Przetargi.pl
Usługa mycia okien i elementów elewacji w budynkach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie i Stalowej Woli

KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Aleje Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814454159
  • Data zamieszczenia: 2022-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
    ul. Aleje Racławickie 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814454159
    REGON: 000514064
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa mycia okien i elementów elewacji w budynkach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie i Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa jednorazowego mycia okien i elementów elewacji w obiektach należących do Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie i Stalowej Woli. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 10 pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w dniach pn. – pt. w godz. 7:30-13:30 w budynkach położonych w Lublinie i Stalowej Woli należących do Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, w których mają być wykonywane usługi. Wizję lokalną można będzie przeprowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikami Działu Administracji Obiektami pod nr tel. 81 454-52-55, nr tel.: 81 445 32 57, nr tel.: 81 445 49 75 lub korespondując na adres e-mail: dao@kul.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4), 5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835);2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku udziału w postępowaniu.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku udziału w postępowaniu.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku udziału w postępowaniu.d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie co najmniej dwie usługi polegające na myciu okien i elewacji o umytej powierzchni okien i elewacji co najmniej 3 000 m2 (trzy tysiące metrów kwadratowych)w budynkach użyteczności publicznej w każdym z obiektów.Przez wykonanie danej usługi Zamawiający rozumie sumę świadczeń wykonanych w ramach jednej umowy/zlecenia. W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli część zamówienia już faktycznie wykonana spełni wymogi określone przez Zamawiającego w zakresie wartości usługi. dysponuje osobami skierowanymi do realizacji przedmiotowej usługi, tj. Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące potencjału kadrowego, umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu powinien wykazać, że dysponuje odpowiednim pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, zdolnym do realizacji usługi potencjałem kadrowym w postaci osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, w tym:• przynajmniej dwiema osobami, mającymi aktualne zaświadczenie lekarza służby medycyny pracy dopuszczające je do prac na wysokościach powyżej 3 m, wydane na mocy rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekar-skich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (t. j. Dz. U. 2016 poz. 2067 ze zm.).• przynajmniej dwiema osobami posiadającymi aktualne uprawnienia z zakresu alpinizmu przemysłowego, które wymagają od pracowników kursu (szkolenia) alpinistycznego do prac na wysokości w dostępie linowym,Informacje na temat warunku dysponowania osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia należy przedstawić w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach