Przetargi.pl
„Usługa komunalna polegająca na letnim utrzymaniu miasta Starachowice w roku 2019”

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48412738275 , fax. +48412738275
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. +48412738275, fax. +48412738275
    REGON: 29100989200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa komunalna polegająca na letnim utrzymaniu miasta Starachowice w roku 2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi komunalnej polegającej na letnim utrzymaniu miasta Starachowice w roku 2019. Część I – mechaniczne oczyszczanie ulic i chodników gminnych oraz utrzymanie czystości i porządku na wybranych terenach miasta Starachowice poprzez: 1. organizację w Starachowicach: a) biura – punktu kontaktowego (punktu zgłoszeniowego itp.) obsługiwanego od poniedziałku do piątku przez pracownika w godzinach pracy Urzędu Miejskiego. Biuro obowiązkowo winno być wyposażone w telefon. Osoby odpowiedzialne za organizację i nadzór nad wykonywanymi pracami winny być dodatkowo wyposażone w telefony komórkowe; b) bazy (zaplecza socjalno-technicznego). Baza powinna posiadać pomieszczenia socjalne dla pracowników gospodarczych wykonujących pracę na terenie miasta wyposażone w sanitariaty. Zaplecze techniczne bazy winno być wyposażone w pomieszczenia magazynowe sprzętu i materiałów oraz warsztat remontowy przystosowany do realizacji usługi określonej umową. Baza winna zapewniać możliwość parkowania lub garażowania pojazdów i sprzętu mechanicznego wykorzystywanego do realizacji zamówienia; 2. załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów powstałych na skutek realizowanych prac sanitarno-porządkowych w instalacjach unieszkodliwiających odpady komunalne poza granicami miasta Starachowice; 3. wykonanie zadań z zakresu: a) oczyszczania miasta: codzienne (od poniedziałku do piątku) bieżące zbieranie śmieci i innych zanieczyszczeń w obrębie Placu Rynek, placu pod skałkami, Pasażu Staszica, placu Na Szlakowisku, terenów wokół Urzędu Miejskiego, codzienne (od poniedziałku do piątku) bieżące usuwanie z jezdni, chodników i ciągów pieszych (załącznik nr 1) odpadów i innych zanieczyszczeń (w tym opadłych liści) zagrażających bezpieczeństwu ludzi i ruchu drogowemu, doraźne zbieranie śmieci i innych zanieczyszczeń – Piachy, Lubianka, plac pod Skałkami, Plac Rynek, teren Szlakowiska przed i po imprezach miejskich, b) mechaniczne oczyszczanie miasta: terminowe letnie czyszczenie ulic i chodników zgodnie z ustalonymi w załączniku nr 1 przez Zamawiającego zasadami i harmonogramem, usuwanie traw, chwastów i mchów z jezdni, placów, chodników, ciągów pieszych, parkingów, usuwanie skutków burz, anomalii pogodowych, awarii i wypadków itp. na terenach gminnych lub spowodowanych przez obiekty, infrastrukturę itp. należących do Gminy Starachowice, c) utrzymania obiektów małej architektury: mocowanie tablic z nazwami ulic, dekoracja miasta flagami przed świętami narodowymi i lokalnymi – flagi zapewnia Zamawiający, wykonanie robót naprawczo-konserwacyjnych uchwytów mocujących flagi i nazwy ulic, tablic informacyjnych itp., d) opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi: sprzątanie grobów i pomników – 3 razy w roku, e) bieżącego utrzymania infrastruktury drogowej gminnej: usuwanie masą bitumiczną na zimno, ubytków w nawierzchni dróg, przy użyciu materiału Zamawiającego, f) zapewnienia ciągłości wykonywanych prac społecznie użytecznych przy oczyszczaniu miasta: zapewnienie osobom wykonującym pracę społecznie użyteczną sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonywania pracy (np. grabie, szczotki, dziabaczki, worki na śmieci, rękawice itp.), przewóz co najmniej 4 osób nadzorujących i wykonujących prace społecznie użyteczne, przewóz do 700 kg ładunku w postaci odpadów komunalnych lub sprzętu i narzędzi służących do realizacji prac społecznie użytecznych, g) wykonania innych drobnych usług z zakresu prac sanitarno-porządkowych, h) transport komunalny w związku z utrzymaniem czystości i porządku na terenie miasta Starachowice samochodami ciężarowymi do 5 ton (zawierającymi się w symbolach PKWiU 38.11.61.0; 38.11.69.0, 81.29.13.0) według dyspozycji Zamawiającego – do 50 godzin. 4. Terminowe letnie czyszczenie dróg, chodników, ciągów pieszych i przyległych do nich terenów odbywa się po wykonaniu pozimowego sprzątania przez firmy świadczące usługi zimowego utrzymania miasta w sposób następujący: a) terminowe wykonywanie prac sanitarno-porządkowych zgodnie z podziałem na I, II i III kategorię sprzątania określonych Załączniku Nr 1, obejmujące gruntowne mechaniczne oczyszczenie z ziemi, piasku, liści, chwastów, traw i innych zanieczyszczeń, powierzchni pasów drogowych (jezdnia, chodnik), parkingów, zatok i placów leżących wzdłuż krawężników lub krawędzi powierzchni utwardzonych, a także oczyszczanie powierzchni wskazanych chodników i ciągów pieszych, b) likwidacja zanieczyszczeń powstałych na skutek działania zdarzeń losowych (np.: burza, grad, wiatr, wypadki drogowe, awarie itp.), wskazanych przez Zleceniodawcę i zlokalizowanych samodzielnie przez Wykonawcę. Kategorie sprzątania: - I kategoria - wykonywanie prac sanitarno – porządkowych w obrębie utrzymywanych terenów; od kwietnia do listopada dwa razy w miesiącu (średnio w odstępie czasowym co 15 dni), - II kategoria - wykonywanie prac sanitarno – porządkowych w obrębie utrzymywanych terenów; od kwietnia do listopada jeden raz w miesiącu (średnio w odstępie czasowym co 30 dni), - III kategoria - wykonywanie prac sanitarno – porządkowych w obrębie utrzymywanych terenów; od kwietnia do listopada średnio co dwa miesiące (średnio w odstępie czasowym co 60 dni). 5. Wykonawca gwarantuje, że do realizacji zamówienia używał będzie nw. sprzęt tj: a) samochód samowyładowczy (wyposażony w urządzenia wysyłające żółte sygnały świetlne; siatki lub plandeki do zabezpieczania przewożonego ładunku przed wysypaniem) o uchylnych burtach, przystosowanymi do przewozu około 5 ton ładunku – szt. 2, b) samochód osobowo – towarowy przystosowany do przewozu 5 - 7 osób i ładunku do 3,5 tony – 1 szt, c) zamiatarka mechaniczna na nośniku samochodowym z podciśnieniowym systemem zbierania zanieczyszczeń, o dopuszczalnej ładowności od 3500 kg do 7000 kg, przystosowana do zamiatania jezdni ulic, d) zamiatarka mechaniczna na nośniku samochodowym z podciśnieniowym systemem zbierania zanieczyszczeń, o dopuszczalnej ładowności od 1300 kg do 3500 kg, przystosowana do zamiatania jezdni i chodników ulic, e) odkurzacz do liści ze zbiornikiem o pojemności minimum 0,3 m3, f) opryskiwacze chemiczne plecakowe lub mechaniczne o pojemności zbiornika do 20 litrów – szt. 2, g) kosa spalinowa – 2 szt, h) narzędzia ręczne: szczotki, łopaty, grabie, dziabaczki, nożyce, sekatory i inne. 6. Sprzątanie mechaniczne będzie odbywało się przy użyciu sprzętu należącego do Zamawiającego przekazanego Wykonawcy w formie najmu, dzierżawy itp. Koszt dzierżawy zamiatarek w roku 2019 to: zamiatarka mechaniczna ATEGO przystosowana do zamiatania jezdni ulic: 90.000,00 zł netto za okres realizacji zamówienia (tj. 8 miesięcy), zamiatarka mechaniczna HOLDER przystosowana do zamiatania jezdni i chodników: 78.080,04 zł netto za okres realizacji zamówienia (tj. 8 miesięcy). 7. Realizacja zadań określonych wyżej następuje zgodnie z wykazem i harmonogramem, oraz dyspozycjami i terminami określanymi przez Zamawiającego. 8. Wynagrodzenie za pracę sprzętu mechanicznego przysługiwać będzie za faktyczną pracę sprzętu. Rozliczenie z realizacji usług następować będzie w formie comiesięcznego (okresowego) wynagrodzenia ryczałtowego, oraz na podstawie zestawień czasu pracy pojazdów potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego i ofertowej ceny jednostkowej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: obsługą zamiatarek mechanicznych na nośniku samochodowym, samochodów ciężarowych oraz osobowo-towarowych oraz z pracami porządkowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (tylko przelewem, tj. w formie rozliczenia bezgotówkowego poprzez przekazanie określonej kwoty z rachunku bankowego wnoszącego wadium na niżej wymieniony rachunek bankowy Zamawiającego), poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w wysokości: 10.000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 59 1020 2629 0000 9102 0362 0150 PKO BP S.A. tytułem: WADIUM na przetarg Część I – mechaniczne oczyszczanie ulic i chodników gminnych oraz utrzymanie czystości i porządku na wybranych terenach miasta Starachowice - z takim wyprzedzeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach – w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem: WADIUM na przetarg Część I – mechaniczne oczyszczanie ulic i chodników gminnych oraz utrzymanie czystości i porządku na wybranych terenach miasta Starachowice, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj.: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów w tym odpadów komunalnych w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać co najmniej: wypełniony formularz OFERTA, wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2 i 3, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokument ustanawiający pełnomocnika (zgodnie z pkt 12 ppkt 11 SIWZ), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach