Przetargi.pl
Usługa montażu i demontażu dekoracji oświetlenia świątecznego na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi

Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90532 Łódź, ul. ks. I. J. Skorupki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
    ul. ks. I. J. Skorupki 21
    90532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
    REGON: 00051418200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa montażu i demontażu dekoracji oświetlenia świątecznego na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usługi montażu i demontażu dekoracji oświetlenia świątecznego nie będącego własnością Zamawiającego, obejmującego: sople LED rozpięte między latarniami z tubami LED imitującymi spadający śnieg, dekorację latarniową w formie gwiazd ośmioramiennych,dekorację w formie choinki imitującej kształt naturalnego drzewa iglastego z gwiazdką na czubku oraz z dekoracją w formie kul świetlnych, dekorację w kształcie fotela Św. Mikołaja, dekorację 2D iluminowaną lampkami LED oraz siatką PCV - maskowanie stojaka (konstrukcja dedykowana do dekoracji Choinka), dekorację wolnostojącą 2D w formie liter tworzących napis „# KOCHAM ŁÓDŹ” na stelażu aluminiowym, dekorację w formie bramy świetlnej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wadium zgodnie z pkt. 9 SIWZ. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy PLN).Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK IBAN: PL 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania DOA-ZP-VII.271.87.2016

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach