Przetargi.pl
Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądzie Rejonowym w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu

Sąd Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-921 Łódź, Plac Dąbrowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6778900, 6778938 , fax. 426 778 931
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łodzi
    Plac Dąbrowskiego 5
    90-921 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6778900, 6778938, fax. 426 778 931
    REGON: 32316300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądzie Rejonowym w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi i Sądach Rejonowych w następujących lokalizacjach: Sąd Okręgowy w Łodzi, Sąd Rejonowy w Brzezinach, Sąd Rejonowy w Łęczycy, Sąd Rejonowy w Rawie Mazowieckiej, Sąd Rejonowy w Łowiczu i obejmuje dostawę i aktualizację licencji oprogramowania do rozliczania wydruków, przeglądy, naprawy i konserwacje oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych w ramach opłaty wyliczonej na podstawie liczby wykonanych wydruków. Szacowany przez Zamawiającego, wolumen wydruków/kopii we wszystkich lokalizacjach i na wszystkich urządzeniach łącznie, przez cały okres trwania umowy w ramach zamówienia, wynosi: - 7.200.000 stron formatu A4 druku czarno-białego - 300.000 stron formatu druku kolorowego Termin realizacji umowy: a) I etap umowy - pełne wdrożenie i uruchomienie systemu (oprogramowania do monitorowania stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych) oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu nastąpi w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. b) II etap umowy – świadczenie pełnej obsługi urządzeń drukujących, obejmującej dostawę i aktualizację licencji oprogramowania do rozliczania wydruków, przeglądy, naprawy i konserwacje oraz dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych w tym m. in. tonerów, tuszów i części eksploatacyjnych w ramach opłaty wyliczonej na podstawie liczby wykonanych wydruków – w terminie 12 miesięcy od dnia zakończenia I etapu umowy lub do momentu wyczerpania środków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego czy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm; podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyła podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach