Przetargi.pl
Usługa minimum 3 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych „Systemu informacji prawnej” i modułów specjalistycznych 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Znak postępowania ZP-56/WZŻ/2018

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46, , fax. +48713650358
  • Data zamieszczenia: 2018-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, , fax. +48713650358
    REGON: 021545051
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa minimum 3 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych „Systemu informacji prawnej” i modułów specjalistycznych 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Znak postępowania ZP-56/WZŻ/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy, udzieli dostępu do elektronicznej bazy danych Systemu Informacji Prawnej oraz modułów (tzw. eksperckich) specjalistycznych w trybie on-line od dnia zawarcia umowy (…..) do 31.12.2019 r. - w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu minimum 3 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych SIP i modułów specjalistycznych, 24h/dobę i 7 dni w tygodniu przez cały okres obowiązywania umowy. Dostęp musi być możliwy bez względu na adres IP, z którego następuje połączenie. Ilość jednoczesnych dostępów do systemu stanowi jedno z kryterium oceny ofert – opisane w rozdziale XII SIWZ „Kryterium oceny ofert” - Wykonawca udostępni Zamawiającemu jedno konto administracyjne, z uprawnieniami umożliwiającymi dodawania bądź edycję kont użytkowników, w tym określanie poziomu dostępu do poszczególnych modułów SIP. 2. Minimalne wymagania względem bazy SIP Baza SIP musi zawierać : 1) Bazę aktualnych aktów prawnych, 2) Prawo europejskie podlegające stałej aktualizacji i ocenie co do aktualności. 3) bazę aktualnych aktów prawa miejscowego wraz z orzecznictwem Komplet prawa miejscowego ocenianego co do aktualności, opublikowany w 16 wojewódzkich dziennikach urzędowych wydanych po 1 stycznia 1999 r. 3) Aktualizowany na bieżąco zbiór komentarzy do aktów prawnych. 4) Dostęp do poszukiwanego orzecznictwa oraz obszerną bazę orzeczniczą. 5)Kalendarium aktualnie wchodzących w życie aktów prawnych oraz ustaw wygasających lub zmienianych, aktualnie wchodzących w życie aktów prawnych musi obejmować akty prawne publikowane w Dzienniku Ustaw oraz Monitorze Polskim. 6) Roczniki pozwalające odnaleźć akt prawny z uwzględnieniem wydań archiwalnych i bieżących. 7) Bazę dzienników resortowych. 8) Treść aktów prawnych oraz metryki z Dzienników Urzędowych i Monitorów Polskich od 1918 roku. Zamawiający dopuszcza skan treści aktów prawnych z okresu międzywojennego. 3. Dokument licencyjny zostanie dostarczony w terminie 14 dni po podpisaniu umowy. System Informacji Prawnej musi umożliwiać dostęp do modułów/komentarzy specjalistycznych (tzw. eksperckich) : 1) Komentarz Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych 2) Komentarz Prawo Zamówień Publicznych 4. Dostęp do modułów specjalistycznych musi być możliwy w tzw. trybie eksperckim, tj. z możliwością zadawania pytań specjalistom w zakresie tych przepisów i otrzymywania odpowiedzi. Wykonawca w ramach dostępu do modułów eksperckich, umożliwi Zamawiający zadanie do 150 pytań z obu dziedzin prawa (Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych - 75 pytań, Prawo Zamówień Publicznych - 75 pytań) przez cały okres obowiązywania umowy. W ramach zadawania pytań specjalistom Zamawiający oczekuje udzielenia odpowiedzi w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę ale nie dłużej niż 7 dni roboczych liczonych od dnia zadania pytania. Udzielone odpowiedzi na pytania muszą posiadać informacje o dacie udzielenia odpowiedzi. Odpowiedzi na pytania powinny być oceniane co do aktualności. Łączna ilość pytań, które może zadać Zamawiający w systemie eksperckim stanowi jedno z kryterium oceny ofert – opisane w rozdziale XII SIWZ „Kryterium oceny ofert” Maksymalny czas oczekiwania (określony w dniach) oczekiwania na odpowiedzi na pytania z zakresu zamówień publicznych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych stanowi jedno z kryterium oceny ofert – opisane w rozdziale XII SIWZ „Kryterium oceny ofert” Wymagania dotyczące funkcjonalności programu: SIP musi mieć możliwość : • wyszukiwania wg identyfikatora /sygnatury/ aktu • wyszukiwania wg rocznika • wyszukiwania wg daty wydania/opublikowania aktu • wyszukiwania według słowa/frazy • odwołania z poziomu aktu prawnego do orzeczeń • odwołania z poziomu aktu prawnego do pism urzędowych • odwołania z poziomu aktu prawnego do cytatów/tez z piśmiennictwa prawniczego • odwołania z poziomu aktu prawnego do komentarzy • możliwość porównania treści przepisu aktu prawnego w brzmieniu przed zmianą treści i po zmianie treści • możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z systemu do edytorów tekstów • możliwość wydruku z systemu w sposób poprawny (w formacie wyświetlonym na monitorze): całego aktu, jednostek redakcyjnych, zaznaczonego fragmentu, z przypisami i bez przypisów • możliwość wyświetlenia treści całego aktu prawnego oraz wybrania poszczególnych jednostek redakcyjnych przeglądanego aktu i przeniesienie jej do osobnego okna, w którym wyświetlane będą pełne brzmienia tej jednostki po kolejnych zmianach - wersje historyczne poszczególnych jednostek redakcyjnych • system powinien umożliwić otwieranie wielu okien/zakładek z różnymi aktami prawnymi podczas pracy na jednym stanowisku Wymagania techniczne : - SIP oraz Moduły Specjalistyczne muszą umożliwiać korzystanie z zasobów w oparciu o przeglądarkę internetową bez konieczności instalowania dodatkowych komponentów/programów na komputerach użytkowników. Zamawiający używa popularnych przeglądarek internetowych : IE, Chrome, Mozilla FireFox, Opera, pracujących w systemach Windows (32bit i 64bit) i Linux (32bit i 64bit). - interfejs SIP musi być w całości w języku polskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48610000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach