Przetargi.pl
Usługa kompleksowego utrzymania czystości w KRUS OR w Olsztynie i podległych PT

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10959 Olsztyn, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 349 771 , fax. 089 523 67 59
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie
    ul. Mickiewicza 1
    10959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 349 771, fax. 089 523 67 59
    REGON: 1251326200091
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego utrzymania czystości w KRUS OR w Olsztynie i podległych PT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Olsztynie oraz podległych placówkach terenowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz jednostek organizacyjnych KRUS objętych przedmiotem zamówienia, wraz z danymi adresowymi, określa Załącznik nr 1 do umowy, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w siedzibie Oddziału i placówkach terenowych, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy P.z.p. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, objętych przedmiotem zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku, co najmniej przez okres realizacji umowy. Ww. wymóg dotyczy również podwykonawców, których pracownicy wykonują prace wskazane w Załączniku nr 1 do umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór nad pracownikami wykonującymi prace, w tym kontrolować wykonywanie obowiązków, zgodnie z przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca, przy podpisywaniu umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do umowy) oraz złoży oświadczenie o zatrudnieniu ww. osób przez cały okres trwania umowy. Ww. wymóg dotyczy również podwykonawców. 7. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowane (w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników) kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę, bądź też zanonimizowane kopie dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i należnych podatków z tytułu zatrudnienia pracowników, wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (zgodnie z wykazem osób – Załącznik nr 4 do umowy). W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracownika zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.). 8. W przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę lub podwykonawców ww. zapisów dotyczących zatrudnienia, Zamawiający ma prawo do naliczenia kar umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 2);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Pozostałe dokumenty, które składają się na ofertę (Załącznik nr 10 do SIWZ - Wykaz dokumentów-tabela): 8.1. wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); 8.2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 8.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ); 8.4. oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub potwierdzona notarialnie kopia pełnomocnictwa, jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub gdy upoważnienie nie wynika z dokumentu rejestracyjnego (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego); 8.5. w przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawców - wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom i wykaz firm podwykonawców (Załącznik nr 6 do SIWZ); 8.6. w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z §8 ust. 6 oraz Załącznikiem nr 8 do SIWZ); 9. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach