Przetargi.pl
Usługa monitoringu efektów działań ochronnych na 6 stanowiskach sasanki otwartej Pulsatilla patens wraz z opracowaniem danych w latach 2017 i 2019 w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000032 „W zgodzie z naturą – LIFE+ dla Lasów Janowskich”

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20144 Lublin, ul. Bazylianówka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 710 65 00 , fax. 81 710 65 01
  • Data zamieszczenia: 2017-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
    ul. Bazylianówka 46
    20144 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 710 65 00, fax. 81 710 65 01
    REGON: 6041827600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa monitoringu efektów działań ochronnych na 6 stanowiskach sasanki otwartej Pulsatilla patens wraz z opracowaniem danych w latach 2017 i 2019 w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000032 „W zgodzie z naturą – LIFE+ dla Lasów Janowskich”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: -prace przygotowawcze; -monitoring efektów działań ochronnych (monitoring powykonawczy w roku 2017); -monitoring efektów działań ochronnych (monitoring powykonawczy w roku 2019); -sporządzenie dwóch raportów z monitoringu efektów działań ochronnych na 6 stanowiskach sasanki otwartej Pulsatilla patens i przekazanie ich do Zamawiającego w wyznaczonym terminie: Raport z monitoringu efektów działań ochronnych na 6 stanowiskach sasanki otwartej Pulsatilla patens 2017 – do 30 czerwca 2017, Raport z monitoringu efektów działań ochronnych na 6 stanowiskach sasanki otwartej Pulsatilla patens 2019 – do 28 czerwca 2019. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy. Wymogi w zakresie formy dokumentacji określa załącznik nr 2 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 2 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90711400-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach