Przetargi.pl
Usługa monitorowania systemu Portalu Informacyjnego (PI) z wykorzystaniem klasy APM.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53330 Wrocław, ul. Energetyczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 987 777 , fax. 717 987 714
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
    ul. Energetyczna 4
    53330 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717 987 777, fax. 717 987 714
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa monitorowania systemu Portalu Informacyjnego (PI) z wykorzystaniem klasy APM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. usługa monitorowania systemu Portalu Informacyjnego (PI) z wykorzystaniem systemu klasy APM (ang. Application Performance Monitoring) w okresie 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru instalacji systemu klasy APM. Dostarczone usługa powinna objąć monitorowaniem serwery wyszczególnione w Załączniku nr 1 do OPZ oraz monitorować aktywności użytkowników w wymiarze do 5 000 000 sesji rzeczywistych użytkowników Portalu Informacyjnego rocznie. Usługa będzie wykorzystywana i musi zapewniać monitorowanie zachowania i wydajności aplikacji oraz monitorowanie doświadczeń użytkownika końcowego wraz z pełną diagnostyką działania na stacji roboczej w zakresie działania monitorowanej aplikacji PI, 2. konfiguracja usługi w celu prezentowania i monitorowania sesji użytkownika w połączeniu z jego loginem w systemie PI. Zadanie musi zostać wykonane w okresie 2 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru instalacji systemu klasy APM, 3. przeprowadzenie jednodniowego szkolenia dla administratorów z obsługi i użytkowania wdrożonego ramach dostarczonej usługi Systemu klasy APM, 4. całość usługi i dostarczone oprogramowanie powinny być objęte 12-miesięczną gwarancją i wsparciem technicznym producenta, 5. świadczenie usługi Asysty technicznej w języku polskim w ilości 2 roboczodni w okresie 12-stu miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez Zamawiającego protokołu odbioru instalacji Systemu klasy APM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72300000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu nr rachunku 13 1130 1017 0021 1001 8990 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu Z-362-31/18” oraz NIP Wykonawcy. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 6. Oryginały gwarancji lub poręczeń powinny być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 – 14.30 lub załączone do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach