514331
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa mycia okien w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz w Delegaturach WUW w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile, z możliwością składania ofert częściowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ3. Usługi wykonywane będą w czasie pracy i poza godzinami działania Urzędu, w dniach funkcjonowania Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku.4. W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu – Dominika Niewiadomska, tel. 61 854 1362.5. Wykonawca zapewnia wykonywanie przedmiotu umowy przy użyciu własnego sprzętu czyszczącego, środków myjących odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu.6. Wykonawca najpóźniej na 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram realizacji usługi.7. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji usługi dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wraz z informacją odnośnie zakresu prac, które te osoby będą wykonywać. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego o wszelkich zmianach w ww. wykazie, najpóźniej w dniu dokonania zmiany.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego zmniejszenia ilości zamawianej usługi mycia okien w stosunku do maksymalnego zapotrzebowania. Zamawiający gwarantuje wykonanie co najmniej 70% zamówienia. Z tytułu nie wykonania całości zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.9. Wszelkie prace wymagające użycia technik alpinistycznych i prowadzone na wysokości winny być wykonywane przez osoby do tego uprawnione, posiadające wymagane prawem zezwolenia i przeszkolenia.10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca używał własnych środków myjących nie zawierających substancji mogących doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu oraz własnego sprzętu.11. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca zabezpieczy teren w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla pracowników i klientów Zamawiającego zgodnie z art. 6 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.12. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp, tj. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące usługę mycia okien – z wyłączeniem prac wymagających użycia technik alpinistycznych i prowadzonych na wysokości – były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ3. Usługi wykonywane będą w czasie pracy i poza godzinami działania Urzędu, w dniach funkcjonowania Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku.4. W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu– Eugeniusz Siewieja, tel. 62 760 8340.5. Wykonawca zapewnia wykonywanie przedmiotu umowy przy użyciu własnego sprzętu czyszczącego, środków myjących odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu.6. Wykonawca najpóźniej na 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram realizacji usługi.7. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji usługi dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wraz z informacją odnośnie zakresu prac, które te osoby będą wykonywać. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego o wszelkich zmianach w ww. wykazie, najpóźniej w dniu dokonania zmiany.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego zmniejszenia ilości zamawianej usługi mycia okien w stosunku do maksymalnego zapotrzebowania. Zamawiający gwarantuje wykonanie co najmniej 70% zamówienia. Z tytułu nie wykonania całości zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.9. Wszelkie prace wymagające użycia technik alpinistycznych i prowadzone na wysokości winny być wykonywane przez osoby do tego uprawnione, posiadające wymagane prawem zezwolenia i przeszkolenia.10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca używał własnych środków myjących nie zawierających substancji mogących doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu oraz własnego sprzętu.11. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca zabezpieczy teren w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla pracowników i klientów Zamawiającego zgodnie z art. 6 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.12. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp, tj. aby wszystkie osoby wykonujące usługę mycia okien – z wyłączeniem prac wymagających użycia technik alpinistycznych i prowadzonych na wysokości – były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ3. Usługi wykonywane będą w czasie pracy i poza godzinami działania Urzędu, w dniach funkcjonowania Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku.4. W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu – Aleksandra Szymczyk, tel. 63 247 7719.5. Wykonawca zapewnia wykonywanie przedmiotu umowy przy użyciu własnego sprzętu czyszczącego, środków myjących odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu.6. Wykonawca najpóźniej na 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram realizacji usługi.7. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji usługi dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wraz z informacją odnośnie zakresu prac, które te osoby będą wykonywać. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego o wszelkich zmianach w ww. wykazie, najpóźniej w dniu dokonania zmiany.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego zmniejszenia ilości zamawianej usługi mycia okien w stosunku do maksymalnego zapotrzebowania. Zamawiający gwarantuje wykonanie co najmniej 70% zamówienia. Z tytułu nie wykonania całości zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.9. Wszelkie prace wymagające użycia technik alpinistycznych i prowadzone na wysokości winny być wykonywane przez osoby do tego uprawnione, posiadające wymagane prawem zezwolenia i przeszkolenia.10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca używał własnych środków myjących nie zawierających substancji mogących doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu oraz własnego sprzętu.11. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca zabezpieczy teren w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla pracowników i klientów Zamawiającego zgodnie z art. 6 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.12. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp, tj. aby wszystkie osoby wykonujące usługę mycia okien – z wyłączeniem prac wymagających użycia technik alpinistycznych i prowadzonych na wysokości – były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę;1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ3. Usługi wykonywane będą w czasie pracy i poza godzinami działania Urzędu, w dniach funkcjonowania Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku.4. W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu – Jolanta Dubisz, tel. 65 511 8231.5. Wykonawca zapewnia wykonywanie przedmiotu umowy przy użyciu własnego sprzętu czyszczącego, środków myjących odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu.6. Wykonawca najpóźniej na 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram realizacji usługi.7. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji usługi dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wraz z informacją odnośnie zakresu prac, które te osoby będą wykonywać. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego o wszelkich zmianach w ww. wykazie, najpóźniej w dniu dokonania zmiany.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego zmniejszenia ilości zamawianej usługi mycia okien w stosunku do maksymalnego zapotrzebowania. Zamawiający gwarantuje wykonanie co najmniej 70% zamówienia. Z tytułu nie wykonania całości zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.9. Wszelkie prace wymagające użycia technik alpinistycznych i prowadzone na wysokości winny być wykonywane przez osoby do tego uprawnione, posiadające wymagane prawem zezwolenia i przeszkolenia.10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca używał własnych środków myjących nie zawierających substancji mogących doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu oraz własnego sprzętu.11. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca zabezpieczy teren w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla pracowników i klientów Zamawiającego zgodnie z art. 6 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.12. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp, tj. aby wszystkie osoby wykonujące usługę mycia okien – z wyłączeniem prac wymagających użycia technik alpinistycznych i prowadzonych na wysokości – były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ3. Usługi wykonywane będą w czasie pracy i poza godzinami działania Urzędu, w dniach funkcjonowania Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku.4. W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu – Małgorzata Graff, tel. 67 211 8966.5. Wykonawca zapewnia wykonywanie przedmiotu umowy przy użyciu własnego sprzętu czyszczącego, środków myjących odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu.6. Wykonawca najpóźniej na 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram realizacji usługi.7. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji usługi dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wraz z informacją odnośnie zakresu prac, które te osoby będą wykonywać. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego o wszelkich zmianach w ww. wykazie, najpóźniej w dniu dokonania zmiany.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego zmniejszenia ilości zamawianej usługi mycia okien w stosunku do maksymalnego zapotrzebowania. Zamawiający gwarantuje wykonanie co najmniej 70% zamówienia. Z tytułu nie wykonania całości zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.9. Wszelkie prace wymagające użycia technik alpinistycznych i prowadzone na wysokości winny być wykonywane przez osoby do tego uprawnione, posiadające wymagane prawem zezwolenia i przeszkolenia.10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca używał własnych środków myjących nie zawierających substancji mogących doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu oraz własnego sprzętu.11. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym, w związku z powyższym Wykonawca zabezpieczy teren w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla pracowników i klientów Zamawiającego zgodnie z art. 6 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.12. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp, tj. aby wszystkie osoby wykonujące usługę mycia okien – z wyłączeniem prac wymagających użycia technik alpinistycznych i prowadzonych na wysokości – były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach