Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2018-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
Al. Marszałka Piłsudskiego
81382 Gdynia, woj. pomorskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Gdyni oraz Lokalnych Systemów Monitoringu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 1. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.1. kontroli poprawności funkcjonowania systemu raz w miesiącu. 1.2. wykonania co sześć miesięcy okresowego przeglądu systemu, obejmującego: 1.2.1. przegląd stanu technicznego całego systemu, 1.2.2. wykonanie zaleceń eksploatacyjnych dla podsystemów: RADIO, INFORMATYCZNEGO, UPS, 1.2.3. kontrolę poprawności działania: zainstalowanego oprogramowania, wizowania anten, zasilania awaryjnego ( UPS, agregat), systemu dostępu do GCO, 1.2.4. czyszczenie i konserwację urządzeń. 1.3. przeglądu i konserwacji klimatyzatorów raz na sześć miesięcy, 1.4. utrzymania w stanie estetycznym szafek telewizyjnych i energetycznych, 1.5. serwisu sieci transmisji sygnałów wizyjnych, sterujących oraz sieci zasilającej, 1.6. dokonywania zmian w konfiguracji urządzeń i oprogramowaniu zlecanych przez Zamawiającego, 1.7. mycia obudów kamer cztery razy w roku kalendarzowym, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, 1.8. usuwania drobnych usterek urządzeń nie wymagających napraw serwisowych stwierdzonych w trakcie przeglądów oraz zgłaszanych przez Zamawiającego, 1.9. demontażu (po uzgodnieniu z Zamawiającym) uszkodzonych urządzeń, 1.10. wysyłania i odbioru urządzeń z naprawy (koszty transportu po stronie Wykonawcy), 1.11. montażu i uruchomienia urządzeń w systemie, 1.12. ponoszenia kosztów związanych z dostępem do wszelkich urządzeń systemu, 1.13. dysponowania w celu usprawnienia realizacji zamówienia zestawem urządzeń zawierającym: 1.13.1. kamery - szt.3 (w tym jedna kamera Full HD), 1.13.2. kamera stacjonarna – szt. 1, 1.13.3. kodery Video - szt. 2 , 1.13.4. terminal radiowy TS - szt.2, 1.13.5. terminal radiowy BS – szt.1 1.13.6. zestawem komputerowym obsługującym stanowisko operatora systemu – szt.1 Wyżej wymienione urządzenia muszą współpracować z systemem oraz posiadać parametry techniczne nie gorsze niż sprzęt użyty w systemie. 1.14. Demontażu i montażu urządzeń monitoringu związanych z remontem obiektów na których umiejscowione są urządzenia. 1.15. Wykonania na 30 dni kalendarzowych przed upływem terminu umowy w obecności przedstawiciela Zamawiającego sprawdzenia zgodności systemu z aktualną specyfikacją sprzętową. 2. Warunki realizacji napraw serwisowych: 2.1. naprawy serwisowe urządzeń będą wykonywane na koszt Zamawiającego w zakładach serwisowych wskazanych przez Zamawiającego. 2.2. napraw szkód objętych polisą ubezpieczeniową będą regulowane cesją odszkodowania z Zamawiającego na Wykonawcę. 3. Sposób realizacji zamówienia: 3.1. Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia i usuwał awarie systemu w dni robocze w godz. 7.00-16.00: 3.2. Zgłoszenie awarii systemu do Wykonawcy odbywać będzie się pisemnie z wykorzystaniem fax. nr ….., lub poczty elektronicznej email:…………… 3.3. Wykonawca przystąpi do usunięcia awarii w dni robocze w czasie nieprzekraczającym ….. godz. Liczą od momentu zgłoszenia awarii przez zamawiającego. 3.4. Usunięcia awarii wymagającej naprawy serwisowej Wykonawca dokona w czasie nie przekraczającym 5 dni roboczych licząc od daty powiadomienia przez Zamawiającego o gotowości odbioru urządzenia z zakładu serwisowego. 3.5. Wykonawca będzie zobowiązany do podejmowania czynności naprawczych w dni wolne od pracy w sytuacjach szczególnych po uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.6. W okresie obowiązywania umowy prace konserwacyjne, usuwanie awarii, naprawy i konfiguracje systemu mogą być wykonywane wyłącznie przez Wykonawcę bądź przez upoważnione przez niego osoby ( podwykonawcy). 3.7. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. 3.8. Postanowienia ust. 3.4 nie obowiązują w przypadku: 3.8.1. awarii urządzeń znajdujących się na gwarancji, w tym przypadku naprawy dokonuje gwarant, 3.8.2. awarii spowodowanej robotami budowlanymi, w tym przypadku naprawę wykonuje sprawca lub jego podwykonawca, pod nadzorem Wykonawcy. Odbioru prac naprawczych dokonuje Wykonawca i przedstawiciel Zamawiającego. 3.9. Wykonanie jakichkolwiek prac związanych z przedmiotem umowy wymaga sporządzenia protokółu wykonania usługi. 3.10. zgłoszenia awarii i terminów mycia kamer i szafek w imieniu Zamawiającego będą dokonywane przez pracowników Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności Urzędu Miasta Gdyni. Część 2 I. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) kontroli poprawności funkcjonowania systemów raz w miesiącu. 2) wykonania co sześć miesięcy okresowego przeglądu systemów, obejmującego: • przegląd stanu technicznego całego systemu, • kontrolę poprawności działania: zainstalowanego oprogramowania, • czyszczenie i konserwację urządzeń. 3) utrzymania w stanie estetycznym szafek (teletechnicznych) i pomieszczeń systemu, 4) serwisu sieci transmisji sygnałów wizyjnych, sterujących oraz sieci zasilającej, 5) dokonywania zmian w konfiguracji urządzeń i oprogramowaniu zlecanych przez Zamawiającego, 6) mycia obudów kamer cztery razy w roku kalendarzowym, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, 7) usuwania drobnych usterek urządzeń nie wymagających napraw serwisowych stwierdzonych w trakcie przeglądów oraz zgłaszanych przez Zamawiającego, 8) demontażu (po uzgodnieniu z Zamawiającym) uszkodzonych urządzeń i oszacowania kosztów naprawy, 9) wysyłania i odbioru urządzeń z naprawy (koszty transportu po stronie Wykonawcy), 10) montażu i uruchomienia urządzeń w systemie, 11) demontażu i montażu urządzeń monitoringu związanych z remontem obiektów na których umiejscowione są urządzenia. 12) wykonania na 30 dni kalendarzowych przed upływem terminu umowy w obecności przedstawiciela Zamawiającego sprawdzenia zgodności systemu z aktualną specyfikacją sprzętową. II. Warunki realizacji napraw serwisowych: 1) naprawy serwisowe urządzeń będą wykonywane na koszt Zamawiającego w zakładach serwisowych wskazanych przez Zamawiającego. 2) naprawy szkód objętych polisą ubezpieczeniową będą regulowane cesją odszkodowania z Zamawiającego na Wykonawcę. III. Sposób realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń awarii systemu w dni robocze w godz. 7.00 – 16.00. 2) Zgłoszenie awarii przez Zamawiającego odbywać będzie się pisemnie z wykorzystaniem fax. nr ….., lub poczty elektronicznej email:…………… 3) Wykonawca przystąpi do usunięcia awarii w dni robocze w czasie nieprzekraczającym ….. godz. licząc od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. 4) Usunięcia awarii wymagającej naprawy serwisowej Wykonawca dokona w czasie nie przekraczającym 5 dni roboczych licząc od daty powiadomienia przez Zamawiającego o gotowości odbioru urządzenia z zakładu serwisowego. 5) Wykonawca będzie zobowiązany do podejmowania czynności naprawczych w dni wolne od pracy w sytuacjach szczególnych po uzgodnieniu z Zamawiającym. 6) W okresie obowiązywania umowy prace konserwacyjne, usuwanie awarii, naprawy i konfiguracje systemu mogą być wykonywane wyłącznie przez Wykonawcę bądź przez upoważnione przez niego osoby( podwykonawcy). 7) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. 8) Postanowienia ust. 4 nie obowiązują w przypadku: a) awarii urządzeń znajdujących się na gwarancji, w tym przypadku naprawy dokonuje gwarant, b) awarii spowodowanej robotami budowlanymi, w tym przypadku naprawę wykonuje sprawca lub jego podwykonawca, pod nadzorem Wykonawcy. Odbioru prac naprawczych dokonuje Wykonawca i przedstawiciel Zamawiającego. 9) Wykonanie jakichkolwiek prac związanych z przedmiotem umowy wymaga sporządzenia protokółu wykonania usługi . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50300000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 1 i 2: Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określone przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U.2017 poz. 2213, z 2018 r. poz. 138, 650).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularza oferty (wzór formularza oferty został określony został w załączniku nr 1 do SIWZ), 2. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) 3. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2a do SIWZ) 4. Dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez podmiot trzeci na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, o ile wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków; 5. Dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Załączniku nr 1 do siwz. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 6. Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; 7. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w miejscu o którym mowa w pkt 12.1 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądy, konserwacje, czyszczenie i niezbędne regulacje oraz naprawy urządzeń wielofunkcyjnych modeli Canon, Sharp, ploterów w Urzędzie Miasta Gdyni rok 2023 – 2024
Dodano: 2022-12-06 - Usługa konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Gdyni oraz Lokalnych Systemów Monitoringu
Dodano: 2020-09-04 - Usługa przeglądów okresowych i serwisu infomatów wraz z wymianą matryc w infomatach zewnętrznych z możliwością skorzystania z prawa opcji
Dodano: 2020-08-06 - "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacji i utrzymania w stałej sprawności Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupsk"
Dodano: - usługa przeglądów okresowych i serwisu infomatów
Dodano: 2019-05-28 - Usługa konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej Lokalnych Systemów Monitoringu
Dodano: 2018-10-10 - Usługa przeglądów okresowych i serwisu infomatów
Dodano: 2018-07-03 - Usługa przeglądów okresowych i serwisu infomatów
Dodano: 2018-06-21 - Przegląd, konserwacja i naprawa systemów alarmowych w jednostkach administrowanych przez 22 Bazę Lotnictwa Taktycznego Malbork
Dodano: 2017-09-05 - Opiekun infrastruktury laboratoryjnej w szkołach objętych projektem pn. Szkoła Przyszłości – zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów powiatu chojnickiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 8 części.
Dodano: 2017-06-16