Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-372 Kielce, Seminaryjska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3492930 , fax. 041 3492935
- Data zamieszczenia: 2018-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
Seminaryjska 2
25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3492930, fax. 041 3492935
REGON: 29072786900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń kopiujących będących na wyposażeniu jednostek Policji woj. świętokrzyskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest stała usługa materiałowo-serwisowa obejmująca naprawy, konserwacje, regularne przeglądy oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych (bez papieru) pogwarancyjnych kserokopiarek, znajdujących się w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu świętokrzyskiego, w zamian za opłatę, obliczaną na podstawie liczby wykonanych kopii. Serwis techniczny oraz naprawy muszą być wykonane w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie kserokopiarek w pełnej sprawności techniczno–użytkowej przez okres obowiązywania umowy (24 miesiące). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń przedstawia Załącznik nr 1 do specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy osoby wykonujące czynności związane z obsługą serwisową urządzeń kopiujących przez cały okres trwania umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia powyższych osób zostanie spełniony również poprzez zatrudnienie już wcześniej, przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe zamówienie. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia, Wykonawca będzie zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres trwania umowy poprzez przedłożenie wykazu osób wykonujących czynności związane z obsługą serwisową urządzeń kopiujących, wraz ze wskazaniem podstawy zatrudnienia. Zamawiający w każdym momencie realizacji umowy zastrzega sobie możliwość do skontrolowania spełniania wymagań przez wykonawcę w powyższym zakresie. Wykaz osób należy złożyć pierwszego dnia następnego miesiąca licząc od daty podpisania umowy, a następnie każdorazowo na żądanie Zamawiającego. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów w terminie 7 dni do Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 500,00 zł. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w pkt. 3.7 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Powyższe zmiany wymagają przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy, że wskazane osoby do realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz złożenia nowego wykazu osób. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną