Przetargi.pl
Usługa monitoringu efektów działań ochronnych na 43 płatach siedlisk torfowiskowych: 7110* torfowiska wysokie z roślinnością torfotwórczą (żywe), 7140 torfowiska przejściowe i trzęsawiska (przeważnie z roślinnością z Scheuchzerio-Caricetea nigrae) oraz 7150 obniżenia na podłożu torfowym z roślinnością ze związku Rhynchosporion wraz z opracowaniem danych w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000032 „W zgodzie z naturą – LIFE+ dla Lasów Janowskich”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-144 Lublin, Bazylianówka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 710 65 00 , fax. 81 710 65 01
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
    Bazylianówka 46
    20-144 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 710 65 00, fax. 81 710 65 01
    REGON: 6041827600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.rdos.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa monitoringu efektów działań ochronnych na 43 płatach siedlisk torfowiskowych: 7110* torfowiska wysokie z roślinnością torfotwórczą (żywe), 7140 torfowiska przejściowe i trzęsawiska (przeważnie z roślinnością z Scheuchzerio-Caricetea nigrae) oraz 7150 obniżenia na podłożu torfowym z roślinnością ze związku Rhynchosporion wraz z opracowaniem danych w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000032 „W zgodzie z naturą – LIFE+ dla Lasów Janowskich”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: (1) Zapoznanie się z terenem badań i poszczególnymi stanowiskami objętymi działaniami monitoringowymi – po zawarciu umowy z Zamawiającym, bezpośrednio przed wykonaniem prac terenowych monitoringu powykonawczego. Na tym etapie Wykonawca zobligowany będzie także do przeprowadzenia kwerendy dostępnych materiałów literaturowych, które umożliwią wstępne rozpoznanie i charakterystykę terenu badań. (2) Wyznaczenie transektów we wskazanych przez Zamawiającego płatach siedlisk. (3) Monitoring powykonawczy 43 płatów siedlisk torfowiskowych: 7110* torfowiska wysokie z roślinnością torfotwórczą (żywe), 7140 torfowiska przejściowe i trzęsawiska (przeważnie z roślinnością z Scheuchzerio-Caricetea nigrae) oraz 7150 obniżenia na podłożu torfowym z roślinnością ze związku Rhynchosporion. (4) Sporządzenie raportu z monitoringu 43 płatów siedlisk torfowiskowych: 7110* torfowiska wysokie z roślinnością torfotwórczą (żywe), 7140 torfowiska przejściowe i trzęsawiska (przeważnie z roślinnością z Scheuchzerio-Caricetea nigrae) oraz 7150 obniżenia na podłożu torfowym z roślinnością ze związku Rhynchosporion oraz przekazania go do Zamawiającego w wyznaczonym terminie – do dnia 28 września 2018 roku. Z uwagi na termin przekazania Zamawiającemu raportu z monitoringu siedlisk torfowiskowych: 7110*, 7140 i 7150 wyznaczony do dnia 28 września 2018 roku oraz optymalne terminy badania torfowisk, zgodne z przyjętą metodyką wykonywania działań monitoringowych, Zamawiający rekomenduje wykonanie prac terenowych w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia 2018 r., w tym: dla siedliska 7110* w sierpniu, dla siedliska 7140 w lipcu i/lub sierpniu, nie później jednak niż do pierwszej połowy sierpnia, dla siedliska 7150 w lipcu i/lub sierpniu. (5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy. Mapy poglądowe lokalizacji stanowisk monitoringowych stanowią załącznik nr 2 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 2 do umowy. Metodyka monitoringu siedlisk torfowiskowych 7110*, 7140, 7150 stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 3 do umowy. Wymogi w zakresie formy dokumentacji określa załącznik nr 4 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 4 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90711500-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Formularz ofertowy (wg załącznika nr 11 do SIWZ) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. (2) Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach (nazwach) podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust. 1 Ustawy, (wg załącznika nr12 do SIWZ) – tylko w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca nie dołącza załącznika nr 12 w przypadku, kiedy sam będzie realizował przedmiot zamówienia. (3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). (4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawca – w przypadku osób fizycznych. (5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu ochrony, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument musi określać w szczególności: (a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, (b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. (7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w części III.4 Ogłoszenia o zamówieniu, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. (8) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. (7), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach