Przetargi.pl
"Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach i w obrębie posesji Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu oraz w podległych Placówkach Terenowych w Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie, Oleśnie i Strzelcach Opolskich

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-058 Opole, Ozimska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4544777, , fax. 774 538 487
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    Ozimska 51 a
    45-058 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4544777, , fax. 774 538 487
    REGON: 1251326200038
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach i w obrębie posesji Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu oraz w podległych Placówkach Terenowych w Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie, Oleśnie i Strzelcach Opolskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz na posesji w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu oraz w podległych Placówkach Terenowych w: Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie, Oleśnie, Strzelcach Opolskich - według poniższego podziału na odpowiednie części zamówienia: I Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Oddziału Re-gionalnego w Opolu OR KRUS w Opolu, ul. Ozimska 51 a, 45 - 058 Opole II Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Brzegu PT KRUS w Brzegu ul. Chrobrego 6A 49 – 300 Brzeg III Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Głubczycach PT KRUS w Głubczycach ul. Plebiscytowa 16 48 – 100 Głubczyce IV Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Kluczborku PT KRUS w Kluczborku ul. Katowicka 5A 46 – 200 Kluczbork V Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Nysie PT KRUS w Nysie ul. Siemiradzkiego 1a 48 – 300 Nysa VI Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Olesno PT KRUS w Oleśnie Ul. Ks. Brunona Aleksandra 6, 46 – 300 Olesno, VII Część Zamówienia Utrzymywanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku w Placówce Terenowej w Strzelcach Opolskich PT KRUS w Strzelcach Opolskich ul. Marka Prawego 32d 47 – 100 Strzelce Opolskie 2.3. Klauzula społeczna. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy prawo zamówień publicznych, wymaga aby osoby bezpośrednio realizujące przedmiot zamówienia wewnątrz obiektu, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917). Wyjątkiem od powyższego jest prowadzenie przez Wykonawcę jednoosobowej działalności gospodarczej i wykonywanie przedmiotu zamówienia osobiście. 2.4. Przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia osobno dotyczy każdej z części zmówienia i obejmuje: pomieszczenia biurowe, pomieszczenia pracowników ochrony, gabinety orzecznictwa lekarskiego, sale obsługi interesantów, pomieszczenia sanitarne i socjalne, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia gospodarcze i techniczne, składnice akt oraz archiwum. Utrzymanie porządku wokół budynków, zimowe utrzymanie posesji. We wszystkich w/w obiektach w pomieszczeniach socjalnych oraz w toaletach do obowiązku Wykonawcy należeć będzie bieżące uzupełnianie urządzeń dozujących papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie, które spełniać będą zapisane niżej parametry: a) papier toaletowy w rolce do dozownika (90 – 100 mm), biały, dwuwarstwowy, wykonany z makulatury selekcjonowanej o dobrych właściwościach użytkowych. Długość papieru 120 – 140 mb; b) ręcznik papierowy – składany typu ZZ, biały, dwuwarstwowy, o wymiarach 23cmx25cm,w wkładzie 200 listków; c) mydło toaletowe w płynie pojemność 5l, ph 5,5-6,5 , zawierające łagodne dla skóry środki myjące, chroniące ją przed nadmiernym wysuszaniem, lekko nawilżające, posiadające przyjemny zapach; d) środki zapachowe – według potrzeb. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na własny koszt dostarczał środki higieniczne o właściwościach nie gorszych niż w powyższym opisie. Środki chemiczne do czyszczenia, mycia i dezynfekcji powinny być dobrej jakości, nietoksyczne, bezpieczne dla środowiska, przeznaczone do czyszczenia danej powierzchni, nie niszczące jej, zapewniające spodziewany efekt, nie zostawiające smug. Środki dezynfekujące i zapachowe muszą być przeznaczone do użytku w pomieszczeniach zamkniętych. Wykonawca zapewnia na swój koszt również worki do koszy na śmieci, worki na śmieci wrzucane do kontenerów, maszyny, urządzenia, sprzęt mechaniczny i ręczny, odzież ochronną dla swoich pracowników. Po stronie Wykonawcy jest również zabezpieczenie się w sól i piasek do posypywania zimą odśnieżonych powierzchni oraz wszelkich innych środków, niezbędnych do prawidłowego realizowania przedmiotu umowy. Wszystkie środki czystości i inne materiały używane do realizacji zamówienia muszą spełniać polskie normy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez wykonawców wadium na konto nr 37 1010 1401 0050 4718 9320 0000 przed terminem składania ofert. Wysokość wadium wynosi 5.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia. W przypadku składania ofert częściowych wysokość wadium wynosi odpowiednio: a) I część zamówienia wadium wynosi 1.700,00 zł, b) II część zamówienia wadium wynosi 500,00 zł, c) III część zamówienia wadium wynosi 500,00 zł, d) IV część zamówienia wadium wynosi 600,00 zł, e) V część zamówienia wadium wynosi 500,00 zł, f) VI część zamówienia wadium wynosi 600,00 zł, g) VII część zamówienia wadium wynosi 600,00 zł. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na kilka części zamówienia, wysokość wadium równe jest sumie wadiów za poszczególne części zamówienia. Zwrot wadium, zgodnie z art.46 ust. 1 PZP, nastąpi niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawców, których oferty zostały wybrane jako najkorzystniejsze
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 5 – 5f do SIWZ - opcjonalne wypełnienie w zależności od części zamówienia). Formularz cenowy (załącznik nr 6 – 6g do SIWZ - opcjonalne wypełnienie w zależności od części zamówienia). Pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nieumocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza [wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. Oświadczenie o spełnieniu wymagania zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do 7 g SIWZ - opcjonalne wypełnienie w zależności od części zamówienia; alternatywnie załącznik nr 7 dla wszystkich części zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach